Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy Malaguti f12 -re (100 ccm-es) milyen kipufogót érdemes venni (a gyárit le akarom cserélni) és egyáltalán hol találok. 30e ft-nál kevesebbért nem nagyon találtam, de olcsóbban szeretném megúszni a vásárlást.
Szevasztok.Van egy Malaguti Crosser ("99) -em. nem tudna valaki egy szerelési kézikönyvet eljuttatni nekem. Rengeteget zabál, a szerelők sem bírnak el vele, már rájuk sem bízom. Mident jól össze tudok rakni benne, ám a karbit, gyári értékek nélkül nem tudom beállítani. DELLORTO PHVA12 köszönöm sokat segítenétek. e_mail : janos.balega@freemail.hu
F-12-em van,ami sajnos eladó mivel nagymotorra váltottam. Amotor 70ccm,malosi ttuningos,uj gumik,fékbetétek.rezonátor kipufogó. Végsebesség 85-90 körül van. HA VALAKIT ÉRDEKEL SPORTMOTOR-APRÓ-ROBOGÓ-MALAGUTI MEGNÉZHETI. Az irányár 180000ft.
Nagy szükségem lenne egy fesz szabályzóra Malaguti RST 50-hez, mert az enyém sajna meghalt és boltban nem tudok hozzájutni!
Ha valakinek lenne ilyen értesítsen már a scottpeter@freemail.hu címen vagy 0670/7754749 es telefonszámon! Nagyon fontos lenne! Előre is köszönöm!
Hát 2 ütem mind a kettő, mind a legtöbb 50-es robogó. Hát szerintem nincs különbség motorikusan de ha van is nem nagy. Hát kinézetre annál több azt döncsed el te hogy menyit teccik. HA vaamit akarsz tudni az F-12-ről akkor irjál nyugotan segítek.
Tudna nekem valaki segíteni, hogy a malaguti f 12 és 15 között van-e motorikus különbség (jobban megy -e a 15-ös vagy csak nagyobb a motortest ?) , injektoros -e vagy karburátoros ?, 2 vagy 4 ütemü ?
mennyi a végsebessége?
elnézést ha alap dolgokat kérdezek, de bevallom nem értek hozzá.
Mivel mindkettő alapban 50-es ezért a gyorsulásuk, stb. ugyanolyan. Fogyasztás 50esként max 2.5 liter, de akkor sokat jársz a városban. Végsebesség, a folytások kivétele után 70km/h.
Mindkettő megízható és nem igényel különösebb karbantartást, csak olaj meg benzin kell bele (az F12be 8 liter fér :D )
Van tapasztalatom mindkettővel.... Nem igazán tudom milyen szerelésre gondolsz.... Ha egyszer összerakod a motort, akkor addig nem kell szétszedned, amig el nem éred a henger ill. a dugó elfáradását, ami nálam 70-es vas hengernél 12.000 km nél volt. Ekkor furattam fel és tettem vissza....
Az ugy korrekt sebesség
Viszont mondom hogy fúrni nem lehet mert alu henger van rajt gyárilag,egy nikasil bevonattal.
A dugattyut kell cserélgetni mielött elkopik annyira hogy kotyogos legyen,és szétverje a hengert.
Ez elvileg 10,max 15E km.Egy dugoszett Vertex-böl kb 10500ft.
Köszönöm az infot!
Az enyém ne tudom hogy lett beállítva, de 90-95öt megy pedig az előző tulaj állítása szerint nem volt még fúrva, csak egy új karbi került rá! Bár nem fogom hajtani 70es utazó bőven megfelel!
A motorblokkrol itt olvashatsz http://www.morinimotori.com/en...
amit itt irnak láncáttételt az sztem crosshoz van,az rst gyári az 13-36 és 415-ös lánc kell rá.
olajat én 10W40 4T bike motorolajat teszek a blokkba, sürübbel hidegen ragad a kuplung
a keverékhez szigorúan szintetikus olajat használj.
Az rst-ben a blokk 4,98 le 8500-as fordulaton,a motor 98kg,és igy irnak 80 kmh végsebességet.
Én most teszek rá uj 70-es hengert plusz nagyobb karbi,igy lesz papiron 11-12 le,és ehhez kap egy 14-30as áttételt.Kiváncsi leszek hogy fog muzsikálni
Gumit ugy tervezem hogy elöl 100/70-vagy 100/80 ,hátra 120/80.remélem befér a sárvédökbe de lehet hogy szerzek kopott használt ilyen méretet és felprobálom mielött megrendelem az ujakat.
Nekem csak pusztán gyári adatok kellenének, az áttételekről, milyen olaj kell bele, láncméretek stb.
Gumi az enyémben elől 80/90 es hátul meg 3.25ös sztem 3.5, 3.75-ig simán belemegy!
Üdv
Nekem van egy rst-m ami ősszel került hozzám motorhibásan és épp most újitom,plusz tuningolom fel teljesen,az utolsó csavarig.Gyári könyvem nincs csak a kinti forgalmi Adatokbol mi, érdekel?
Menettapasztalatom még nincs vele,de remélem nem lesz rossz.Ami érdekelne az az hogy mekkora gumit lehet max rátenni elöl-hátul,mert szélesebbet akarok mint a gyári,tehát mien méret férhet még be?
Érdeklődnék, hogy kinek van még RST 50-ese?
Én most tettem szert egyre és érdeklődnék, hogy van-e valakinek hozzá valami kezelési könyve, vagy általános információ, gyári adatok ilyesmi!
Válaszokat köszi!
VAlaki segtsen már!!!! Elvitem szervizbe a malgutit cseréltek bene szíjat meg görögt s most oylan lassú lett indulsákor hogy majdnem megkell tolni!!!!:S NA meg végre is lassab lett pedig nagyon levolt már starapálva a szíj meg a görögők is az tuti!!! De viszont olyan 30-nál huzok neki eg nyélgázt ugy megy mint állat!!!!!! VAgy lehet hogy még a szijnak meg a görögknek be kell köpni egy pcit és utána fog majd rendesen menni??? MErt még csak 15 km van benne kb
www.italmondo.hu
Nagy szükségem lenne egy fesz szabályzóra Malaguti RST 50-hez, mert az enyém sajna meghalt és boltban nem tudok hozzájutni!
Ha valakinek lenne ilyen értesítsen már a scottpeter@freemail.hu címen vagy 0670/7754749 es telefonszámon! Nagyon fontos lenne! Előre is köszönöm!
Tudna nekem valaki segíteni, hogy a malaguti f 12 és 15 között van-e motorikus különbség (jobban megy -e a 15-ös vagy csak nagyobb a motortest ?) , injektoros -e vagy karburátoros ?, 2 vagy 4 ütemü ?
mennyi a végsebessége?
elnézést ha alap dolgokat kérdezek, de bevallom nem értek hozzá.
Üdv.
MalagutiF15
Van itt olyan, akinek 400-as Madisonja van?
Lounge
Mindkettő megízható és nem igényel különösebb karbantartást, csak olaj meg benzin kell bele (az F12be 8 liter fér :D )
Van tapasztalatom mindkettővel.... Nem igazán tudom milyen szerelésre gondolsz.... Ha egyszer összerakod a motort, akkor addig nem kell szétszedned, amig el nem éred a henger ill. a dugó elfáradását, ami nálam 70-es vas hengernél 12.000 km nél volt. Ekkor furattam fel és tettem vissza....
Üdv
Shuffny
Egy olyan ember válaszoljon már akinek régóta van malaguti f12ője vagy f15öse. Mi a tapasztalat a 2 mociról? Hányszor kellett javítani? stb. kössz!
Viszont mondom hogy fúrni nem lehet mert alu henger van rajt gyárilag,egy nikasil bevonattal.
A dugattyut kell cserélgetni mielött elkopik annyira hogy kotyogos legyen,és szétverje a hengert.
Ez elvileg 10,max 15E km.Egy dugoszett Vertex-böl kb 10500ft.
Az enyém ne tudom hogy lett beállítva, de 90-95öt megy pedig az előző tulaj állítása szerint nem volt még fúrva, csak egy új karbi került rá! Bár nem fogom hajtani 70es utazó bőven megfelel!
amit itt irnak láncáttételt az sztem crosshoz van,az rst gyári az 13-36 és 415-ös lánc kell rá.
olajat én 10W40 4T bike motorolajat teszek a blokkba, sürübbel hidegen ragad a kuplung
a keverékhez szigorúan szintetikus olajat használj.
Az rst-ben a blokk 4,98 le 8500-as fordulaton,a motor 98kg,és igy irnak 80 kmh végsebességet.
Én most teszek rá uj 70-es hengert plusz nagyobb karbi,igy lesz papiron 11-12 le,és ehhez kap egy 14-30as áttételt.Kiváncsi leszek hogy fog muzsikálni
Gumit ugy tervezem hogy elöl 100/70-vagy 100/80 ,hátra 120/80.remélem befér a sárvédökbe de lehet hogy szerzek kopott használt ilyen méretet és felprobálom mielött megrendelem az ujakat.
Nekem csak pusztán gyári adatok kellenének, az áttételekről, milyen olaj kell bele, láncméretek stb.
Gumi az enyémben elől 80/90 es hátul meg 3.25ös sztem 3.5, 3.75-ig simán belemegy!
Nekem van egy rst-m ami ősszel került hozzám motorhibásan és épp most újitom,plusz tuningolom fel teljesen,az utolsó csavarig.Gyári könyvem nincs csak a kinti forgalmi Adatokbol mi, érdekel?
Menettapasztalatom még nincs vele,de remélem nem lesz rossz.Ami érdekelne az az hogy mekkora gumit lehet max rátenni elöl-hátul,mert szélesebbet akarok mint a gyári,tehát mien méret férhet még be?
Érdeklődnék, hogy kinek van még RST 50-ese?
Én most tettem szert egyre és érdeklődnék, hogy van-e valakinek hozzá valami kezelési könyve, vagy általános információ, gyári adatok ilyesmi!
Válaszokat köszi!
Az enyémen még gyári szerintem és 13-36 a fogszám.