Alexey!
A féknyergen lennie kell egy kis csonknak,amire valószínűleg rá van húzva egy kis gumikupak!
Leveszed a kupakot és meglazítod a csonkot egy kisebb kulcsal!(Grécsi tanárúr fogná a fejét!Talán kulcscsal,már ebben nem vagyok biztos,főként mióta bejött az új helyesírási szabály!)
Majd visszatekered,pumpálgatod a féket,egy picit behúzva tartod és megint lazítasz!
Elméletileg így ki kellene dolgoznia a levegőt!
Akkor a jó elméletileg,ha a lazítás után már csak az olaj szivárog kifelé!
De lehetőleg ne sok olajat pocsékolj!
Igen ma tettem fel.Amugy igazából a terep bicajozás a hobbim 130-e ft vettem egy bicot. De igazán csakk az erdei utak tudnak lekötni .Ezértt az aszfaltra a robogó. Amugypedig a melohejen TYOTA HILUX. Holnap reggel megyek Pécsre vásárba persze megnézem a mocikat is. Jó mocizást nektek. cső!
Most béztem meg! eddig nem voplt fönn kép vagy tévedek mert megnéztem az adatlapod már egyszer de akkor még semmi se volt fenn
NA az se rossz motor de nem merném lerakni sehova
Kedves Alexey barátunk!
Köszönjük hogy megosztotad velünk a mocidat ez se rossz szerkezet sőt mi megirigyeljük tőled hátul a tácsaféket
valahol biztos levegő van benne de nem értek hozzá nem csináltam még soha féket nem akarok okoskodni.
Szevasztok,olvasom megy az ipar.Ma nekem is sikeres napom voltt,leszámítva a fékbetétek cseréjét, az első (félig késsz,)Ha valaki leirná ,az a gáz nemtudom, nem keményedik vissza a fék, valahol légteleniteni kell? Készitettem egypár képet de az én mocim nem nagy duranás!
Sziasztok! van két eladó alkatrészem ami megmaradt...
-egy stage6 tűgörgő 10es méretű
-rms főtengelyszimeringek
mindkettő gyári egyszer sem használt állapotban
akit érdekel irjon vagy emailt (gege@szecsi.com)
Ezek szerint te is tervezed a cseréjét a karbinak?
Én igazából 17,5-19-esen gondolkodtam,de most úgy néz ki,hogy a kisebbik lesz!
Persze használtban nézelődök!
Állítólag a 21-es már zabál,de ha van valakinek tapasztalata ezen a téren,akkor ossza meg velünk legyenszives!
A mai napon alig tudtam elindítani a mocimat!
Rugdostam rendesen,már átöltöztem bütykölős ruhába,de úgy látszik ezzel ráiesztettem és beindult!
A multkorában tűszeleppel elmozdult valahogy és okádta a bezót,elvittem szerelőhöz aki állítgatott is rajta!
Otthon én azért utána állítgattam,mert nem úgy akart menni mint előtte!
Jobb is lett valamivel,de állt egy pár napot és ezért nem akart elindulni.
Majdnem elkapta,de lefulladt állandóan!
Gondolom a lavegőn kellene állítgatni,de gőzöm sincs hogy merre és most nem akarok kísérletezgetni,mert nincs rá időm!
Vagy esetleg csak rosszabb lenne!
Sziasztok!
Végre készvan a moci minden müködik nagyon jól megcsináltuk ugyhogy mostmár csak a görgő sulyt kell eltalálni...tul nehéz a 6g os
Ez legyen ezek után a legkisebb baj.
Viszont sikerült megcsinálnom a hátsó sárvédő toldó elemet ugy hogy mindössze 2csavarral bármikor le föl lehessen szedni akármikor szükség lenne rá akár menet közben is.
Nem tudom Ciceger de ki kéne valoban deritenünk melyik a kettő közül.
Mi ma raktuk szerencsére össze a mocit drága volt sajna: főtengely,varió csillag akkor már főtengelycsapágy tűgörgő mindent akkor már kicseréltünk a görgök még mindig nehezek 6g azzal nem tudtunk foglalkozni, a karbi az jó állitolag baromi sokat dob a teljesitményen:D meg persze a fogyasztáson kb akkor benne leszünk 4,5-5L ben...
érdemes elgondolkodni bár nekem ezen az utobbi 2hétben sajna nem járt az eszem mert darabokban volt az volt a baj sajnos de most a görgöket pontosan beálitjuk aztán rátérek a karbi témára.
Szecska!
Alkatrészeknél olvastam hogy rövid v hosszú minarelli blokkba ajánlottak alkatrészt,de hogy a mi fajtánk melyik lehet,arra kíváncsi lennék!
A te mocidnak mi is volt a problémája és mennyibe került ez a "kis apróság"?
Én éppen most alkudozok egy 17,5-ös karbira,mert az enyémen még a gyári van!
Kíváncsi lennék mennyit jelentene a teljesítményén!
És azon is agyalok,hogy érdemes-e megbontani,ugyanis semmi gondom vele,mint ahogy írtam még régebben elég jól gyorsul és végre sem rossz!
De ha még jobb is lehetne!?
Akkor én is intézek egy kérdést!
Hosszú vagy rövid blokkos?
Szecska!
Irígylem az oldalsztenderedet!
Nem gondoltam volna,hogy használtan ilyen nehéz szerezni!
Srácok! Holnap teszek fel képe-ket készítek,tegeződés O.K.! Ja az évek, ugyanmár,vicc.67kg vagyok a farkam áll mint 18éves koromban, Megvoltt minden az életben ,Elváltam ,magamnak élek!Afiam 17éves,Szóval nyugi mintha az öcsétek lennék oké?
Szecska holnap tank takaritás(megjegyzem 8l-es az enyém ahogy észrevettem klaszikus téma:)karbi,légszürö takaritás.ja és fék betétek cseréje, az lessz valami,Ma elkezdtem de hagyom holnapra. Köszönet neked is !
A féknyergen lennie kell egy kis csonknak,amire valószínűleg rá van húzva egy kis gumikupak!
Leveszed a kupakot és meglazítod a csonkot egy kisebb kulcsal!(Grécsi tanárúr fogná a fejét!Talán kulcscsal,már ebben nem vagyok biztos,főként mióta bejött az új helyesírási szabály!)
Majd visszatekered,pumpálgatod a féket,egy picit behúzva tartod és megint lazítasz!
Elméletileg így ki kellene dolgoznia a levegőt!
Akkor a jó elméletileg,ha a lazítás után már csak az olaj szivárog kifelé!
De lehetőleg ne sok olajat pocsékolj!