szövegsegítsetek kérlek! egyesek szerint rossz döntés lenne hogy f-12-est vegyek mert ez lenne az első motorom(robogóm)! szal bátran vegyem meg vagy felejtsem el inkább vmi másikat nézzek ki magamnak! olyan írjon ha lehet akinek volt f-12-je és jól bírta! és még annyit hogy télleg kicsi az ülés vagyis hogy kellemetlen az üléspozíció? előre is kössz
Szia!
Valóban jó a malaguti F12.
Nekem már kettő is van most eladom az eggyiket, autó vásárlása miatt.
Az eggyik léghűtéses most széria(50cc) és 120.000ft-ért adom el.
A másik vizhűtéses és szintén 50cc, de 120km/h fölött megy, szóval ez számomra is hihetettlen volt de mikor leszáltam róla ugy remegtem mint a nyárfalevél.
A henger polini, hosszú áttétel, polini sport kipufogó, 17.5-ös karbi.
A léghütésesből is kihoztunk a cimborámal 120 at .
Ha netán érdekel szólj!
Szia!
érted nagyon gyengébb gépre nem akarok ülni...ezek az F-12-k meg ahogy le vannak irva komolyabbak mint az RS-em...pedig ebben is van...80-asTOP henger,21-es Dell orto karbi,direktszűrő, DR gyújtás,Arrow rendszer.....óra szerint mentem vele 1X 127 körül... most olyan 115-120 körül megy...
Mert lehet hogy tudok egy Yamaha Booster-t,97 vagy 98-as. Szép állapotban (egy két jelentéktelen kisebb karc) gyári állapotú, 80-85 km/h végsebességel (óra szerint 90) és 4500km-el...
Hallod én adok neked egy 3 évvel idősebb Malaguti Crossert 110ért ha gondolod. Szerintem jobbak mint ezek az F12esek, de megítélés kérdése.Óra szerint 90el megy.
Amúgy amikor megvettem 883km volt benne. olaszból jött, egy tulaja volt előttem (nemcsoda) és nem ment, ált a főtengely. Szétszedtük ,kiderült hogy mendene kifogástalan állapotban van (gyakorlatilag zsír új) kivéve a dugattyút, ugyanis az be volt szorúlva. Kiszedtük, lett beletéve egy új dugó, és kész is volt. Néhány dolog lett mér rátéve ill. kicserélve (légszűrő, varió, hajtás, ékszíj, tükrök, markolat....) Az eleje volt még megtörve, de azt a "műanyagos" megcsinálta, ma meg lefestettem..... Szóval jó kis vétel volt! gyakorlatilag 300-350 ezerért el is lehetne adni de nem akarom, inkább kiélvezem
itt van még néhány kép:
Hi!
Sajnos még nincs megoldva az elsőkerék beleéréses dolog, ill. megoldja magát...merthogy egyre nagyobb lesz a kopás Beszéltem pár szerelővel azóta és azt mondták valsz. azért érhet bele az első kerék mert kicsit meghajlott a váz, ill. ezeknél a modelleknél előfordúl sokszor ez a probléma....
épp ma javítottam ki az első borító elemen egy két helyen a festést (megzúzódott az első tulajnál) de nem vészesen, egészen szép lett.
ömm, szóval ha van valakinek a gyári riasztóval kapcsolatban valami infója az írjon please!
jahh és itt vannak a képek:
Sziasztok!
van valakinek műszaki leírása Malaguti F12-es motorhoz? különösen a gyári riasztó és annak működtetése (ki-be kapcsolása, hogyan riaszt, mit csinál stb...) érdekelne! A motorom 97-es gyártmány, de idáig egy garázsban ált, és most 2007 elején lett elővéve.... (1100 km-van benne )
előre is köszi!
helótok...kipum van leovinci zx és ha minden igaz a karbim is 17,5-es...kuplungot mondot nekem még a srác,h van benne de sztem nem....így megy 90-95-öt(85kg vok) varióval mit hoznék még ki belőle?
70-es hengerhez 14-es mikumi karbit vegyél+1 rezonátor kipufogót Kiegészítheted 1 nyitott légszürővel+1 gyujtástuningal 70-es hengerhez feltétlenül vegyél 1 megerősitett főtengejt is,hogy birja a nagyobb teljesítményt!A síbertű álításával szabájozhatod a benzinfolyás mértékét Ha gyors akarsz lenni a fogyasztás NEMSZÁMÍT! Ha a fogyasztást nézed NE TUNINGOLJ! (FÖLÖSLEGES)! LÁZSD 45,50,51 TOPIK
Csak az eggyiket adom el a másikat megtartom.
Ha valóban érdekel vegyél fel msn-en, ott beszélhetünk!
Valóban jó a malaguti F12.
Nekem már kettő is van most eladom az eggyiket, autó vásárlása miatt.
Az eggyik léghűtéses most széria(50cc) és 120.000ft-ért adom el.
A másik vizhűtéses és szintén 50cc, de 120km/h fölött megy, szóval ez számomra is hihetettlen volt de mikor leszáltam róla ugy remegtem mint a nyárfalevél.
A henger polini, hosszú áttétel, polini sport kipufogó, 17.5-ös karbi.
A léghütésesből is kihoztunk a cimborámal 120 at .
Ha netán érdekel szólj!
Szia!
érted nagyon gyengébb gépre nem akarok ülni...ezek az F-12-k meg ahogy le vannak irva komolyabbak mint az RS-em...pedig ebben is van...80-asTOP henger,21-es Dell orto karbi,direktszűrő, DR gyújtás,Arrow rendszer.....óra szerint mentem vele 1X 127 körül... most olyan 115-120 körül megy...
Robogót szeretnék venni aztán néztem is 1 Malagutit magamnak! véleményeket és Tapsztalatokat írjatok róla légyszi! Köszii
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
itt van még néhány kép:
Sajnos még nincs megoldva az elsőkerék beleéréses dolog, ill. megoldja magát...merthogy egyre nagyobb lesz a kopás Beszéltem pár szerelővel azóta és azt mondták valsz. azért érhet bele az első kerék mert kicsit meghajlott a váz, ill. ezeknél a modelleknél előfordúl sokszor ez a probléma....
épp ma javítottam ki az első borító elemen egy két helyen a festést (megzúzódott az első tulajnál) de nem vészesen, egészen szép lett.
ömm, szóval ha van valakinek a gyári riasztóval kapcsolatban valami infója az írjon please!
jahh és itt vannak a képek:
Az első kerék nekem is beleér a műanyagba. Ki is koszolta.
Ha sikerült megoldani a problémádat írd már meg hogyan.
Köszi
van valakinek műszaki leírása Malaguti F12-es motorhoz? különösen a gyári riasztó és annak működtetése (ki-be kapcsolása, hogyan riaszt, mit csinál stb...) érdekelne! A motorom 97-es gyártmány, de idáig egy garázsban ált, és most 2007 elején lett elővéve.... (1100 km-van benne )
előre is köszi!
8100 Várpalota Újlaky u. 8/A
Előre is köszönöm,ő kell nekem!