Sziasztok! Én épp egy Malaguti f15 vásárlása elött állok és szeretném a segitségeteket kérni mi az amiben jó a motor mi az amiben nem jó? Mibe különbözik a F12től és néhány tapasztalatot ha tudnátok irni róla.
köszi szépen
üdv
Sziasztok!
Most nekem is egy kis segítségre lenne szükségem!
Le szeretném fényeztetni az f15-ös mocimat!
Nekem kellene szétszedni és ahogy nézegettem a műszerfal alsó része egy kicsit bonyolultabb!
A kormányt teljesen ki kell szedni,hogy az idomot le tudjam venni,esetleg van valami trükkje?
Köszi a segítséget előre is!
hát főtengely nem kimondottan tuning de mégis mert ha tuningolsz nem biztos hogy bírja a gyári főtengely és ezért kell:erősebbet,drágábbat,megbízhatóbbat venni! és akkor a motor letudja adni az a teljesítményt!és ez fontos!de ha vkinek nagyon erős a henger a motorjában ajánlatos kicserélni!
jah és a karbin lehet hangolni és sokkal jobb lesz a motor!(tapasztalatból mondom)
Én nem költöttem rá 100ezret, sőt egy forint se. Írtam is, hogy a motort így vettem! A beállításról annyit, hogyha egy hengert ráraksz akkor azon nem tudsz mit állítani. A karbiba most vettem nagyobb fuvókát és majd meglátom mit reagál rá. A végsebesség azért ennyi, mert mint már írtam a lehajtás full gyári és a tunningok miatt kopottas már. Az ékszíj, a kuplung és a varió cserére szorulna, persze nem gyári minőségüre... de azért kösz a véleményt
helló
én is most vettem a malaguti f12-esem 70-es hengerrel sport kipufogóval és varioval azt mondták hogy a főtengely is tuning de nem hiszem!:((
amúgy sztem 7 literes a tank
dr milyen henger?mi a márkája? jah és sztem nincs jól összehangolva!ami csak azt jelenti hogy összevásárolsz mittomén 100E Ft-ért és nem ér semmit ha nincs összehangolva ami 100 helyett 60E Ft és sokkal jobb és nem 80 km/h a vége!70-es hengernek simán kikéne akasztania az órát!de sztem főtengelyt is cserélni kellene mert nem bírja a 70-est! az enyém full gyári csak gyárilag kaptam hozzá malossi kipufogót és felraktam ami alig jobb a gyárinál és 85-öt megyek vele 50cc-s
Ja majd elfelejtettem a motorom 80-at megy végre, nem kevés az egy 70-estől? Az "új" pufóval 50-től olyan hangja van, mintha power szelepes lenne de komolyan, nagyon tetszik
Hello
Szóval a motorom léghűtéses. 70-es henger, 17,5 dellorto karbi, sportszűrű és most már sportpufó van rajta (bár én csináltam házilag, de a hangja nagyon komoly lett, pattog, mint állat és 5-tel többet megy ). A többi az full gyári, tehát az egész lehajtás(varió, ékszíj, kuplung), a főtengely, a gyújtás mind mind gyári. Azt szeretném még elérni, hogy jobban gyorsuljon, de nem tudom mivel kezdjem. Mivel a kuplungom már elég kopott(szétszedtem), ezért azt fogom elsőnek kicserélni malossira, meg akkor már az ékszíjat is, mert az van már. De hogy utána mit fogok vele csinálni azt nem tudom. Szerinted mit érdemes cserélgetni rajta?
Köszi a választ
Malaguti Crosserre 70ccm. Milyen kipuf jó? esetleg van valakinek sportpuff?
Leo Vinci Titanium jó?
Néztem párfajtát, de a kanyartól-csonkig levő táv enyémnél nagy kell legyen, mert különben belóg vázba és nem ér el a henger csonkig.
Valaki-valamit?
Pár adatot még megathatnál a részletes értékeléshez Úgymint:víz vagy léghüttéses,kihajtásnál(főtengej után)eredeti-e a lehajtás a kerékig Több fotó is kellene oldalról,előről,műszerfal,hátsórész!Első ránézésre az ülés mögötti idom már nem az eredeti!Vagy csak a festésmás Régi mocim a topikba
Sziasztok!
Volt egy 180-as Gilerám és beszámoltam egy Malaguti f12-est...A motor szép állapotú, gyári festés, matricák, stb. Nagyon tetszik és gondolkodok, hogy megtartsam-e. Szerintetek mennyiért lehetne eladni egy ilyen motort? 70-es henger és 17,5-ös karbi van rajta+sportszűrő, minden más gyári. Ha megtartom biztos folytatom a tunningolását. Kipuffogóval kezdeném az biztos, márcsak a hangja miatt is, de persze a teljesítmény miatt is. Szerintetek, ha teszek bele még tuning variót, kuplungot...akkor a gyári főtengő fogja bírni vagy megadja magát a fordulat miatt? Meg a gyújtás bírni fogja? Kíváncsian várom a véleményeteket és előre is köszönöm.
Üdv
Kép a motorról:
Van nekem 1 Malagut f-12 100 Tipusu motorom amit nagyobb motor vásárlása miat el szeretnék adni.
Motorikusan tökéletes van rajta a Giannelli Silencers Sprint kitufogó Malossi varió ezen kivül bevan ledezve a motor a képeken láccik a motor debrecenben megtekinthető msn en meg tudjuk beszélni a dolgkat ha érdekel valakit.
Ja és vadonat gumik vannak elöl hátul ha valakit érdekel akkor msn en tudok még képet küldeni
eladó a malguti f12 phantom-om ha valkit érdekel és kellenek képek irjon!
MSN:bb13@freemail.hu
E-MAIL:bendzsi@freemail.hu
KÖSZI
köszi szépen
üdv
Megtudná valaki mondani az f15-ös gyári szíj és görgő méretet!?
Köszi.
Ott kellene egy kicsit körülnézned!
Malaguti f12 Phantom első sárvédőt keresek.Ha valaki tud segiteni,szóljon.
eve84@citromil.hu 06204736531
Most nekem is egy kis segítségre lenne szükségem!
Le szeretném fényeztetni az f15-ös mocimat!
Nekem kellene szétszedni és ahogy nézegettem a műszerfal alsó része egy kicsit bonyolultabb!
A kormányt teljesen ki kell szedni,hogy az idomot le tudjam venni,esetleg van valami trükkje?
Köszi a segítséget előre is!
jah és a karbin lehet hangolni és sokkal jobb lesz a motor!(tapasztalatból mondom)
én is most vettem a malaguti f12-esem 70-es hengerrel sport kipufogóval és varioval azt mondták hogy a főtengely is tuning de nem hiszem!:((
amúgy sztem 7 literes a tank
50 es 85-öt megy
csak valami zúb-búg (de nem mindig) a variátor felől milehet az? a görgők? vagy a kuplung?
Szóval a motorom léghűtéses. 70-es henger, 17,5 dellorto karbi, sportszűrű és most már sportpufó van rajta (bár én csináltam házilag, de a hangja nagyon komoly lett, pattog, mint állat és 5-tel többet megy ). A többi az full gyári, tehát az egész lehajtás(varió, ékszíj, kuplung), a főtengely, a gyújtás mind mind gyári. Azt szeretném még elérni, hogy jobban gyorsuljon, de nem tudom mivel kezdjem. Mivel a kuplungom már elég kopott(szétszedtem), ezért azt fogom elsőnek kicserélni malossira, meg akkor már az ékszíjat is, mert az van már. De hogy utána mit fogok vele csinálni azt nem tudom. Szerinted mit érdemes cserélgetni rajta?
Köszi a választ
Malaguti Crosserre 70ccm. Milyen kipuf jó? esetleg van valakinek sportpuff?
Leo Vinci Titanium jó?
Néztem párfajtát, de a kanyartól-csonkig levő táv enyémnél nagy kell legyen, mert különben belóg vázba és nem ér el a henger csonkig.
Valaki-valamit?
Thx
Volt egy 180-as Gilerám és beszámoltam egy Malaguti f12-est...A motor szép állapotú, gyári festés, matricák, stb. Nagyon tetszik és gondolkodok, hogy megtartsam-e. Szerintetek mennyiért lehetne eladni egy ilyen motort? 70-es henger és 17,5-ös karbi van rajta+sportszűrő, minden más gyári. Ha megtartom biztos folytatom a tunningolását. Kipuffogóval kezdeném az biztos, márcsak a hangja miatt is, de persze a teljesítmény miatt is. Szerintetek, ha teszek bele még tuning variót, kuplungot...akkor a gyári főtengő fogja bírni vagy megadja magát a fordulat miatt? Meg a gyújtás bírni fogja? Kíváncsian várom a véleményeteket és előre is köszönöm.
Üdv
Kép a motorról:
Nem tud valaki eladó tükröket f15-re?
Van nekem 1 Malagut f-12 100 Tipusu motorom amit nagyobb motor vásárlása miat el szeretnék adni.
Motorikusan tökéletes van rajta a Giannelli Silencers Sprint kitufogó Malossi varió ezen kivül bevan ledezve a motor a képeken láccik a motor debrecenben megtekinthető msn en meg tudjuk beszélni a dolgkat ha érdekel valakit.
Ja és vadonat gumik vannak elöl hátul ha valakit érdekel akkor msn en tudok még képet küldeni