Szevasztok. Új vagyok itt a fórumon, és kérdezni szeretnék pár dolgot. Van egy Kymco Quannon-om, és láttam spanyol oldalokon hozzá Thunder Competition sportkipufogót. Magyarországon hol lehetne hozzá ilyen pufót beszerezni?:) Vagy valami másfajta sportdobot? Köszi előre is.
Na végre megjött a km óra spirál, holnapután szerelés lesz.
Most majd valami menetrögzítővel fogom felcsavarni a hollandit, remélem nem fog letekeredni még egyszer.
Tegnap este majdnem összetörtem magam a rohadt kátyúk miatt, na meg a sűrű hóesés miatt is. A Csengery a sorompónál tele van mély kátyúkkal, életveszélyes! Még szerencse, hogy a simsonnal voltam, a kymcóval nem maradtam volna talpon.
Üdv mindenkinek, aki esetleg idetéved, bár ahogy elnézem nem túl látogatott a topik.
Na mindegy, szóval ma szétkaptam a robogó elejét, hogy tájékozódjak a km. óra meghajtás hibájáról, javításáról. Aztán kiderült mégsem a felső csatlakozás tekeredett le, hanem a spirál tört el alul a meghajtó résznél. Hozzáteszem semmi rozsdásodás, csak egyszerűen letörött a vége.Holnap elkezdek keresgélni, hogy hol és mennyiért tudok beszerezni egyet. Mindenesetre érdekes ez a törés, mivel a barátomnak is pont ugyanitt törött el, annyi különbséggel hogy az a spirál egy kissé rozsdás volt. Lehet hogy ez valami típushiba?
Ha valakinek van hasonló tapasztalata, kérem írjon.
Sziasztok!
Két napja újra azt kellett tapasztalnom, hogy a km. óra megint nem mutatja a sebességet.
A hiba oka egyértelmű, letekeredett a spirál rögzítő hollandija.
Tavaly már eljátszotta egyszer, de nem gondoltam rá hogy újra letekeredik.
Mivel kb. 1,5 óra volt a szerelése, a burkolatok lebontása, visszaszerelése miatt most a hideg miatt nem tudom mikor fogom megjavítani, de ha nekiállok akkor valami tartós megoldást ki kell találnom.
Ha valakinek van valami ötlete ezzel kapcsolatban, szívesen fogadom.
Egyáltalán, hogy a fenébe tud letekeredni, megértük anno visszacsavarni olyan szorosan ment fel?
Helló!
A kérdés nem hülye, de alapvető probléma az, hogy nincs fedett hely ahová beférne a méretei miatt. A garázsban meg ott terpeszkedik az autó, sajnos.
De az idén valamit ki fogok találni, összeütök valami tárolót neki, megérdemli.
Boldog Újévet! Na végre írt más is a topikba ,nem vagyok egyedül.
Hát azt nem hiszem, mert az ki lett mérve amikor a riasztót beszereltük. Úgyhogy valószínű az akkumulátor végkimerülése, lassan négy éves szegénykém. De szerencsére a berugókar sokat javít a helyzeten. Ilyen hideg időben meg amúgy is berugóval szoktam indítani, de valószínű, hogy az sem tesz neki jót, hogy az Isten ege alatt alszik szegénykém. Egy ponyvával van letakarva, sokszor amikor hajnalban megyek robotolni, megérem a deresedést letakarítani róla, hogy egyáltalán rá lehessen ülni.
Jobb reggelt mindenkinek, akár itt van akár nincs!
Nálunk most vízszintesen esik az eső, ma biztos nem motorozok.
Egyébként az akkumulátor valószínüleg megadta magát, mert nem indul vele a robesz, még szerencse hogy van berúgókar.Annyi erő azért van benne még hogy a világítás működik róla.
Van valakinek tapasztalata, hogy egy zselés 12V/5Aó-ás akksi mennyit bír ki?
Egyébként, ha már jár egy kicsit a robesz, utána már beindul indítózással is.
Valószínű, hogy a töltés felrázza egy kicsit az akkut, de ha már áll egy napot, akkor nem indul gombról.
Üdv mindenkinek aki olvasgat,írogat itt.
Ma Én is motorozni akartam egyet bevásárlással egybekötve de mire beöltöztem eleredt az eső úgyhogy letettem róla.
Helló!
Nekem annyira adagolja az olajat hogy hideg motorral azonnal el kell indulnom mert ha nem úgy füstöl mint egy gyárkémény el lehetne bújni a füstfelhő mögé. Ha már bemelegszik nincs semmi gond vele.
Ébresztő!
Na tegnap megoldottuk a berugókar leragadás problémáját ami azért jelentkezett mert az eltelt idő alatt a hajtóműben keletkezett,lerakódott szennyeződés összeragasztotta a fogaskerekeket,a fedél leszerelése után alapos tisztítás vette kezdetét és némi wd 40-el való kezelés után rendben működött a berugókar - köszönet Tomiuj51-nek aki biztosította a szereléshez szükséges szerszámokat.Annyi bibi azért adódott hogy az indító fogaskerék tengelyét megvezető perselyből két kis darabot lepattanva megtaláltam a dekniben ami törés valószínüleg az eddigi "átvizsgáláskor amit szakszerű szerelők végeztek" során keletkezett.de mivel úgy néz ki ez működési zavart nem okozott eddig visszaszereltük a hajtóműfedelet.Aztán most jött a döbbenet be akartam indítani a motort de csak kerregés hallatszott ,na most ijedtem meg igazán biztos nem jól raktuk össze vagy a törés mégis gondot okozott.De újbóli szétszedéskor nem találtunk semmi rendellenességet - aztán fény derült a probléma okára hát a luxus , a csomagtartó világítása leszívta az akkumulátort mert nem csuktam le az ülést így hát irány a töltés.Röviden ennyi volt a tegnapi action.Ja a töltőm az egy mezei tápegységből készült 500 ft beruházásával nem kell ide semmilyen más több ezer ft-os kütyü
Azt egyébként nem igazán értem hogy a porlasztó felől hogy a fenébe jön az olaj a légszűrő irányába?
Nem szívó ez a motor,hiszen ott vákumnak kéne lenni?
Amikor levett légszűrőfedél mellett odahúzom neki finom olajpermet jön a porlasztó felöl valószínű ez okozza az olaj felgyűlését a légszűrőházban.
Jó estét kívánok! Üdvözlök minden Kymco tulajdonost.
Ha sok az olaj az a baj ha kevés az meg még nagyobb.
Arany középút nincsen?
Minek kellett egyáltalán ezt az olajszivattyús megoldást kitalálni nem volt jobb a régi keverékes üzem?
Most meg mindenki retteghet hogy vajon kap-e elég olajat a robesz.vagy ha már megalkották ezt a technológiát miért nem oldották meg úgy hogy ne az olajtartály olajszintjét ellenőrizze a kontrollámpa hanem azt hogy megy-e az olaj a porlasztó felé.
Hű mennyit írtam és milyen okos vagyok.
Hello!Az én ZX em kb 1:35 arányban keverte az olajat gyári alapbeállitásokkal,azota már állitottam rajt most kb 1:25 ös.100 km en megevett 3.5 liter benzint és ehhez 1 dl keverékolajat fogyasztott el eredetileg.Ahogy CSIBEWER barátom irta, miota kiolvadt a motorom kissé jobban olajpárti lettem,inkább többet mint egyszer is kevesebbet kapjon a motor.Sőt hoszabb utak előtt még a benzinbe is öntök 5 cl ert.JÓ MOTOROZÁST KIVÁNOK!
Na nekem is az a problémám hogy a légszűrőben jelenik meg a fölösleges olaj amit az olajadagoló túllelkesedése okoz,amíg garanciális volt a robesz egyszer cserélték is az olaszivattyút,de azóta sem változott semmi ugyanúgy sok az olaj a légszűrőben.Azt mondják nálam okosabbak hogy egyes típusoknál állítható az adagolt olaj mennyisége mégpedig úgy hogy a gázbowden leágazó szálánál lehetséges az állítás hogy ne forgassa ki a gáz húzásakor annyira az olajszivattyú adagoló szelepét,de nálam ez nem lehetséges mert fix a kialakítás hozzáteszem még nem ellenőriztem hogy tényleg így van-e.De mindenesetre inkább több olaj mint egy tönkrement motor ,az egyik barátomnak úgy olvadt ki egyébként a motorja hogy lefogazódott az olajszivattyú meghajtó fogaskereke és ezáltal megszűnt az olajzás. Ezt én úgy próbálom elkerülni hogy soha nem öntöm tele az olajtartályt csak addig hogy a kontroll lámpa elaludjon és így gyakrabban kelljen töltögetni így ha nem kell utána tölteni akkor ez már gyanús és így talán megelőzöm a kiolvadást.Az keverékgyártásról meg leszoktam-bízok a technikában. Annyit még hozzáteszek hogy azt szoktam csinálni ha már csepeg az olaj a légszűrőből 6 csavar ki,olajat kicsurgatom azt meg beleöntöm a simson benzinébe.
A robogó nem az enyém, hanem haveromé! És kurva sok olajat megeszik neki, többet mint anno a 125ös mitom! Meg a légszűrőnél köpi vissza az olajat, és így 300 kmen elfogy neki a liter, ami sztem elég kevés! A szervízbe azt mondták hogy ez normális, bár sztem csöppet sem.
Helló!Na végre írt valaki a fórumba.
Miért nem akarod az olajszivattyúval adagoltatni az olajat?
De szerintem az 1:50 az megfelelő lehet bár ha hajtod a gépet akár több olajat is adagolhatsz ártani nem árt.
Ha meg nem akarod az olajszivattyú áldásait élvezni szerintem kösd ki mert az üresen járás biztosan nem tesz jót neki ha még valaha mégis meggondolnád magad.
Most majd valami menetrögzítővel fogom felcsavarni a hollandit, remélem nem fog letekeredni még egyszer.
A másiknál még azt is meg kellene tudni, hogy papírügyileg hogyan áll.
Hát tényleg elég kevésnek tűnik a km , de nem mindenki olyan megszállott mint Mi.
Meg kellene nézni közelebbről.
Csibe még egy!ez zx50
Csibe nézd meg ! kissé kevésnek tünik a megadott km a motorhoz ami jo pár éves nem?Mi a láétásod?
Na mindegy, szóval ma szétkaptam a robogó elejét, hogy tájékozódjak a km. óra meghajtás hibájáról, javításáról. Aztán kiderült mégsem a felső csatlakozás tekeredett le, hanem a spirál tört el alul a meghajtó résznél. Hozzáteszem semmi rozsdásodás, csak egyszerűen letörött a vége.Holnap elkezdek keresgélni, hogy hol és mennyiért tudok beszerezni egyet. Mindenesetre érdekes ez a törés, mivel a barátomnak is pont ugyanitt törött el, annyi különbséggel hogy az a spirál egy kissé rozsdás volt. Lehet hogy ez valami típushiba?
Ha valakinek van hasonló tapasztalata, kérem írjon.
Két napja újra azt kellett tapasztalnom, hogy a km. óra megint nem mutatja a sebességet.
A hiba oka egyértelmű, letekeredett a spirál rögzítő hollandija.
Tavaly már eljátszotta egyszer, de nem gondoltam rá hogy újra letekeredik.
Mivel kb. 1,5 óra volt a szerelése, a burkolatok lebontása, visszaszerelése miatt most a hideg miatt nem tudom mikor fogom megjavítani, de ha nekiállok akkor valami tartós megoldást ki kell találnom.
Ha valakinek van valami ötlete ezzel kapcsolatban, szívesen fogadom.
Egyáltalán, hogy a fenébe tud letekeredni, megértük anno visszacsavarni olyan szorosan ment fel?
A kérdés nem hülye, de alapvető probléma az, hogy nincs fedett hely ahová beférne a méretei miatt. A garázsban meg ott terpeszkedik az autó, sajnos.
De az idén valamit ki fogok találni, összeütök valami tárolót neki, megérdemli.
Hát azt nem hiszem, mert az ki lett mérve amikor a riasztót beszereltük. Úgyhogy valószínű az akkumulátor végkimerülése, lassan négy éves szegénykém. De szerencsére a berugókar sokat javít a helyzeten. Ilyen hideg időben meg amúgy is berugóval szoktam indítani, de valószínű, hogy az sem tesz neki jót, hogy az Isten ege alatt alszik szegénykém. Egy ponyvával van letakarva, sokszor amikor hajnalban megyek robotolni, megérem a deresedést letakarítani róla, hogy egyáltalán rá lehessen ülni.
Nálunk most vízszintesen esik az eső, ma biztos nem motorozok.
Egyébként az akkumulátor valószínüleg megadta magát, mert nem indul vele a robesz, még szerencse hogy van berúgókar.Annyi erő azért van benne még hogy a világítás működik róla.
Van valakinek tapasztalata, hogy egy zselés 12V/5Aó-ás akksi mennyit bír ki?
Egyébként, ha már jár egy kicsit a robesz, utána már beindul indítózással is.
Valószínű, hogy a töltés felrázza egy kicsit az akkut, de ha már áll egy napot, akkor nem indul gombról.
Ma Én is motorozni akartam egyet bevásárlással egybekötve de mire beöltöztem eleredt az eső úgyhogy letettem róla.
Nekem annyira adagolja az olajat hogy hideg motorral azonnal el kell indulnom mert ha nem úgy füstöl mint egy gyárkémény el lehetne bújni a füstfelhő mögé. Ha már bemelegszik nincs semmi gond vele.
Na tegnap megoldottuk a berugókar leragadás problémáját ami azért jelentkezett mert az eltelt idő alatt a hajtóműben keletkezett,lerakódott szennyeződés összeragasztotta a fogaskerekeket,a fedél leszerelése után alapos tisztítás vette kezdetét és némi wd 40-el való kezelés után rendben működött a berugókar - köszönet Tomiuj51-nek aki biztosította a szereléshez szükséges szerszámokat.Annyi bibi azért adódott hogy az indító fogaskerék tengelyét megvezető perselyből két kis darabot lepattanva megtaláltam a dekniben ami törés valószínüleg az eddigi "átvizsgáláskor amit szakszerű szerelők végeztek" során keletkezett.de mivel úgy néz ki ez működési zavart nem okozott eddig visszaszereltük a hajtóműfedelet.Aztán most jött a döbbenet be akartam indítani a motort de csak kerregés hallatszott ,na most ijedtem meg igazán biztos nem jól raktuk össze vagy a törés mégis gondot okozott.De újbóli szétszedéskor nem találtunk semmi rendellenességet - aztán fény derült a probléma okára hát a luxus , a csomagtartó világítása leszívta az akkumulátort mert nem csuktam le az ülést így hát irány a töltés.Röviden ennyi volt a tegnapi action.Ja a töltőm az egy mezei tápegységből készült 500 ft beruházásával nem kell ide semmilyen más több ezer ft-os kütyü
Nem szívó ez a motor,hiszen ott vákumnak kéne lenni?
Amikor levett légszűrőfedél mellett odahúzom neki finom olajpermet jön a porlasztó felöl valószínű ez okozza az olaj felgyűlését a légszűrőházban.
Ha sok az olaj az a baj ha kevés az meg még nagyobb.
Arany középút nincsen?
Minek kellett egyáltalán ezt az olajszivattyús megoldást kitalálni nem volt jobb a régi keverékes üzem?
Most meg mindenki retteghet hogy vajon kap-e elég olajat a robesz.vagy ha már megalkották ezt a technológiát miért nem oldották meg úgy hogy ne az olajtartály olajszintjét ellenőrizze a kontrollámpa hanem azt hogy megy-e az olaj a porlasztó felé.
Hű mennyit írtam és milyen okos vagyok.
Miért nem akarod az olajszivattyúval adagoltatni az olajat?
De szerintem az 1:50 az megfelelő lehet bár ha hajtod a gépet akár több olajat is adagolhatsz ártani nem árt.
Ha meg nem akarod az olajszivattyú áldásait élvezni szerintem kösd ki mert az üresen járás biztosan nem tesz jót neki ha még valaha mégis meggondolnád magad.