Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magát a katalizátort úgy képzeld el, hogy mm-es cikk-cakkosra hajlított vékony lemezkék sokasága van összefogva és a lemez felületére van felgőzölögtetve a nemesfém. Ha elhasználódik, vagyis a nemesfém aktivitása lecsökken, akkor a kipufogógáz-elemző műszer fogja mutatni. Ha eszi a motor az olajat és sokáig úgy használod, akkor a közepe lyukasra kiég, ezáltal a nagy lyukon át fog a füstgázod átmenni és nem fog a vékony lemezközökön átpréselődni, mivel erre könnyebb lesz neki menni. Ez is méréskor bukik ki, mert így a gáz nem fog átalakulni a kívánt szintre. Törést nem tudok elképzelni, mivel a lemezkék alaposan össze vannak rögzítve, de akkor szerintem zörög a dob ha leszereled és megrázod. Véleményem szerint kár szétvágni csak azért, hogy kiszedd. Elfér az ott benne.....
Sziasztok!
Arra a kérdésre várnám a megtisztelő válaszokat hogy a katalizátor elhasználódását.elégését vagy törését milyen jelenségek kísérik a kipufogó rendszerben?Illetve ha ezek közül bármelyik bekövetkezik értelemszerű-e a csere vagy ahogy egy-két helyen olvastam szétvágni a kipufogót kiszedni a katalizátor maradványait?
Konkrétan erről a robogó katalizátoros kipufogójáról lenne szó.
Ide miért nem ír senkisem? Két oka ,nem három oka lehet neki egy:rajtam kívül senki nem jár kymcoval,kettő:ha jár nem talál ide a fórumra,három:másnak is van ilyem mocija de nem romlik el sohasem így nincs mit írni róla.Vagy nincs így?
Már megint leégett a kipufogóról a ráfújt hőálló paszta!
Helló!Na ide találtál végre? De előttem mentél úgy láttam de csak azért mert engedtem. Én meg most ébredtem fel mert éjszaka húztam az igát. Valamit meg írni kell ugye?
Szia. Mintha ez a szivattyu téma ismerős lenne nekem.Különben nem találkoztunk vmikor?Én előtted mentem horgászni.
Még egy kérdésem lenne bár ez nem kimondottan csak kymco tipusra vonatkozhat.Az olajszivattyú sok olajat szállít és a felesleg a légszűrőben jelenik meg,ugye ez nem légszűrőbe való olaj.Lehetséges hogy befolyásolja a moci működését a nem odavaló olaj mivel megváltozhat a levegő mennyisége ha nagyon olajos a légszűrő szivacsbetétje?
Ja lehet hogy sokat stresszelek de nem szeretnék pórul járni.Amúgy csak azért kérdeztem rá mert a többi robogónál,motornál mintha nem tették volna ennyire közel a kipuffantót a gumihoz plusz ott van kívülről az a diszlemez ami a keletkező hőt visszaveri (bár jól mutat,de igy nem biztos hogy hasznos) jobb lett volna akkor már teljesen körbeburkolják az egészet.Amúgy köszi a reagálást ,megpróbálom életben tartani a topikot .
sztem te is túl sokat stresszelsz ilyesmiken. néha rám i rámjön a hülyeség, de scak felesleges aggódást szül. bizto jó ahogy van, és kész.
Mi a véleményetek arról hogy a katalizátoros kipufogó menetközbeni felmelegedése után ha megáll az ember gyereke a gumi hőterhelés miatt károsodhat-e?Menetközben ugye van egy kis hűtése de megállás után olyan forró a kipufogó felöli oldal hogy néha hosszabb menet után meg sem lehet fogni kézzel mert szabályosan éget.
Attól függetlenül ne add fel a reményt talán előkerül.Ezek a mocik azért eltérnek az átlagtól azt hiszem és így nagyobb az esély a megtalálásukra
Köszi a választ.
Szia.
Sajnos nincs meg a motorom. Teljesen el is vagyok keseredve. Viszont az a kis nyílás az azt a célt szolgálja, hogy a slusszkulcsot bele tudod dugni. Ez egy olyan olajcsere intervallum számláló kütyü. Olajcsere után be kell dugni a kulcsot és újra kezd bent számlálni. Elméletileg kéne ott lenni egy lednek is aminek ki kéne gyulladnia, ha itt az ideje az olajcserének. Akkor cserélsz olajat és dugsz. Röviden ennyi.
Üdv.
Szia!Igen arra a kis nyílásra gondolok az óra jobb alsó felén.Egyébként mi van a motoroddal,sikerült a nyomára jutni vagy még semmi hír felőle?
Arra a kis nyillásra gondolsz?
Értem, köszi az infót.Egyébként találtam egy képet a neten hogy hol kellene lenni az én robogómon a telefontartónak,igaz alig látszik a képen
Hívást nem jelez vissza, csak a töltést.
Na bocsi most nézem nem olvastam el elég figyelmesen a hozzászólásodat,az utolsó mondatra gondolok
Hello!Nekem az ülés alatt megvan a szivargyújtó csatlakozó meg vettem már töltőt is csak az a gond hogy telefontartó hiányában az ülés alatt össze-vissza hánykolódik a telefon így aztán egy idő múlva kirázódik a csatlakozó és ezért lenne fontos a tartó ill. még az is érdekelne hogy hogyan működik a hívásjelző.Van valami plusz beépített kütyü?
Az 500-as Xcitingban alapfelszerelés a telefontartó. Gombnyomásra végállásig szétugrik elég szélesre, sztem még PDA is belefér. Teló betesz, összenyom, befelé racsnis. Két belső oldalán vastag szivacs, stabilan megfogja a telefont, plusz kívülről, ráhajthatóan egy bogáncs-zár szalag. Ha menet közben töltened kell, közvetlenül alatta van a 12V-os szivargyújtó csatlakozó. Ha rádugod és mész vele, visszajelez a műszerfalra egy kis piros telefon ikonnal.
Esetleg valaki tudja hogy mi az a műanyag takaró a km óra üvegén a jobb alsó sarokban?
Még esetleg arra lennék kíváncsi hogy milyen lehet a telefontartó az ülés alatt mert nekem azt kispórolták a motor vételekor,nem is tudtam hogy jár hozzá alapból.
Szívesen :-)
Az enyém a grand dink 50-es kb 300 km.-t bír ki egy tankolással.Azt hiszem 10 l-es a tankja de nekem is az a gondom vele hogy a szintjelző hülye módon működik,egy darabig alig jelzi a fogyasztást aztán hirtelen leesik a mutató,de állítólag ez abból adódik hogy a tartály vízszintesen van elhelyezve és így a szintkülönbség változását nehezen érzékeli a szintjelző.
Kösz hogy válaszoltál ,hát nekem is ezekért a kényelmi dolgokért tetszenek ezek a mocik de azt hiszem én már az első nap kötődtem a masinához ,pláne hogy egy simson után következett a luxus.Mintha a menyországban lettem volna,amikor hazahoztam leültem elé és nézegettem. Azt hiszem én nem mostanában válok meg tőle bár egy nagyobb köbcentis jó lenne de hát ahhoz le kellene vizsgáznom.