Ha megnézted volna a hirdetést, magadtól is rájöttél volna...meg lehet venni akár enduroként, akár supermotoként akár mindkét kerékszettel. Persze mindhárom esetben különböző az ár!
használt motor vásárláskor mindenre figyelj oda. nem tudhatod az előző gazdája hogyan használta, és a szervizintervallum be volt-e tartva. a DR-Z után ez egy olyan élmény lesz,hogy majd nem tudod letörölni az arcodról a mosolyt. HAJRÁ!
Gondolkodom egy 2002-es 640 LC4-en ,11ezer km-rel!
Érdeklődnék hogy mennyi ezeknek a szervizintervallumuk?normál(nem extrém)használat mellett?illetve mire kell figyelni vásárláskor?fogyasztás mennyi lenne?
Egerből megy a bükkön keresztül egy szerpentin Miskolcra. Kb 50km és nagyjából 150 éles kisívű kanyar.Ebből én kb 26km-ert szoktam használni.Felsőtárkánytól Rejtek-ig.A táj is nagyon szép.Az út meg változó minőségű. Iszonyat rossztól, a tükörsimáig. Igazi SM terep.
énsem vagyok mágus sőtt....de én ugy tudom,hogy az igen az alapjárat elhagyása,ingadozása esetleges dugocserére utal..... de majd a szakik mondanak okosabbat...viszont a berugo könnyö lenyomásábol ergo kompot hiány a dugo cseréjére tippelek
köszi szpáj majd jövőhéten akkor berelekok vagy prox vagy wer.-et:Dmert már kicsit furi mert ugy vtem hogy könyeb lenyoni a berugókart mint egy yamha dt 125-énél nem toom hogy ismered -e de az egy 27le körüli kis erőmü van bene de enduró és a másik tapasztalatom hogy a gépem a tm ha hidegeb egy picit a blok ojan 1500-as fordulaton van mikór már megyek vele gy kicsit ojan kor meg felmegy kb 3000-forduratra de nm toom pontosan mert nincs fordulat szám mérő és hogy ez jelnetehti azt szented hogy dugócserére érett?
Volt 125-ös EXC-m, úgyhogy asszem erről nem kéne vitát nyissunk...
Amúgy azzal 12e km-t mentem anélkül hogy a blokk mechanikus részeihez hozzá kellett volna nyúlni (na jó, rezót kellett hegesztetni, de azt már úgy vettem hogy repedt volt és valaki jól szétégette lánggal)...generátort kellett tekercseltetni 2x, meg a 12e (+ előtte ki tudja mennyi) km után főtengelyszimmering-csere és dugócsere, azt annyi. Ja és utcán jártam vele legnagyobbrészt, LC4-ekkel meg utcai gépekkel együtt, szóval nem kicsi terhelést kapott a gép (gyakorlatilag állandóan nyélgázon mentem vele)!
Ennyit számít az a - 5-6 LE...
Nem fogom, mert nem veszek krosszt - éppen az üzemeltetési költségek miatt! Én tudom, meddig ér a takaróm és csak addig nyújtózkodok, nem tovább...
Amúgy meg ha felszerelnél egy üzemóra-számlálót, szerintem meglepdnél, milyen sok is az a 30 üzemóra - főleg ha csak rendeltetésszerűen (=krosszpályán) használod a gépet! Akinek nincs ideje csak hétvégente motorozni, annak a 30 üó lehet akár egy teljes szezon is...
nincs 8as am meg próbálom meg járatatni a fékmunga henegreket lehetcsak anyi a baja fujok bele egy kis wd40-et:D:D....és téneg egy új verteszt vagy prox dugó menyibe fáj ebbe a TM-be?:D125
láttam a hírdetésedben hogy veresen laksz...melyik részén? Lehet elmennék meglesem a gépedet!
köszi!
kinéztem egy gyönyörü 2001-es szürke-narancs martin dobbal,de sajna elvitték:(
11ezer km volt benne.
Van viszont egy 20000km-es szürke,sztetek az nem sok kicsit? meg lehet ölni viszonylag öket ennyi alatt?
előre is köszi
Eladó a gépem,mert egy darabig nem tudok menni vele.EXC 200 (1998-as)
Tel: 30-338-1000
Gondolkodom egy 2002-es 640 LC4-en ,11ezer km-rel!
Érdeklődnék hogy mennyi ezeknek a szervizintervallumuk?normál(nem extrém)használat mellett?illetve mire kell figyelni vásárláskor?fogyasztás mennyi lenne?
Jah Drz400 Sm az előző mocc:)
előre is köszi!
Amúgy azzal 12e km-t mentem anélkül hogy a blokk mechanikus részeihez hozzá kellett volna nyúlni (na jó, rezót kellett hegesztetni, de azt már úgy vettem hogy repedt volt és valaki jól szétégette lánggal)...generátort kellett tekercseltetni 2x, meg a 12e (+ előtte ki tudja mennyi) km után főtengelyszimmering-csere és dugócsere, azt annyi. Ja és utcán jártam vele legnagyobbrészt, LC4-ekkel meg utcai gépekkel együtt, szóval nem kicsi terhelést kapott a gép (gyakorlatilag állandóan nyélgázon mentem vele)!
Ennyit számít az a - 5-6 LE...
Amúgy meg ha felszerelnél egy üzemóra-számlálót, szerintem meglepdnél, milyen sok is az a 30 üzemóra - főleg ha csak rendeltetésszerűen (=krosszpályán) használod a gépet! Akinek nincs ideje csak hétvégente motorozni, annak a 30 üó lehet akár egy teljes szezon is...