Hello!
KTM LC4 640 Supermoto, 2005-ös évjárat, 19ekm-rel, nagyon szép gyári állapotban alkalmi áron eladó. Új gumik, új láncszett, új fékbetétek. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával és gyári kézvédőkkel. Tökéletes műszaki állapotban. Figyelem! Az árban benne van a névre íratás költsége! Tehát a kedves vevő ezért az árért névre írva, friss műszaki vizsgával veheti át a motort bármiféle plusz költség nélkül! Hitelre is vihető! Tel: 20/3508433
Sziasztok! Tudom h ez KTM fórum meg nekem is az van, de mivel aprilia RXV fórum sajna nincs ezért ide írom! Akinek van tapasztalata azRXV ről főleg az 550 esről az kérem írjon, aki tud teszteket vagy vmi fórumot adni, azt is megköszönném. A hivatalos újságteszteket isemrem de azokra nem adok, engem nem az érdekel h egy profi krosszos h tudja agyonszidni a kicsit pufa első telót vagy ilyesmi..... Érdekelne ez a gép h mit tud.mire alkalmas. Benne volt a januári Motorrevüben de ott nem derült kiróla semmi új, azt eddig si tudtuk h elég erős a V2 es 550 es blokk-nahk köszönhetően! Állítólag 65 ló, ez is érdekelne h mennyire igaz! Mert a cikk szerint csak 60, és most a KTM esek azt modnják h az 530 exc is van legalább 60 ló (ha jól tudom a 07 es 56 volt) Ha erről is/vagy tudtok vmit kérlek írjátok!
Úgy látom a te szótáradból az ésszerüség szó hiányzik!
Én ezt nem firtatom!
Mindenki úgy szereli a mociját ahogy akarja!
Látom felesleges saját tapasztalatokat és véleményt mondani,mert valaki tuti leugatja!
Hát igen ebbe van szerintem az igazság Én nekem is sokan mondták 1000 km olajcseréig és jobban utánanéztem 15-20 üzemóra és olajcsere ! de ha nem is igaz csak jót teszek a motornak mint kárt
Érdekes.A hobbi szó egy versenyendúró szervízgépkönyvben se szerepel
Ilyen adatok ellenben vannak,hogy olajcsere intervallum: 15üzemóra vagy 100L üzemanyag vagy 1 verseny......itt nincs külön rovat hobbi felhasználóknak....
Az egész országban mindenki hobbiként használja a motorját és ahhoz mérten hobbiként van karbantartva is.....nem is csoda,hogy így néz ki a idehaza a motorpiac
Amúgy meg mindenki olyan gyakran cserélgeti az olaját,meg az alsóneműjét,ahogy az neki kényelmes...ez már igényeség kérdése innen már tovább.....
Totálisan tisztába vagyok az olaj működésével!
Olajmérnök és gépészmérnök volt a tanárom,úgyhogy elég információm van az olajba belehalmozott adalékokról és funkcióikról!
Lényegtelen!
Mindenki megtud magyarázni mindent! De az tuti,hogy egy nem versenyző hobbisat mint mi,nem használjuk olyan intenzitással el a motort,mit egy állat,aki éjjel nappal koppon van!
Aki endurózik és egy 525 el megy,annak nem hinném,hogy a gáz koppon van! Kár ebbe belemenni!
A Mamiba jártam és ott olvastam teszteredményeket!
Volt olajtelítetség teszt! Megtaklálható a neten!
Üdv mindenkinek!
az olajban lévő szennyezésoldóés lebegtető adalékoktól függ,hogy mennyire szineződik be az olaj.....melyeknek a motor mükéde folyamán keletkező kokszot,kopadékot szemcséket kell lebegésben tartaniuk.....és halkan megsúgom,hogy nem azért kötelező lecserélni az olajat,mert az már hót fekete,hanem mert megtörik.Használata folytán állandóan fogaskerekek csapkodják ,olajcsöveken préselik át magukat,mely az olaj molekuláris szerkezete megváltozásához vezet,vagyis nagymértékben romlik a viszkozitás.....mely nem éppen előnyös a belsőégésű motoroknál...
Folyamatos olajcserékkel mindig tisztába vagy a motorod állapotával,figyelni tudsz ,hogy mennyi fémreszelék tapadt fel a szűrőkre és mágnesekre...és ezzel talán megelőzni egy nagyobb meghibásodást,és nem akkor anyázni mikor már csörömpöl valami......
Ne ezen próbáljon meg spórolni az ember,mert később ez a megbosszulja magát.....
Én a mocimba 1500 km-ént cserélem az olajat! Az előző gazdája is így cserélte,én is így cserélem!
Nem vagyunk versenyzők,akik koppra hajtják a mocit és mondhatom elég jó a gépem!
Egyszer engedjetek le egy 500 km-t futott olajat! Semmi elszineződés nincs benne!
hello mindenkinek énekem egy kérdésem lenne ha tudtok segiteni nekem egy 300 exc van 94 évjárat annyi
bajom van az egész motoral hogy nem tudom be állitani a powerszelepet aki tud az segitsen előre is kösszi mindenkinek !
Hosszú utcai túrázásokra nem egyhengerest kell venni sztem...amúgy én eddig mindenhol (f)elmentem az SC-vel aminek neki mertem indulni, pedig 65 kg vagyok meg motorozni se tudok...ha ráadásul még a kellő fizikuma is megvan hozzá az embernek, akkor meg főleg nincs vele semmi gond...kicsit nehezebben fordul mint egy EXC, nagy ügy - legalább egyenesben kormánygátló nélkül se akarja leverni a vesédet a kormányvég...
KTM LC4 640 Supermoto, 2005-ös évjárat, 19ekm-rel, nagyon szép gyári állapotban alkalmi áron eladó. Új gumik, új láncszett, új fékbetétek. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával és gyári kézvédőkkel. Tökéletes műszaki állapotban. Figyelem! Az árban benne van a névre íratás költsége! Tehát a kedves vevő ezért az árért névre írva, friss műszaki vizsgával veheti át a motort bármiféle plusz költség nélkül! Hitelre is vihető! Tel: 20/3508433