Igen,jól tudod.
Olyan töltő kell ami a névleges teljesítmény tizedével képes tölteni(pl 7Ah az akksid akkor azt 0.7A szabad tölteni)
Az autós töltők ezt nem tudják,mert azok min. 4A töltenek.
Szerintem hagyjad a gépbe és hetente inditsd be,lehetőleg berugóval,hogy kíméld az akksit.Járasd 10 -15 percet és akkor már kap annyi töltést ,hogy tavaszra ne nyiffanjon ki.
Kérdés a szakikhoz: A Ktmből kiszedtem az akksit télére...Namost ilyen "zselés" yuasa akksi van benne aminek a tetjén nincsen kupak! Kérdésem hogy szabad e hagyományos akksitötővel tölteni? Mert nekem annó azt mondták hogy valami spéci töltő kell hozzá..
2001-2002-es modellek típushibája a kuplungcsapágy, de sztem már mindegyik futott annyit hogy kicseréljék...másról nem tudok. Alkatrészárak pont mint egy 2000-es vagy 2003-as modell esetében.
Egyébként meg javaslom a gugli használatát, az első tízben biztos ki fog adni ennél lényegesen több infot (mondjuk az Index fórum KTM topikjait vagy a ktmklub.hu-t)...
Egyébként tökvéletlenül van egy eladó 2002-esem, igaz nem 640-es hanem "csak" 625-ös.
Rendben, holnap feladom, de ha még egy nevet is adsz, az lehet, hogy megkönnyíti a címzést...
Egyébként még fel tudok ajánlani egy Michelin-est is (kék), ha valakinek kell... mindenhonnan kaptam, de én csak a Hondással élek, így hátha van valaki, aki viszont örül ezeknek...
Helló! Segitséget szeretnék kérni... Ktm lc4 640el szemezek mostanában... 2000-2002es évjárattal.. De nem tok vmi sokat a tipusrol.. tipus hibáirol,alkatrészárakrol...stb stb... Segitség kéne! elöre köszi a segitséget!
Hello!
Eladó KTM 640 LC4 Supermoto, 2005-ös, 19ekm-rel. Kiváló gyári megkímélt állapotban, új gumikkal, fékbetétekkel, láncszettel. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával. Az árban nincs benne a forgalomba helyezés költsége, ami kb. 200eFt! Hitel nem gond! Ár: 1,120mFt. Tel: 20/3508433
Motor mellé adtak egy user manualt(használati utasítás) és annak az utolsó ol
dalait a karburálási táblázatok teszik ki,hőmérséklet és magasság függvényében..
Érdemes tanulmányozni
2T lelke a karburálás mit az elöbbiekben leirták már
A szegény keverék nem azt jelenti,hogy mennyi olajat öntesz a tanka a benzin mellé,hanem a karburátor beállítása azaz a benzin levegő arányát jelenti!
Ha szegény a keverék az azt jelenti,hogy a keverékedbe kevés a benzin!
Sajna a 2 ütemü motor halála! Nagyon magas az égési hömérséklet és sajna képes csúnya dolgokat okozni! A optimális vagy a túl dús keverék nem okoz ekkora bajt!
Ha nem hajottad a mocit összerakás után,akkor lehet hogy más hibát is kell keresni!
Egyébiránt téli időszakba a egy kicsit dúsabbra állíthatjuk a keveréket,mivel a hidegebb levegőnek kisseb a térfogat és ennek következtében nagyobb mennyiségü oxigén jut a hengerbe!
Egy picit nem árt egy picit nagyobb fuvókát berakni!
Szegény keverék? Ez mindenképp kizárva, mivel bejáratásnál kb 30 ast használtam msot pedig olyan 38-40 eset. És nem kétállású a csuklóm.... Vagy nem csak az megy full gáz szétpörgetni aztán jön a kanyar és full fék... én nagyon vigyázok erre a "kis" gépre, mindent megadok neki, minden motorozás után tökéletesen lemosom, letörölgetem, lekenek mindent rajta, kiengedem a telókből a felgyülemlett levegőt, nyáron rendzseresen tisztítottam a légszűrőt(most ugye ahhoz képest ritkábban kell), és csak full szintetikus racing olajat adok neki ebédre.... Nekem ez a mindenem, csak azt tudom csinálni szabadidőmben! És most ez is cserben hagyott, ráadásul már másodjára....Akkor 1 hónapot kelett rá várni..... Ugyancsak nem számít az idő, ha a hőmérő higányszála +5 fokot mutat, én indulok, kis eső kis hó nem gond, annyi réteget veszek magamra amennyi szükséges! Múltkor a páncéllal eggyüt 8 volt.... és most akartam venni arcmaszkot is.... DE hát így minek?
beállt/megragadt ........vagy szegény keverék
vagy olajozás
vagy hűtés
vagy valami elszabadult benne /eltört/ de lehet, hogy az előbb leírtak egyike miatt megragadt és aztán tört el
Olyan töltő kell ami a névleges teljesítmény tizedével képes tölteni(pl 7Ah az akksid akkor azt 0.7A szabad tölteni)
Az autós töltők ezt nem tudják,mert azok min. 4A töltenek.
Szerintem hagyjad a gépbe és hetente inditsd be,lehetőleg berugóval,hogy kíméld az akksit.Járasd 10 -15 percet és akkor már kap annyi töltést ,hogy tavaszra ne nyiffanjon ki.
Szerintem.....