Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,jól tudod.
Olyan töltő kell ami a névleges teljesítmény tizedével képes tölteni(pl 7Ah az akksid akkor azt 0.7A szabad tölteni)
Az autós töltők ezt nem tudják,mert azok min. 4A töltenek.

Szerintem hagyjad a gépbe és hetente inditsd be,lehetőleg berugóval,hogy kíméld az akksit.Járasd 10 -15 percet és akkor már kap annyi töltést ,hogy tavaszra ne nyiffanjon ki.

Szerintem.....
Kérdés a szakikhoz: A Ktmből kiszedtem az akksit télére...Namost ilyen "zselés" yuasa akksi van benne aminek a tetjén nincsen kupak! Kérdésem hogy szabad e hagyományos akksitötővel tölteni? Mert nekem annó azt mondták hogy valami spéci töltő kell hozzá..
hy...a mislenes érdekelne,ha tosa átpaszolja nekem
525 EXC-ben gondolkodom vagy 450 EXC-ben

Nem tudsz ajánlani valami jó, mert valószínűleg csak használtra lesz pénzem.
Bocsi, a nevem Tóth Sándor.

Ha nem jelentkezik senki a michlen-esre akkor mellérakhatod.
Köszi.
Hahó... még egy nevet kérek, pls!
neked kötelet küldök a nyakadba, baby
nekem küldenél egyet aranyból? köszi
Sziasztok!

Milyet veszel Tosa?

B.
Nem Teréz-anya, csak ott lógnak az előszobában ezek a kütyük, nemtok velük mit kezdeni, más meg hátha örül nekik... Egy angyal vagyok, nem mondtam?

Egyébként meg:
Nédd mán itt van Teréz anya
2001-2002-es modellek típushibája a kuplungcsapágy, de sztem már mindegyik futott annyit hogy kicseréljék...másról nem tudok. Alkatrészárak pont mint egy 2000-es vagy 2003-as modell esetében.
Egyébként meg javaslom a gugli használatát, az első tízben biztos ki fog adni ennél lényegesen több infot (mondjuk az Index fórum KTM topikjait vagy a ktmklub.hu-t)...

Egyébként tökvéletlenül van egy eladó 2002-esem, igaz nem 640-es hanem "csak" 625-ös.
Rendben, holnap feladom, de ha még egy nevet is adsz, az lehet, hogy megkönnyíti a címzést...
Egyébként még fel tudok ajánlani egy Michelin-est is (kék), ha valakinek kell... mindenhonnan kaptam, de én csak a Hondással élek, így hátha van valaki, aki viszont örül ezeknek...
Szia !
Ha tényleg elküldöd nekem akkor én igény tartanék rá.
4150 Püspökladány, Attila u. 45

Előre is köszi !

(Most akarok KTM-et venni )
Sziasztok! Van egy narancssárga KTM-es nyakbaakasztós bigyóm, szívesen odaajándékozom valakinek, akinek kell... (postán elküldöm).
Helló! Segitséget szeretnék kérni... Ktm lc4 640el szemezek mostanában... 2000-2002es évjárattal.. De nem tok vmi sokat a tipusrol.. tipus hibáirol,alkatrészárakrol...stb stb... Segitség kéne! elöre köszi a segitséget!
Hello!
Eladó KTM 640 LC4 Supermoto, 2005-ös, 19ekm-rel. Kiváló gyári megkímélt állapotban, új gumikkal, fékbetétekkel, láncszettel. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával. Az árban nincs benne a forgalomba helyezés költsége, ami kb. 200eFt! Hitel nem gond! Ár: 1,120mFt. Tel: 20/3508433
Motor mellé adtak egy user manualt(használati utasítás) és annak az utolsó ol
dalait a karburálási táblázatok teszik ki,hőmérséklet és magasság függvényében..
Érdemes tanulmányozni
2T lelke a karburálás mit az elöbbiekben leirták már
Nincs mit!
Én szerelő vagyok és motoros és sajna éjjel nappal ezeken jár az agyam!
kösz Robbbeee!
megspóroltál egy kis írást....de már kezdtem volna bele pont de visszamentem valamiért és akkor láttam , hogy megírtad már
elkéstem
de erre gondoltam egyik lehetőségképp
Hali!

A szegény keverék nem azt jelenti,hogy mennyi olajat öntesz a tanka a benzin mellé,hanem a karburátor beállítása azaz a benzin levegő arányát jelenti!
Ha szegény a keverék az azt jelenti,hogy a keverékedbe kevés a benzin!
Sajna a 2 ütemü motor halála! Nagyon magas az égési hömérséklet és sajna képes csúnya dolgokat okozni! A optimális vagy a túl dús keverék nem okoz ekkora bajt!
Ha nem hajottad a mocit összerakás után,akkor lehet hogy más hibát is kell keresni!
Egyébiránt téli időszakba a egy kicsit dúsabbra állíthatjuk a keveréket,mivel a hidegebb levegőnek kisseb a térfogat és ennek következtében nagyobb mennyiségü oxigén jut a hengerbe!
Egy picit nem árt egy picit nagyobb fuvókát berakni!
Szegény keverék? Ez mindenképp kizárva, mivel bejáratásnál kb 30 ast használtam msot pedig olyan 38-40 eset. És nem kétállású a csuklóm.... Vagy nem csak az megy full gáz szétpörgetni aztán jön a kanyar és full fék... én nagyon vigyázok erre a "kis" gépre, mindent megadok neki, minden motorozás után tökéletesen lemosom, letörölgetem, lekenek mindent rajta, kiengedem a telókből a felgyülemlett levegőt, nyáron rendzseresen tisztítottam a légszűrőt(most ugye ahhoz képest ritkábban kell), és csak full szintetikus racing olajat adok neki ebédre.... Nekem ez a mindenem, csak azt tudom csinálni szabadidőmben! És most ez is cserben hagyott, ráadásul már másodjára....Akkor 1 hónapot kelett rá várni..... Ugyancsak nem számít az idő, ha a hőmérő higányszála +5 fokot mutat, én indulok, kis eső kis hó nem gond, annyi réteget veszek magamra amennyi szükséges! Múltkor a páncéllal eggyüt 8 volt.... és most akartam venni arcmaszkot is.... DE hát így minek?
beállt/megragadt ........vagy szegény keverék
vagy olajozás
vagy hűtés
vagy valami elszabadult benne /eltört/ de lehet, hogy az előbb leírtak egyike miatt megragadt és aztán tört el
Karbi be volt állítva a hőmérsékletnek megfelelően?
Csak mert ez olyan mintha nem lett volna kenés...