Sziasztok! Nem bántott, és nem sértett meg senki közületek!:) Mivel h a műszaki részéhez nem sokat értek, ezért meg se próbáltam saját magam széthúzni a blokkot, vagy "belekontárkodni" !:D Elvittem a Kaposvári KTM szaküzletba, ahol tényleg szakértők fogják fogadni:D Képemet az előzőekből kifolyólak nem tudok adni, mert én nem fogom szétszerelni a blokkot, mert egyszerűen nem rétek hozzá, még egy 2 T technológiához se.... Ez van .... Amúgy sztem is köze lehet a beázásnak ehhez, de biztosat csak szombaton tudok majd mondani! Furamódon egyébként a beázás után lettem figyelmes egy olyan" sihugó, mint ahogy a szél fúj" hangra. De lehet h csak nagyon megijedtben h vmi komoly baja lett, és azért vettem észre azt a hangot. A többiek mind aztmondták: jajj haggyad már:D megint a hülyeségeid, túlzottan figyelsz rá!:D meg hasonlóakat mondtak....XD Maga a beázás dolgot teljesen még ma sem értem.... Egy fahordó kamion nyomán keresztül vezetett az út tovább az erdőbe, és mivel eső után voltunk a nyom tele volt vízzel! Ts-r suzuki lazán átment, xr 650 is, exc 525 szintén, csak az enyém ázott be! Pedig a légszűrőház, a légnyílások ugyan ott vannak sztem mint az 525 ön, és mégis csak az enyém kapott vizet! Remélem szombaton már arról írhatok h minden rendben vele, és bejárathatom a hétvégén az új dugót!:) reggel 9 fel este 5 le:D
Nagyon szépen köszönöm ezzel is közelebb kerűltem a megoldáshoz ha mások tudnak valami okosabbat .ahol leírják és képekkel mutatják ojan oldalt azt megköszönném
Ha nem csináltál még szelephézag állítást,akkor szerintem először mutassa meg neked valaki!
Leveszed az ülést utánna a tankot. A motor tetején van 2 téglalap alaku fedél elöl és hátul! Az első a kipufogó a hátsó a szívószelepek feledele!
Kicsit a környékét szabaddá kell tenni! Néhány dolgot le kell szerelni!
Pl a hűtöradiátorokat le kell szerelni, a tank bakot is le kell szedni a könnyebb munkavégzás végett!
Sürítési felsőholtpontra kell állítani a motort.A szelepek zárva vannak!
Hézagmérő , csavarhúzó és csillagkulcs kell hozzá!
Az értékeket nem mondom el,mert mindenki mástfog mondani!
Én beállítom egy bizonyos értékre,de nem közlöm,mert tuti 10 ember 12 félét fog mondani!
LC4-ről nekem nem kell magyaráznod, az enyémben kilométer is akad "egy kevés", meg "előző életében" hajtva is volt elég tisztességesen, mégis simán kibírt annyit, mint a sokkal gyengébb, utcai puttyogásra használt XT-k meg hasonlók (ezzel természetesen nem az XT-tulajokat akartam megbántani)...
Ezt már asszem egy lc4 hez és a saját mocimhoz,de igazábol általánosságban beszélek róla mert legyen az 2 ütem 4 ütem, kis szervízigényük van,de azon fellül elpusztíthatatlanok!
köszi a segítséget ! olaj olajszörőt már lecseréltem ! nem szeretem és nem is szeretném szerelőhöz vinni ! miért ezt nem lehet saját kezűleg állítani mert csak nem lehet bonyolult
Ha most vetted eladhatnád nekem! Most készülök én is 450 est venni!
Ha nem vagy szakértő javaslom minden rosszindulat nélkül,vidd el szerelőhöz!
A szlephézagot állítani kell! A lánc feszességét egy automata kis feszítőszerkezet biztosítja!
A láncot csrélni kell,ha már hangja van!
Üdvözlök mindenkit ! segítséget kérnék ha nem gond most vettem ezen a héten egy EXC 450 t és az lenne a gondom hogy nem tudom hogy lehet szelepet állítani és hogyan lehet megnézni a vez lánc fesszességét és ha van olyan aki tud segíteni érthetően írja már le köszönöm előre is .
Ehhez annyit fűznék hozzá,hogy optimális állapot az,amikor olajat cserélsz benne,állogatod a szelepeket, és a vezérműláncra odafigyelsz! Jó karburáció mellett örökké élnek!
"Azok a mocik optimális állapotukban hihetetlen mit kibírnak!"
Nemcsak optimális állapotukban! Én a sajátommal 12ezret mentem (és nem újonnan vettem) egy dugóval, gyakorlatilag folyamatosan nyélen használva (nem terepen természetesen).
Eladó egy 2003-as KTM EXC 200-as. 52Le. Telljesen felújítva. Wössner dugó, telóharisnya, kuplungmunkahengervédő, új láncszett, az összes csapágy és szimering.
A motor rendszámos csak kb. 3 hónapja lejárt a forgalmija. Az összes gyári tartozék megvan hozzá, km óra, indexek ... Adok hozzá egy első táblát.
Én tavaly nyár elején vettem, akkor még a gyári crossgumik voltak rajta elöl hátul. A motor csak nálam ment, de az éven nem sokat tudtam használni. Endúrózásra használtam.
Garantáltan költségmentes.
Kérésre küldök képet.
Ár: 780.000Ft
e-mail: azenemailcimem@citromail.hu
Tel.: 30/623-86-02
Belinkelem neked majd
Leveszed az ülést utánna a tankot. A motor tetején van 2 téglalap alaku fedél elöl és hátul! Az első a kipufogó a hátsó a szívószelepek feledele!
Kicsit a környékét szabaddá kell tenni! Néhány dolgot le kell szerelni!
Pl a hűtöradiátorokat le kell szerelni, a tank bakot is le kell szedni a könnyebb munkavégzás végett!
Sürítési felsőholtpontra kell állítani a motort.A szelepek zárva vannak!
Hézagmérő , csavarhúzó és csillagkulcs kell hozzá!
Az értékeket nem mondom el,mert mindenki mástfog mondani!
Én beállítom egy bizonyos értékre,de nem közlöm,mert tuti 10 ember 12 félét fog mondani!
Nem EXC125-ről beszélünk?
Ha most vetted eladhatnád nekem! Most készülök én is 450 est venni!
Ha nem vagy szakértő javaslom minden rosszindulat nélkül,vidd el szerelőhöz!
A szlephézagot állítani kell! A lánc feszességét egy automata kis feszítőszerkezet biztosítja!
A láncot csrélni kell,ha már hangja van!
Nemcsak optimális állapotukban! Én a sajátommal 12ezret mentem (és nem újonnan vettem) egy dugóval, gyakorlatilag folyamatosan nyélen használva (nem terepen természetesen).
A motor rendszámos csak kb. 3 hónapja lejárt a forgalmija. Az összes gyári tartozék megvan hozzá, km óra, indexek ... Adok hozzá egy első táblát.
Én tavaly nyár elején vettem, akkor még a gyári crossgumik voltak rajta elöl hátul. A motor csak nálam ment, de az éven nem sokat tudtam használni. Endúrózásra használtam.
Garantáltan költségmentes.
Kérésre küldök képet.
Ár: 780.000Ft
e-mail: azenemailcimem@citromail.hu
Tel.: 30/623-86-02