Malac a sütőben, Gyurcsány a börtönben, pezsgő a gyomorba. Kóka a folyóban, Horn a hűtőben, Kunce a műtőben, Lendvai visít a balta hasít. B.Ú.É.K. Minden Magyarnak!
milan 15: Ha kíváncsi vagy néhány dologra a 450 es exc ről akkor msn-en megbeszéljük!
Nekem is van egy 450-esem,faterom meg szerelő úgyhogy lehet h tok segíteni.
Addig is minden jót!
Nyugi petii A1 el is vezetheted:D Csak ne menj városba vele:D Ha vidéken laksz, akkor sztem megoldható ha kicsit összehaverkodsz a rendőrrel!:D Nem lefizetés v ilyesmi:D Egy srác is így nyomta:D Egy ideig:D aztán fenyegetőzött a biztosúr h megbünteti de addigra már lerakta a korlátlan jogsit....
Sziasztok Lenne egy kérdésem felétek,még pedig h van e valakinek 200-as exc-je és h mien jogsival hajtja,meg h a forgalmiba vala h ellehet intézni h csak 11 kw legyen:S vagy amennyit enged az A1 mert azzal szeretném használni. Válaszotokat elöre is köszönöm!
Az én 2000-es EXC125-n is 13:50 volt a gyári áttétel, szal azzal nincs még gond...de nekem azzal még 2-ben is gázra emelte az elejét a végsebessége meg 110 körül volt...
13-50?:D:P ÉS ezt még fokozni?:D 44es vagy 48 as sztem már brutál hátulra :D(remélem nem írtam félre a méretet és létezik olyan:D) amúgy a 37 ló az a 07 es re értendő gyári teljesítmény folytással! 95 ös sztem nem lehetett még annyi, bár mondjuk akkor nem volt euro norma.... Ha meg felújítva is gyenge akkor vegyél vmi nagyobbat:D Viszont ha vagy 2T őrült vagy , és imádsz szerelni akkor 250exc sztem. De ha vmi széphangú nyomatékos paripa kellene:D akkor vmi 4T :D Mellesleg kevesebbet szerelsz:D Bár használt mocinál kitudja....
Blokkfelújítááás?hisz a teljes generál óta alig lett használva, azt hiszem 37Le a gyári adat, mindemellett,Emeli magát szépen csak lehet,hogy tényleg nagyobbra kellene váltani.De ez nem a "pengeség"miatt,de nagyon a szívemhez nőtt.Nagyon kell pörgetni a megfelelő teljesitmény ill.emelgetés leadásához,de már alacsony tartományból is jól húz.
13:50-et hova akarod még fokozni?!? Sztem inkább blokkfelújításra kellene költsél ha ennyire gyenge a gép...vagy ha tényleg ilyen penge vagy akkor nagyobbat kell venni...
Szevasztok
Egy 1995-ös Exc125-tel rendelkezem jelenleg 13-as elő és 50-es hátsó lánckerékkel üzemel,Szeretném fokozni azt,hogy mégjobban emelgesse az elejét szerintetek melyik a legjobb áttétel arány ehhez.
hát sajna nem sok jót lehet elmondani az SXV-ről.komámnak a 450es 600km után beállt és azóta sincsen rendezve,hogy éppen miért történt vele ez a dolog.Még a történtek előtt ki tudtam próbálni a gépezetet, tudom nem RXV,de azért csak van közük egymáshoz.A motor spártaian egyszerű,ami már ugye megszokott ebben a kategóriában.A műanyag elemek kidolgozása kicsit "olaszos" hanyagságot mutat,de végül is az összkép megfelelő.A motor elég jól kezelhető,a fékek hihetetlen fékerőt biztosítanak.Ami ugyebár nem egy utolsó szempont.A V2-es erőforrás, kicsit magas fordulaton éled,és ez volt az első dolog ami igazán zavart.Alacsony fordulaton nem volt valami nyomatékos,de amint elérte a 6-7ezres fordulatot,szinte minden fokozatban emelgette az orrát.Inkább 2T érzés mint 4T.Az elektronikus befecskendezés miatt érezhetően késik a hirtelen gázadásokra.Ezt legfőképpen erőcsúsztatásoknál érzékeltem.A futómű gyárilag megfelelően keményre és lustára volt állítva, szóval tökéletes supermotozni.Összesítve vegyes érzelmekkel szálltam le a motorról.Egy ideig játszottam a gondolattal,hogy ilyet veszek,de utólag nem bántam meg a narancs márkát!:D
Az lenne a kérdésem h" a 4t 250-es ktm-eket mikor kezdték el gyártani