Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ!

De ez alatt a minimális használat mellett csak terepen használtad vagy vegyesen?
Tényleg lehet hozzá kapni önindítót?(mert láttam használtan olyat ami azzal volt felszerelve)
Milyen gyári alaktrészeket kaptál hozzá?(pl.:lánckerék)
Nekem kérlekszépen 1 hetes volt az 125 ös exc-m (2007 es) 600km nél megállt a nagy semmi közepén...
Mint kiderült később szarráment a dugó és a gyűrű és a henger is megsérült! Nem az én hibámból! Kenése volt rendesen! Aztán bevittük és mondták h gyári hibás, garanciával megcsinálják! Amúgy nagyon jó gép! Hihetetlenül könnyű, erős, a futóműve mindent kijavít, de több személyes tapasztalat nincs vele hisz 600km éppen csak bejárattam és.... ha van vele még kérdésed/iket írd meg!
670 at irányár...
de alkudj nyugodtan
simán kibír egy szezont
ha új az exc je,akkor valszeg adugó tört ketté...gyári hiba
A garanciát csak azért kérdeztem,mert úgy tudom,hogy a Husqvarna vállal 1 év garanciát hobby(nem verseny körülmények között) használat mellett.

Robbbeee a két EXC-ről tudsz képet mutatni?

Bubibeka1.6 a te motorod új? Milyen gyári baja van/volt?
Te csak terepen használod vagy utcán is?
Tapasztalataid vele kapcsolatban?

Köszi
Amúgy meddig bírják egy felújtással ezek a szinte crossgépek? Mert én mindennap használnám. Egy évig vagy félig kibírja? Egyáltalán mennyi egy üzemóra?
amugy már vissza van rá szerelve minden,ami kötútra kell
első lámpa,hátsó lámpa,rendszám stb
persze,rendszámos
asszem tavaly lett le műszakiztatva..szal még pár évig lehet kötúton is használni
őőő szerintem 600-620 között el lehet vinni
Faisst! Mennyiért adnád el ezt a 98-as KTM-et? lehet vele közlekedni?
http://www.sportmotor.hu/tagok...
nézd meg a képeket itt a moci...
egy ideig crossosítva volt...de már vissza van szerelve minden és kb 3 hónapja nem ment vele senki...
Én tudok 2 eladó 125 EXC-t is!
Az egyik 2003 as, a másik 2004 es!

A 2003-ba dugattyut kell cserélni,mert elérte a csereüzemóráját!
Szerintem odaadná a srác 750 körül!
van egy eladó exc125
98as műszakival rendszámmal
uj kuplung,uj lamellák,uj faszom...nemtom még mi uj rajta
de pöpec gép..frankón megy
Garancia elvileg nincs rá mert versenymotor! De ilyen jószándék garit szoktak rá adni 1 hónapot! Nekem így javítják most a gyári hibás exc met!
Hát ja tényleg nem lehetne vezetni,de ha egy kis folytzást teszel bele máris megvan az a 11Kw.(pl.:a gázkart nem engeded elforgatni teljesen egy pöcökkel)
De nem tudjátok mennyi garancia van rá?
Hiába! az 125-ös EXC-k nagyon jó gépek! én 2008 tavaszára szeretnék egyet beszerválni!:P
Akkor milyen árban lesznek a jó állapotú EXC-? 98-asoktól felfelé érdekelnének az exc-k! a 1998-as exc hány lóerős?
Én nem lenni szabálymester! Én lenni motorszerelő!

Szívesen beszélgetek az új mocikról,de engem inkább a 450 és 525 , 2008 as verzióba ugye 530 EXC érdekelne!
Én hódolok a 4 ütemnek,de mondjuk a 125 ös feeling is istenség!
A 2008 as széria totál át van dolgozva az elődeihez képest! Azt nem tom,hogy a 125 ös erősebb lett-e!? de viszont olyat hallottam a Zsemberiéktől,hogy a 450 EXC R lett olyan erős mint a korábbi 525 ösök és az 530 EXC R 10 lóval több mint pl az enyém! Kéne tesztnapra menni!
Jól van szabálymester inkább beszéljünk a KTM ekről!:D Pl h kinek mi a véleménye a 07 es illetbe 08 as exc 125 ről, mert ztem ez a legelérhetőbb midnenkinek. Meg nekem is az van azért:D:D
Hi!

Én nem kötekedésből írok vissza,én is hányok a jogszabályoktól,de valóba nem lehet vezetni A1 el 125-ös EXC-t ,mert 29 Kw a teljesítménye és az A1 11 Kw ig szól!
Azt hiszem van olyan dt,amit pl. Svájcba gyártottak,ami még belefér az A1be!

Ha jobban meggondolom az Akorlátozottba se fér bele a kis EXC,mert ott 24 Kw a határ asszem!
Totál LOL! :-D
Sziasztok! Nagyon-nagyon sürgősen segítségre lenne szűkségem! Beleszálltam egy KTM GXR 50-be, és kiderült hogy a gyújtás állórészbe belevert a lendkerék, meg a berúgókar is hiányzik, amellett egy hátsó dob sem lenne rá rossz... Természetesen a magyarázat az volt h "azért adom el mert már nem akarok vele foglalkozni Aki tud valamit az PLS dobjon egy e-mailt a címemre: kettingercsabi90@freemail.hu
Előre is 10000000000000 kössz, tényleg nagyon fontos! Ja, ha minden igaz a Rotax 123 és 127 gyújtása jó bele (én úgy néztem az apróban).
az a korlátozottba se fér bele. mert ott meg wan LE/suly határ, amit az exc megin csak átlép.
Sziasztok!

Hivatalosan tényleg nem lehet vezetni A1-el,de ez még megoldható.De amúgy a Dt sem 11Kw,tehát azt sem lehetne vezetni.
És azok a gépek aszfalton vagy csak terepen gurulnak?Esetleg át vannak alakítva supermotonak?
Robbbeee! egyébként vezethető A1 el, és a dt már enm jó alternatíva, mert beszüntették a gyártását!
A csapatba 2 125-ös EXC van! Mindkét gép hibátlanul működik! Rettenet jó futómú és jó teljesítmény!
Én tuti nem vennék semmilyen más mocit!
Egyetlen gond van csupán az EXC 125-el: kismotor jogsival nem vezethető,mert kitétel,hogy 125 cm2- nél nagyobb lökettérfogatú és 11 kw-nál nagyobb teljesítményű kerékpárt nem vezethet vele!
Ez sajna tapasztalat! Itt az egyik kissrácot elcsípték vele!
Csak A korlátozott jogsival vezethető!

Ha valaki ezt figyeli,akkor marad a DT 125!
Ha csak exc érdekel, akkor lényegtelen. Ha költségmentes motort szeretnél, és hajlandó vagy engedni a 40 le-ből, akkor akár ott az enyém is. Igaz az "csak" 30 le. Ha teccik, számom megtalálod apróban. Ktm-ek jók, de személye tapaszatalatom szerint csak 400 ccm felett...