Nem tudom, ezt mire alapozod. Volt nekem is robogóm 14 éves koromban. Tudom, milyen a 2T robogó, mert volt olyanom is. Sőt volt 4T motorom is több. Miután kijártam az utat, van fogalmam arról, hogy milyen "motor" a robogó. Kb olyan, mint a recskázás. Ha nincsen nő, akkor jó az is, de azért életcélnak nem nevezném és nem is lennék rá büszke.
A feleségem x évvel ezelőtt ráült a haverom robeszére, aztán 4 perc után már ment is vele, pedig előtte sosem motorozott. A váltós motort azonban hetekig kellett gyakorolnia, mert az annyival komolyabb. Szerinte is komolytalan a sok robogó. Pláne ez a sok 50-es pöcsköszörű.
Nem az a gond, ha valaki robogózik, hanem az, ha nem kezeljük helyén a dolgokat. Ez egy bicikli pótlék, amit könnyű vezetni, ezért a balf@szok veszik jellemzően. Bármit is csinálunk vele, attól csak nevetségesek leszünk, nem menők.
Amúgy nem tudom, mit lehet gerjedni egy folyamatosan bőgő 1 hengeres fos hangjára. Ezt inkább tompítani kellene, nem hangosítani.
és még..... sok ismerősöm és volt motoros is vesz robogót hogy az aktív motorozás után -család munka- ha kell vagy van rá lehetősége kiszellőzteti a fejét a robogón, elég naivság lenézni mert csak.......... volt olyan kollégám aki sr50-et vett kiszellőztetni a munka fáradalmait................ ma 600 -as túra géppel ha van ideje a külföldet járja, akkor ő mi/ki is?
az ő szemükben pedig te nem lennél motoros, a motorod pedig .............. csak hulladék a szemükben. miről is szól kis hazánkban a motoros szájkaratééééé?
nos, látom rágod a kefét rendesen ne a pöcsköszörű elé állj ki hanem a wsbk-on lássam a huhukidat amit eddig igen nem vettem észre. csak a saját kategóriádban indulj el versenyezni. meg van benned az a felsőbbrendűség ami az állatvilágban, az erősebb kutya baszik tehát a felfogásod szerint aki nem huhukival és 1000-es bringával nyomul az már nem is lehet motor-os.
nos, ezzel a kijelentéseddel szarba nyúltál állj ki a nem motorosok elé a rajtrácsra és mond el ugyanazt amit itt. szerintem választás elé állítanának vagy lehugyoznak vagy cserben hagynak, te dönthetnél.
Szerintem szánalmas a sportkipufogó egy robogón. Bőgetik ezt a sok automata váltós szart, jön ki belőlük ez a szar darabos egyhengeres bőgés. Visít folyamatosan 9000-res fordulaton, jön ki belőlük ez a hangos egyen hang, amitől mindenki undorodik. Különösen szar, ha 2T motorról beszélünk. Pl. múltkor a saját motorom hangját nem hallottam múltkor, mikor megjött egy ilyen tuningkipufogós robogó.
Hiába drága ez a T-max, akkor is egy túlárazott szaros robogó. A tulaja meg akkor sem lesz motoros, ha 140 dB-en ordít a sportdobja. Lehet úgy csinálni, mintha motor lenne, lehet sznoboskodni, de akkor sem lesz motor egy robogóból. És a robogósból sem lesz motoros, amit ők is tudnak - emiatt viselkedik úgy a legtöbb komplexusos robogós, ahogyan.
Szívesen! Ahogy így rágugliztam, az összes többi típus is szegecselt, úgyhogy ha nem olyan, akkor ott vmi susmus lehet. Egyedül cross kipufogókon láttam gyárilag matricásat.
A feleségem x évvel ezelőtt ráült a haverom robeszére, aztán 4 perc után már ment is vele, pedig előtte sosem motorozott. A váltós motort azonban hetekig kellett gyakorolnia, mert az annyival komolyabb. Szerinte is komolytalan a sok robogó. Pláne ez a sok 50-es pöcsköszörű.
Nem az a gond, ha valaki robogózik, hanem az, ha nem kezeljük helyén a dolgokat. Ez egy bicikli pótlék, amit könnyű vezetni, ezért a balf@szok veszik jellemzően. Bármit is csinálunk vele, attól csak nevetségesek leszünk, nem menők.
Amúgy nem tudom, mit lehet gerjedni egy folyamatosan bőgő 1 hengeres fos hangjára. Ezt inkább tompítani kellene, nem hangosítani.