Hali!
CBR 600F3 gyári dob kicsit karcos én műszakira vettem,simán átment vele,most már nincs rá szükségem:8000ft,lehetőleg TELÓN keressetek:30/259-05-47
Sziasztok! Sportdobot keresek Gsx-r 600 K5-re. Ha esetleg valakinek van eladó, kérem küldjön képeket és árat a mezosirichard@gmail.com e-mail címre. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Yamaha Fz 8-ra (2010) keresek sportdobot! Meg passzolhat rá valami, vagy csövet mindenképp hajtani kell hozzá? Hol keresgéljek? Hátha ti jobban vágjátok a témát! Köszi Üdv,
Nem kamu meg mindig, max kozben rajottek az nkhnal, hogy igy tul sok lesz a melojuk. Foliaval is ez volt, ment a koremail marc 1jen h be kell mutatni naluk a mubizonylatos foliat, aztan ra par napra rajottek h sok lett a melo, igy a vizsgabazisok is lepapirozhatjak. Amugy az elso pelda amit az elotte szolo irt santit, mivel kotelesek az e jelrol fotot csinalni es feltolteni, ergo erdekelnie kell oket h van-e. Azert tudom, mert ma vizsgaztattam az enyemet, 5 percig kerestek 3an az e jelet a gyari kipuffon. Potulest meg vinnem kellett, ulespuppal se lehet a ket szemelyes motort vizsgaztatni. Mindezt egy baratom vizsgabazisan, mindenkivel szinte barati a viszonyom, mert ugye odajarok 2 naponta. De ahogy irtam lehet talalni olyan allomast ahol nem veszik szigoruan, de elvileg az a modja amit leirtam.
Na erről van szó. Sorra hallom és olvasom a friss tapasztalatokat, és eddig senki nem írta azt, hogy megb*szták volna vizsgán a (forgalmiba be nem jegyzett) sportdob miatt. E betű és kész.
Szóval akkor mégiscsak kamu, hogy márciustól kizárólag gyári dobbal, vagy forgalmiba bejegyzett sportdobbal lehet vizsgázni.
Kipufogó és műszaki kapcsolatához egy mai infó.
Délelőtt felhívtam a NKH megyei kirendeltségét, és elmondtam, hogy nincs gyári dobom és hogy ilyenkor hogy tudom leműszakiztatni a mocit, milyen papírok kellenek. Az ügyintéző azt válaszolta, hogy nem kell semmilyen műbizonylat, majd szemrevételezik a dobot, mert lennie kell valamilyen jelnek rajta (?) és majd az alapján eldöntik, hogy megfelel-e. Kérdeztem, hogy megmérik a dB-t, vagy hogy döntik el. Azt mondta, hogy hogy ők ugyan nem mérnek semmit, csak szemrevételeznek. De azt ajánlja, hogy vigyen külsős céghez, hogy van előzetes diagnosztika, majd ott mérnek. Igazából úgy tűnt, hogy nem akarja, hogy hozzájuk menjek.
Mivel volt dolgom a városba, gondoltam rákérdezek egy vizsgaállomáson. Végül kettő lett belőle.
Vizsgaállomás 1. Bemegyek, kérdem, hogy mocit vizsgáztatnak-e. Válasz, igen. Mondom, mi a gondom (papír nélküli dob). Kérdi itt van a motor - pedig motoros cuccban voltam, kezemben a bukó ? Persze, válaszoltam. Akkor megnézik. Kimegyünk, közben kérdem, hogy mérnek dB-t? Miért mérnének - volt a válasz. Akkor hogy döntik el? Fülre hagyatkoznak. Kimegyünk, beindítom, egymásra néz a két szaki - rendben jön a válasz. Mutatom az e1-t a dobon - őket nem érdekli, jön a felelet.
Vizsgaállomás 2. Bemegyek. Elmondok mindent. A dB mérésen ők is csodálkoznak. Kimegyünk, kérdem beindítsam? Nem kell, nekik elég az e1 felírat.
Ja, és mindenhol azt mondták, hogy nem kerül a forgalmiba a dob típusa.
Szóval ez Magyarország. Mindezek után felmerül a kérdés, hogy a rend éber őrei mi alapján bírságolnak, vagy bármi mást tesznek, hiszen az adott dobbal kerül hivatalos műszaki a motorra??!!
Keresek Yamaha Bt 1100-hoz gyári dobokat.
A csongrádi "Raptor Feri" (aki sajnos 2011-ben meghalt) fia is csinál dobokat, az ő elérhetősége meg van valakinek?
E jelzéses kipufogók eladók.Ducati streetfighter 1098 gyári dobok és leömlő kissé karcossan 50e ft,Honda cbr600rr gyári dob tetején kinyitva "kiherélve" motoron semmi nem látszik az átalakításból 15e ft,Honda cb600 hornet gyári dob diszitők nélkül 15e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Bemasoltad, benne is volt a valasz abban amit irtam anno, hogy hogyan mehetett at a hornet a mivv dobbal.
Onnan az info, hogy munkabol kifolyolag kb heti 1-2x jarok a vizsgaallomasra es ott mondtak, mivel a sajat motoromat is ott vizsgaztatom. De tenyleg az a legtisztabb ha bemesz oda ahova vinni akarod es megkerdezed. Bar nagy csodat ne varj, mert ugye a fotokon latszodni fog mi van rajta...
Ez tipikus magyaros,kitalalnak valamit,mondjuk spec ez eu jogharmonizacio,maj mikor rajonnek hogy tul gyors,visdzavonjak atdolgozzak es ujra nekifutnak.
Valszeg a magyar kozlonyben megtalslid de addigra ugyis mas lesz.
Legegyszerubb ha bekopogsz egy nkh bazisra es rajuk kerdezel.
Nem ragadtam ki semmit, úgy emlékszem, az egész kommentet (de legalábbis a teljes idevágó részt) bemásoltam a kérdésembe. Változatlanul nem találom, mi változott a vizsgáztatásban 2016. március 1-jén.
Nem kötekedésből írom, simán lehet, hogy én vagyok béna, de akkor lécci magyarázzátok el, mint egy hatévesnek, hogy hol van hivatalosan és szabatosan leírva, hogy változott a vizsgáztatás rendje március 1-től.
Nem tudom, hogy ez ebben a formában létező szabály-e, de a swift nem motor , a józan paraszti logokám azt mondja, hogy az NKH pedig a típusazonosságnak és előírásoknak való megfelelősséget igazolhatja, amit viszont a gyártónak kell igazolni TÜV vizsgával és egyéb iratokkal.
Számomra nem hihetetlen ez a történet... de ki tudja ma már mi az igazság, majd holnap hoznak visszamenőleg jogszabályt és kiderül, hogy a kályhacső is szabályos ma
Kiragadtad a szövgkörnyezetből.
Ha E jeles törvényes plakettes a sportdob mehet fel csak be kell jegyezni a forgalmiba,vagy eredeti dobot kell felrakni.
Nem is mondtam, hogy szoktál, de annyi mendemonda terjed... Mindenesetre ma reggel átment a vizsgán egy Hornet, mivv dobbal szerelve. Nem az enyém, a Hornet fórumban írta az egyik kolléga.
Honnan származik az infó, hogy csak gyári dobbal lehet vizsgázni? Ha nem kamu, akkor kell lennie valami hivatalos forrásnak mögötte.
Nekem két dolog gyanús:
1. Mi a helyzet az autókkal. Pl. Régi Swifteken mar nincs gyári dob, mind szétrohadt, az ára miatt csak utángyártott jöhet szóba.
2. Mit igazol az Nkh ?
Én eddig csak az Nkh-hoz vittem a motort (LeoVince) és nem foglalkoztak vele...értem márc. 1-től...de akkor is, nehogy már
Eladó vagy cserélhető.