Tud valaki Érd vagy Pest közelében kipufogóst? Egy új dobot kell csináltatnom, mert a régi megsérült, meg hát nem is túl legális :)
A lényeg, hogy egyedi az összekötőcső és ezért nem tudok előre legyártott dobot feltenni.
Köszi
Jóestét mindenkinek!
egy furcsa kérdésem ill tanácskérésem lenne 2t motoron milyen lenne egy 4t dob cagiva mitora a yamaha yzf125r dobocskája kerülne fel szerintetek?
Hi. 1 darab kellene a bal oldali kipufogóra. Tudnál róla egy képet küldeni nekem? (j3sus18@gmail.com) Csak azért mert ebből a táblából is volt vagy 4 különböző verzió, és így biztos lehetnék benne hogy jó
Üdv mindenkinek! 2 ütemű gépemben teszek-e valami kárt,hogyha nem szorítom rá a kipufogót teljesen? A lényeg,amit el akarok érni,hogy 1 kicsit több gáz tudjon szabadulni,igaz hülye módszerrel,de egyelőre ez jutott eszembe,sajnos vágni nem vághatom a kipufogót,másik gyári kipu. túl drága és a Leo Vince meg ott érné el a max teljesítményt,ahol az elektronika tilt. =S Addig meg nem akarom pörgetni. Visszatérve,nem 10cm-es távokra gondoljunk,hanem max fél cm ,hogy a visszaáramlás azért nagyjából még meg legyen. Válaszokat előre köszönöm!
Akkor azt kérdezném hogy milyen számnak kell lennie a kipufogóban az E betű után? Mert gondolom nem mind1. Ez a szám kipufogó márkától független? Ha valakinek van 1 Yoshi dobja megnézné nekem?
Előre is köszönöm.
Ja amúgy igen gondolhattam volna. Mikor meglátta a rendőr hogy amerikai egyből mondta hogy ebben nem lesz E betű. Nagyjából átvilágította aztán ideadta nekem a lámpát hogy keressem én mert ő eleget hajbókolt. Majd meglesem a gixert hogy amerikai van-e rajta. Ha az amerikai és E betűs akkor ezt is meg lehet csinálnom E betűsre.
Köszönöm szépen a segítséget.
Dobot cserélni nem akarok szóval vagy a gravírozás marad vagy a vég csere. Van tipped hogy E betűs véget honnan tudnék szerezni és kb mennyibe fájna?
Egyébként megnéztem 1 gixeren 1 Yoshit (az is amcsi volt szerintem) Abban úgy volt E betű hogy volt 1 lemez darab ( kb 1-2 cm széles 5-6 cm hosszú max) Ebben volt hogy E utána 1 szám utána 1 írás. Ez a lemez a dob tetejére volt szegecselve 2 szegeccsel. Az ovál volt de ugyanúgy nyitott tompító nélküli mint az enyém. Na most hogyha én leírom a pontos szöveget ami a gixeren lévő dobon van és legyártatok 1 ugyanolyan lemezt rászegecseltetem a dobra
1 meg lehet -e szépen csinálni hogy ne fújjon ki?
2 szabályos-e már így a kipufogó?
Az a baj hogy helybeli rendőrök voltak úgyhogy a július elejei igazoltatás tutira vehető meg félek hogy kiszúrják hogy ugyan az a kipufogó. Ha véget cserélnék mondhatnám azt hogy vettem 1 másik ugyanolyan kipufogót.
Ennek a lemezes dolognak szerintem annyi a buktatója hogy el fog ütni a lemez színe a dob színétől az szinte biztos. A gixeren karbon dob volt és a kis lemez is karbonozott volt.
Hi Jámbi,
Belecsaptál a lecsóba. Ez már többször volt téma.
Két gyártmányú Yoshimura van. Van Japán, meg USA.
Ahogy nézem a tiéd az USA verzió.
Ahhoz tuti nem kapsz műbizonylatot, mert az USA-ba gyártják, és ott nem kell megfelelnie az Európai EEC szabványnak. Itt olvass róla
A magyar Yoshi képviselet meg semmit sem ér. Nem is válaszoltak a mail-emre, az amcsik meg 1 napon belül igen.
A Japán típusoknál is van többfajta:
EEC jóváhagyású:
Ezekre a dobokra felkerült a E4 stb jelzés, h megfelel az EU szabványainak.
EEC(EK)-jóváhagyási szám elé egy kis "e" jelölés kerül, vagy az ECE(EGB) jóváhagyási szám elé a nagy E.
Utcai sport:
Ezeken nincs semmi jelzés.
Verseny(csak versenypályán használható)
"NOT FOR ROAD USE", "TRACK USE ONLY" ilyesmi felirat van rajta.
JMCA jóváhagyású(Japan Motorcycle Accessories Association)
Ez egy országos szövetség, akik jóváhagyatják és bevizsgáltatják a dobokat, h megfeleljen a Japán szabványoknak.
Az ilyen dobok is legálisak. Ha Japánba jó akkor itt is elméleten.
Szóval kb 3 lehetőséged van:
Vagy cserélsz E betüs dobra,
vagy gravíroztatsz ebbe 1et(aztán vagy kiszúrják, h kamu vagy nem)
vagy rendelsz hozzá egy másik véget(amiben van "e" betű gyárilag)
Sziasztok! Tegnap megállítottam a rend éber őrei. Tipikusan az "addig keresgélünk míg nem találunk valamit" címszó lehetett érvényben. 3-an voltak. Papírokat kért. Rendben. Aztán kötelező tartozékokat rendben. Utána világító berendezéseket nézték(végig kellett kapcsolgatnom mindent) ez is rendben. Utána az egyik elkezd lámpával nézelődni a kipufogó környékén. Ajj ajj gondoltam magamban. Nincs E betűm. Kérdezte így vettem-e a motort mondtam hogy igen. Megkérdezte az 1-ik hogy mennyi a havi keresetem? Hát mit ne mondjak ezen meglepődtem. Nagy csend nem mondtam semmit. Kis idő múlva megszólal hogy ő ezt azért kérdezte hogy mennyi idő múlva tudok beszerezni egy E betűs dobot. A műbizonylat és az E betű közül az 1-ik is elég lenne nekik. Július elejéig kaptam haladékot.
Azt szeretném kérdezni hogy ezt a kipufogót legálissá tudnám - e tenni valahogy? (Yoshimura Trioval) Honnan tudnék 1 műbizonylatot szerezni? Gondolom másnak is volt már kipufogóval ilyen gondja. Egyébként annyi jó van a dologban hogy büntetést nem kell fizetnem.
Nem akarom levenni ezt a kiput nagyon szeretem a hangját.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tud valaki Érd vagy Pest közelében kipufogóst? Egy új dobot kell csináltatnom, mert a régi megsérült, meg hát nem is túl legális :)
A lényeg, hogy egyedi az összekötőcső és ezért nem tudok előre legyártott dobot feltenni.
Köszi
egy furcsa kérdésem ill tanácskérésem lenne 2t motoron milyen lenne egy 4t dob cagiva mitora a yamaha yzf125r dobocskája kerülne fel szerintetek?
Keresnék 2007-es Honda Cbr 600RR-re jó állapotú Akrapovic slip on dobot. E-mail címem: tbalint93@gmail.com
Úgy néz ki tudok ilyen névtáblát szerezni.
Kell még? Mennyi?
nincs ez a típus.
2.Nakedman:nem vagyok egy gépírónő típus,tehát nem részletezném,van amihez van,illetve van nélküle is.
üdv,P.
Tudtok valakit aki kipufogón palástot tudna cserélni?
Akkor azt kérdezném hogy milyen számnak kell lennie a kipufogóban az E betű után? Mert gondolom nem mind1. Ez a szám kipufogó márkától független? Ha valakinek van 1 Yoshi dobja megnézné nekem?
Előre is köszönöm.
Kérdés, h van Yoshi SS RS-3-ad eladó?
Olyan kéne 1 cimbinek...
van E műbizonylatod ha veszek nálad kiput?
Köszönöm szépen a segítséget.
Dobot cserélni nem akarok szóval vagy a gravírozás marad vagy a vég csere. Van tipped hogy E betűs véget honnan tudnék szerezni és kb mennyibe fájna?
Egyébként megnéztem 1 gixeren 1 Yoshit (az is amcsi volt szerintem) Abban úgy volt E betű hogy volt 1 lemez darab ( kb 1-2 cm széles 5-6 cm hosszú max) Ebben volt hogy E utána 1 szám utána 1 írás. Ez a lemez a dob tetejére volt szegecselve 2 szegeccsel. Az ovál volt de ugyanúgy nyitott tompító nélküli mint az enyém. Na most hogyha én leírom a pontos szöveget ami a gixeren lévő dobon van és legyártatok 1 ugyanolyan lemezt rászegecseltetem a dobra
1 meg lehet -e szépen csinálni hogy ne fújjon ki?
2 szabályos-e már így a kipufogó?
Az a baj hogy helybeli rendőrök voltak úgyhogy a július elejei igazoltatás tutira vehető meg félek hogy kiszúrják hogy ugyan az a kipufogó. Ha véget cserélnék mondhatnám azt hogy vettem 1 másik ugyanolyan kipufogót.
Ennek a lemezes dolognak szerintem annyi a buktatója hogy el fog ütni a lemez színe a dob színétől az szinte biztos. A gixeren karbon dob volt és a kis lemez is karbonozott volt.
Belecsaptál a lecsóba. Ez már többször volt téma.
Két gyártmányú Yoshimura van. Van Japán, meg USA.
Ahogy nézem a tiéd az USA verzió.
Ahhoz tuti nem kapsz műbizonylatot, mert az USA-ba gyártják, és ott nem kell megfelelnie az Európai EEC szabványnak.
Itt olvass róla
A magyar Yoshi képviselet meg semmit sem ér. Nem is válaszoltak a mail-emre, az amcsik meg 1 napon belül igen.
A Japán típusoknál is van többfajta:
EEC jóváhagyású:
Ezekre a dobokra felkerült a E4 stb jelzés, h megfelel az EU szabványainak.
EEC(EK)-jóváhagyási szám elé egy kis "e" jelölés kerül, vagy az ECE(EGB) jóváhagyási szám elé a nagy E.
Utcai sport:
Ezeken nincs semmi jelzés.
Verseny(csak versenypályán használható)
"NOT FOR ROAD USE", "TRACK USE ONLY" ilyesmi felirat van rajta.
JMCA jóváhagyású(Japan Motorcycle Accessories Association)
Ez egy országos szövetség, akik jóváhagyatják és bevizsgáltatják a dobokat, h megfeleljen a Japán szabványoknak.
Az ilyen dobok is legálisak. Ha Japánba jó akkor itt is elméleten.
Szóval kb 3 lehetőséged van:
Vagy cserélsz E betüs dobra,
vagy gravíroztatsz ebbe 1et(aztán vagy kiszúrják, h kamu vagy nem)
vagy rendelsz hozzá egy másik véget(amiben van "e" betű gyárilag)
Azt szeretném kérdezni hogy ezt a kipufogót legálissá tudnám - e tenni valahogy? (Yoshimura Trioval) Honnan tudnék 1 műbizonylatot szerezni? Gondolom másnak is volt már kipufogóval ilyen gondja. Egyébként annyi jó van a dologban hogy büntetést nem kell fizetnem.
Nem akarom levenni ezt a kiput nagyon szeretem a hangját.
Segítségeteket előre is köszönöm.