Valaki ismeri a Nikko kipufogó márkát? Én most veszek egy honda cbr600F4S-et azon nikko kipufogó van én imádom a hangos üvöltős kipufogókat,bár ezt még menet közben nem próbáltam így alapjáraton olyan finom mély hangja van,van benne az a hang fojtó cső,de ebből a fajtából most láttam nem kivehető,szerintetek így is lessz rendesen hangja menet közben,vagy valahogy át lehet alakítatni hogy kivehető lehessen belőle az a cső?
Scorpion slip-on, "E" szabványos, kivehető DB killerrel, szép állapotban eladó. Megtekinthető Székesfehérváron. Nemrég került le egy K8-as GSX-R 600-ról komplett rendszer csere miatt. Részletek e-mailben.
Elsősorban használt érdekelt volna hogy csökkentsük a költségeket.
Ha van valami konkrét ajánlatod akkor várom a mail címemre ami az adatlapomon kint van.
Köszi!
Köszönöm az segítséget! Akkor mostmár tudom h mi lehet a baja a motornak! Mostmár majd elkezdek keresni vkit aki csinálgat rezókat, vagy veszek rá gyárit... köszi szépen!
Valószínűleg jó helyen keresed a problémát.A 2 ütemű motorok nagyon érzékenyek a kipuffogó rendszerre,nem is nagyon találsz az interneten a következők miatt:
A rezonátor kipufogó gyakorlatilag nem más, mint egy speciális kialakítású, alakú, a kipufogógázban erőteljes gázlengéseket okozó acélcsövecske, melynek átmérője és hossza pontos számításokkal méretezve van, mégpedig úgy, hogy a benne állandó nyomáson álló gáz és a rezonátor saját frekvenciája pontosan megegyezzen az adott fordulaton a motorból kiérkező gáz lengésszámával. A két frekvencia mennyiség rezonanciájától a gázhullámok (bizonyos fordulatszám-tartományban) felgyorsulnak, így mintegy elszippantják a hengerek elhasznált töltetét, miáltal a motor frissebben képes ismét felvenni a munka ütemét, leadni megfelelő teljesítményét. Hátránya hogy csak bizonyos szűk fordulatszám tartományban működik, az alatt illetve felett nem.
Az eszetlen "herélés" -főleg a kétütemű motorok esetében- leggyakrabban teljesítményvesztéshez, illetve a fogyasztás növekedéshez vezet. Érdemes lenne keresned, egy tudományosan megalkotott rendszert! Vannak 2t specialisták, akik tudják hogyan kell szűkíteni, tágítani és hajtani, hogy ne csak üvöltsön.......
Helló mindeki. Igaz h itt -nagy- motorokról vanak inkább szók, De én azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2t 200as motorom, akitől vettem az kiherélte a rezonátort, az lenne a kérdeésem h ez jár fogyasztás novekedéssel? mert elég sokat eszik ígyis a motor... meg a hangja is elég okádék lett. Azért kérdezem h ha veszek rá gyárit avval jobban járok, fogyasztás szempontjából?, mert szetm a teljesítmény az nem növekedett a heréléssel, sőt minhta romlott vna, vki segítsen
Előre is köszönöm!
Sajnos a dob már el van adva ( 99%, ma jönnek érte, egy DL650-esre ). Ha netán a bekötő cső érdekelne külön, ( R6-ra ) akkor, szólj, és dobok róla külön képet.
A K7-esben a lambda szonda a dobban van. Ha keresel rá sportdobot, akkor összekötő csövet is kell rá gyártatnod, mert a kipufogó az alsó illesztési ponttól egyben van.
Szevasz jedibaa!
Érdekelne a Viper kipufogó 2000 Yamaha R6-ra!Tudnál a toldócsőröl ami a R6-ra jó képet felrakni,és a dob méreteiről(hossz,átmérő,stb.)pár adatott megosztani!
Derbi hunter róbogó-ra keresek sportkipufogót, ha valaki tudd írjon már privibe a jani906@citromail.hu-ra.
Fejér-Megyében/Dunaújváros és kőrnyékén/