Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


úgy kell
baszott jönni........nem baj hétvégén a haverok stuntolnak a gépével
szeva tsanyi...volt nálad ez a peppeezer
Legközelebb szerdán leszek mert külföldön túrázunk, de ha szeretnéd, hogy behozzuk hétfőn akkor most hívj és megoldjuk mert sofőr és szerelő van a műhelyben, ha ráér szerdáig akkor majd szerdán hívj.
Ez felejtős, a forgalmazó a fórumunkon több srácot rádumált, azóta nincs híre pedig garanciát és mindent ígért, de mindegyiknek az SV-n 10000 alatt kuka lett. Mondjuk az nem ez a forgalmazó volt, de a lánc ugyanaz.
Akkor ez is olyan mint a CB1000-rembe volt. Beleraktam az 1000F vezműtengelyeket, szeleprugókat(mert az 1000F-ben dupla van), a CDI(elektronikát), meg a karbisorát. És egyből a 98 lóból 136 lett... Persze ehhez hozzásegített egy autós aki szétvitte a régi blokkomat...
http://www.ekchain.hu/

Ez, ha olyan láncot akarsz ami nem nyúlik...
Oké, majd hétfőn hívlak akkor, mert akkor érek rá először majd.
Sziasztok!
Láncszettcsere előtt állok, Hornet 600-as! Melyiket érdemes: DID, vagy RK? Kinek mi a tapasztalata?
Az írás kb 20 perc és 6 rugó........még.....
Motorszállítással és mentéssel( fuvarozik is a cég pár tgk-val) is foglalkozunk, házhoz megyünk, behozzuk és akár haza is visszük. Az ár függ attól, hogy honnan-hova kell szállítani, de igyekszünk olcsón megoldani. Telón érdemes ezt megbeszélni, adatlapon megtalálod.
Kedves tsanyi köszi a tippet,szerintem érdekelne a dolog,de írás alatt mit értesz? És mennyibe fájna és mennyi idő lenne ezt esetlegesen megoldani? Előre is köszi a segítségedet!
Nézz be egy szalonba, és hasonlítsátok össze a cikkszámokat a tiéden meg a 600K3-on. Akkor kiderül, az van-e benne.
Tegnap lepucoltam a gyertyákat, egy kicsit kormosak voltak és egyel nagyobb volt a hőértékük, mint az gyári. Akkor szépen beindult és járt. A hangja is szebb volt, mint előtte, erre másnap reggel ez történik...
Sanyi: Bocsi, hogy nem mentem, de nem rajtam múlt. A Bandit úgy gondolta, hogy ő márpedig nem akar szerelőhöz menni és amikor beindítottam elég furán járt, teljes szivatóval is csak 3500 körül volt a fsz. aztán lefulladt és többet nem indult. Indítózok és néha néha egyet röffen, de annyi. Esetleg megoldható az, hogy trélerrel kijöttök érte és, ha igen mit kérsz érte?
Oké, köszi
Gyere, megnézzük oszt meglátjuk mit tudunk tenni.
Sanyi: Ha holnap délelőtt átgurulok a motorral, akkor megtudjátok nézni úgy, hogy addig ott megvárom? Vagy ott kéne hagynom?
A gear2dash-től erősebb nem lesz csak a tiltások kerülnek ki belőle. Egy sportdobbal és írással 10% körüli növekedést el lehet érni blokkszétszedés nélkül, ha gondolod megoldom.
most vettem hozzá Gear2Dasht,és mondták hogy sokra ne számítsak mert cseréljek inkább vezérműtengelyt..... ,katalizátor nélküli nyitott 60 as rendszer van rajt + k&n légszűrő,de jó lenne még egy picit keményebbre faragni a sárkányt....
hát lehet hogy elfokolt tengely van benne de nem hinném hogy ezzel vanbutítva.
állítolag iszonyuan megvan butiva a blokk,nem csak elektronikusan,gixxer blokk,de mégse......,azt mondta egy szaki nekem hogy tegyek bele gsx-r 600 k3 vezérműtengelyt,az hozz kb 20 lovat.....hát nemtom
nem az van benne?
Hello! Azt szeretném kérdezni,hogy gsr 600-amba be lehet -e építeni gsx-r 600 vezérműtengelyt ,és ha jó bele, mennyire kéne átalakítani. Köszönöm szépen előre is a segítségetek
jah!
assem eladó szar magnezium