biztosítóval minden okés, viszont a rendőrség majd csak jövő héten...
Március 25-én volt a baleset, 60 napjuk van rá, május 25-re hívtak be...
No comment
Coldy, a pontot arra értettem, amit Májki a tesztekről írt!
Egyébként teljesen igazad van egyik sem jó túrázni,viszont pályán aki nem profi versenyző,sokkal jobban boldogul egy olyan géppel aminek jobb a nyomatéka alsó tartományban,igaz nem eget verő a különbség de azért érezhető. Ezért lessz jobb a Gixi de ez csak az én véleményem!
A plussz még a rengeteg alkatrész,és az elfogadható ár!
Hát Janam lehet, hogy a pont ott van, de az Te is tudod, hogy egy motornál nem csak a gyorsulása számít, meg hogy mennyire lehet vele egykerekezni. Bár a gsxr600-nál pont a k5 szériával lehetett jól egykerekezni, a k6 nem nagyon akar feljönni. Szerintem nem mondtam új dolgot vele, hiszen ismeritek a k6-osokat. Elvileg. Üléspozíció szerintem ugyanaz mindkettőnél. Túrázásra nem igazán jó egyik sem. Az, hogy kinek melyik jön be, az szubjektív. Nektek suzuki, másnak nem.
Májkinál a pont!
Én motoroztam mindkét mocival és nekem a Gixer jött be jobban ezért is van Gixerem! Lehet hogy minőségre jobb a Honda de nekem a Gsxr-rel sem volt gond pedig már 6 éves.Teszi amit tennie kell csak rendesen szervizelni kell.
Maradjunk annyiban hogy nyomatékgyorsulásban a K6-os gixxer nagyon elpicsázta a 2005-ös RR-t. Anno én is olvasgattam a teszteket, aztán úgy hozta az élet, hogy belenézhettem a dolgokba, és ma már abszolút nem adok rájuk, tudom mi alapján hoznak ki győzteseket egy-egy adott teszten.:) Ennyit az érdekes véleményekről.
Szia! Hát olvastam érdekes hozzászólásokat a motorvásárlásoddal kapcsolatban. Csak annyit tennék hozzá, hogy a teszteket a magazinokban profik végzik, akik olyan apró különbségeket észrevesznek, amiket egy hétköznapi motoros soha. Alapvetően hanyagolható különbség van a két vas között. Nekem volt mindkettő, gixxer k7, rr 2006. Alul gyenge a honda? Akkor a gixxer is az, mert az is csak 8-9000-nél indul meg, alatta gondolkozik. Mindkét motor nagyon jó, talán a suzukihoz több az alkatrész, ha eldobod. De ki kellene próbálni mindkettőt.
Ja, és tudod, mindenki a sajátját fényezi, hondásnak csak a honda, suzukisnak gixxer a király. De ha minőségi motort szeretnél, akkor a honda jobb döntés, főként ha 2007-est nézel, az már az új RR, ami magasan veri a másik három japánt a magazinok tesztjeiben. Olvass utána. Viszont a gixi olcsóbb valamivel.
Hát jó böngészést, széles utat mindenkinek.
kis cbr-en még nem erőltetem a rendszám levételt, teljes felhajtást, hiszen ezzel annyira nem lógok meg, de a következő vasnál már nemhiszem hogy majdnem derékszögbe fog állni a földel a rendszámom :)
Hali !
Ma motoroztam délután a külsőszegedi útra párhuzamos utcán és mit lát szemem , egy rendőr ül a kocsiban és kamerázik.
Nem sebességet mért. Persze ezt egy előzés után vettem észre , amit nem indexeltem , ahogy mellé értem , láttam , hogy már kapja a kis kézi kameráját és venné a motor hátulját a rendszám miatt...
Próbáltam padló gázzal reagálni , hogy ne lássa ... majd a napokban kiderül , ha küldenek csekket , hogy mekkora sikerem volt. Ennyi erővel lehet , hogy ezek után teljesen rendszám nélkül fogok közlekedni , mert egy így nevetséges. Tud bárki valamit erről?
Szerintem mindenképp a GSX-R !
A Honda nem egy erőmű bár ha nyélen tartod a fordulatot akkór jól szalad de a Gixi szerintem jobb pályán is és utcán is!
Ja és a Gsxr szívóhang 8000 -es fordulat után nagyon brutál és egyedi!
Sziasztok. Voltam kint most délután a gokartpályán. Elég kihalt volt....
Nem bírtam tovább, ennyi eső után elő kellett vennem a motort, mert már hiányom volt.
Gsx-r, egyértelműen. Bár a másik sem rossz, de pl. ha majd szeretnél egykerekezni pl, az RR-el azt is 100x nehezebb. Az a baj Csongrádon vannak az akkori magazinok, de én mindig azt szoktam tanácsolni, minden motorvétel előtt, ha dilemmában van az ember, próbálja ki mind2-t. Legalább ráülni, már abból is érezni néhány fontos dolgot.
és szerinted melyikkel járnék jobban ha pályára is szeretnék mászkálni (aktívan), de azért közúton is használnám? Én a GSXR-re szavaztam például a sebességfokozat visszajelzés miatt, illetve hogy ugye alul nyomatékosabb.
Bőven elég, ha egymás után ráülsz mindkettőre, elsőre érezni fogod. Az RR-en magasabban ülsz, sokkal keményebb az ülése, teljesen más az üléspozició rajta.
Honda tesztkaravánról tud valaki?
Asszem még ma lehet próbálni a ceglédi Hondánál a CBR600RR -t.
Holnaptól keddig átkerül a tesztmotor Kiskunhalasra.
Ha jól tudom vele együtt lehet próbálni azt az érdekes túragépet, a DN-01-et.
Legalábbis az online jelentkezésből ezt hámoztam ki.
lopás után 3héttel késöbb indították el a nyomozást...
nemértettem a lényegét......
jah.. és..szerinted..van eredmény?