Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kawa550: Bánfalvi szerpentin? Az, ami Görbehalom, illetve Brennbergbánya felé megy?
Sajnos nem johetek hetfon gugulaszni, vendegeim vannak, jovo hetvegere meg elugranek haza a szuleinket meglatogatni igy en most egy idore "visszavonulok", hagylak benneteket egy kicsit felugyelet nelkul szarnaitokat probalgassatok, de nekem vigyazzatok 1masra

A masodik kor deklire egyenlore ketten vagyunk, jovo heten kedden rendfelem meg adig lehet jelentkezni.
Örömmel jelentem, hogy végre talpra állt a kis drágasssszág, így újra motorizált lettem :) Külsőre még picit csúnyácska a horzsolásokkal de üsse kő, majd azt is szépen rendbe hozatom. A deklivédő meg pont szépen takarni fogja a hegesztés varratot.

Ki is rakta már fel? Milyen szilikont használt? NEm tud adni belőle?
Hááát... Igazábol nem normál vezetés, mert egyből a bánfalvi szerpentinre mentem hogy lássam mit bír.
Egyenlőre ő az erősebb, még van vagy 2 centis majrécsík, a régin csak fél centi volt, de mentségemre legyen hogy az új gumikon van valami formaleválasztóolaj, ezért elősször óvatosabban kell velük menni.
De azért téptem a száját amennyire lehetett
Közben utánolvastam, és ha minden igaz akkor ez már kevert anyagú gumi, a szélén puhább hogy ledöntve jobban tapadjon, a közepe meg keményebb hogy a normál országúton ne kopjon. Remélem így van, a közepén nem látni ilyen durva kopást. A vak is aszonta:majd meglássuk!
szerinten senm az igazi a gyári gumi mert nem valami puha tapasztalataim szerint
nagyon könnyen megcsúszik sajna bár az enyémbe alíg van 3000 km
de amint lekopik valami mésikat szeretnék mert ez nem az igazi.
Én viszont majd le akarom cserélni a Metzeler Roadtechemet mert érzésem szerint kissé kemény és nem igazán érzem biztonságosnak a kanyarokat (csúszkál).

Ugye tHUNdi bundi jössze velünk hétfőn túr(h)ázni?
40 km normal vezetes utan enyire ? sportmax az nem sport gumi ? tura-sportot kell venni vagy turat ha nem dongetni akarja az ember. nekem az eredeti van lasan 9 e km de meg nagyon jo allapotban. erdekes h mindig az elso-eredetik tartanak legtovabb allitolag ?
Na, ma végre kivághattam a szemétbe a michelin hátsómat.
Sikerült kéz alatt 30-ért, felszerelve egy Dunlop D 208 sportmaxot szerezni
Első tapasztalat:baromi könnyen, pontosan fordul, tapad mint állat, és a visszaváltásoknál sem mászkál a segge csak nyikkan egyet, jelezve hogy ezt azért nem kéne.
Viszont a 40 km-es próbaút alatt már láthatóan kopott az oldalán
Használt már valaki ilyen gumit? Kb mennyit megy el hátsó keréken?
Hi Mindenki!
Az előző hozzászólásokhoz:
Én a Babetta, Simson után 400-as zizivel kezdtem. Az első évben (99"-ben) volt 1 álló helyzetben , + 1 kanyarban (kb 20km/h- val parkolóban ) borulás, de azonkívül semmi, hogy lekopogjam, pedig akkor még nem nőtt be a fejem lágya. Most a 600-as zizivel nem csinálok annyira vad dolgokat.
Ebből azt akartam kihozni, hogy nekem tökéletes volt kezdőnek a 400. Első évben nagyjából kimotoroztam belőle a teljesítményét, bár utána 4 évig megvolt még és szerettem.
Aug. 20-ra jó túrát, nem leszek, így sajnálom.
amúgy tulajokon kívűl ki lehet valahol próbálni motorokat? (nemcsak zzr-t) vagy egyszerűbb ha elmegyek a kiszemelt motorhoz, tulajdonosához? (úgyértem aki eladni akarja)

(bocs ha érthetelen de frissen keltem )
Amúgy hogy lehetne rácsokat beleszerelni az idomokba? müanyaghegesztés?
Ja meg mennyiért lehet kapni gyári kipufogót? sajnos ha reggel mennék suliba vele nem örülne a környék tűlzottan amíg melegítem
Hát jó, lehet a bicikli után nem kellene 400as, de azért egy ötvenes után elég nagy ugrás, ráadásul az enduro volt, ment 70-et, ez meg röhögve 170et, bár a sújával tényleg meg lehet szenvedni, főleg tele tankal. én vagyok 176 centi, meg 60kiló, bár mielőtt meg lett volna 67 voltam , szóval Norbi kazi helyett is jó lehet. Nembaj, ki kell próbálni mind kettőt, és eldönteni személyre szabottan melyik a megfelelő , szerintem ez még nem akkora külőnbség mint a 600-1000(ugye arcból, haverok miatt 1000es speed, aztán meg hanyattesés)
Bocs de neked ott volt az 50-es, nekem tényleg ez volt az első motorom. A 400-asra egyébiránt minden költség nagyobb mint a 250-esre, súlyadó,biztosítás, átírási illeték. még néha a fogyasztás is. arról nem beszélve hogy a súlya is lényegesen több. egy 250-es motor úgy 180 kg a 400 zizi 211-220(?). Ezt mind irányítani uralni, sztem nulláról nem egyszerű feladat. Én a 250-es Baliusommal is tudtam élvezni a motorozást mert az hál" Istennek nem köbcentifüggő.
Kezdő mocinak 250es?
Hát nemtudom meddig lenne elég, de nekem 50es után lett a 400as, és teljesen jól elboldogulok vele, kevesebb erő nem kellene, ha teheted vegyél 400ast, főleg ha vinnél utast is.
Az esés meg olyan dolog, hogy szinte mindenki esik, vagy eldől , de gyári karcmentes mocit nem valószínű hogy kapsz, 5-10 év alatt kapnak azért, még ha nem is gyilkolják Őket akkor is.
hi mindenki

ez jólhangzik ez a velencei gurulás 20-án
akár csatlakoznék is a csapathoz ha nincs ellenére a társaságnak.

széles utat
Helló!

Először is Thunder, köszi a deklivédőt (akinek még nincs sürgősen szerezzen be kötelező darab, alig várom, hogy felszerelhessem).

Másodsorban sorry, de megint kimaradok egy jó kis túrából (aug. 20) bár nagyon tettszik a kezdeményezés, szerintem max jövőre lesz időm a túrákba is bekapcsolódni (elég rendesen leköt a munkám + épp nősülni készülök és Párom még nem ) éppen megszállott motoros (hmmm érdekes, hogy a Nők hogyan képesek racionálisan szemlélni egy motort - én amikor megláttam szerény masinám először rendesen elragadott a lelkesedés - akkor még másé volt - de aztán az enyém lett ). Így a hosszú hétvégéket sajnos nem motoron töltjük - még.

Azért jó gurulást, üdv mindenkinek, Tamsszcs
én nem tervezem hogy elborulok, és még nem tudom milyen motort veszek :)
amiket még nagyon nézek, azok a yamaha tdr-ek.

még töb pénzt rákölteni? :D hát igen, de mér, egy autóra még többet kell nem? :)

még valami: a sportmotorokat tényleg teljesen máshogy kell vezetni mint pl egy endurot?
Ez így nem igaz. Mindent lehet hozzá kapni, csak van amit meg kell rendelni, és az bizony idő. (2-3 hét)
Kezdő motornak ideális, kivéve ha nem vagy 185-cm-nél magasabb, mert akkor nem fogsz elférni rajta.
Mivel 250-esen sokan kezdenek, biztos hogy buktak is vele, érdemes elvinni a megvétel előtt egy szerelőhöz. Anno Motor revü-ben volt egy Red Baron-os cikk amiben egy gsx-250-es suzukit hajtottak -asszem- majd vitték a Baron-hoz olajcserére, igenám de ott derült ki hogy vmi nagyokos ,még japánban elbarmolta a leeresztő csavart így komplett cserélni kellet az egész teknőt. s ezt még le is írták! Szóval használtmotorban van rizikó, de azért ha ügyesen jársz el, lehet találni jó állapotút.
Maga a motor nem túl szervízigényes 2 henger 8 szelep. De ebbe az idomok miatt nehéz belenézni.
Alapvetően azt tudnod kell: ha motort veszel avval elsősorban jegyet váltottál arra, hogy még több pénzt költs rá, cserébe a fantasztikus élményért.
szóval zzr250-eshez nehéz alkatrészt találni úgy általában? :(
meg azért az se biztos hogy zzr250-es jó választás lenne kezdőmotornak:)
Meg csörgés ügyben olvasd el ezt: zzr250
He-he. Összekevertem a gépeket, az 500-ért egy másik hozzászóló volt. Bocsi!
Nem tudok róla hogy a zizinek lenne "saját" különleges csörgése, max a szokásos zajosabb kawa motor, de az nem csörgés. Csörögni a vezérmülánc szokott, ha azt kell cserélni kb 20 rugó+ a szerelési díj. Hogy 250-hez mennyire egyszerű a láncot beszerezni, az már más kérdés, volt itt aki egy szaros bowdennel is szívott...
A kupplung (tárcsák+rugók) 600-hoz 2 hónapja 80 EUR (kb 20 rugó) volt nekem. Hogy az passzol-e 250-hez, nem tom, ha nem, beszerzési gondok lásd fenn.
Egyébbként ez az 500 -ért gép a képes motoron 200-ért van fenn. Érdekes...
Ha jól nézem akkor ez egy D modell lenne amit ugye "93ig gyártottak. Ezekből jóval kevesebb mászkál itthon mint az E modellekből igy valószinüleg nehezebben is kapsz majd hozzá esetleg alkatrészt. Ahogy látom már újra lett fényezve (tudtommal sárga fényezés nem volt) meg gondolom párszor el is lett dobva. Ehhez mérten kell döntened, hogy az ár megfelel-e vagy sem. Viszonyításképp "95-96os E modellek kb 5-600e körül vannak 400asból.

Legjobb ha a netes használtmotrosok árait összehasonlítod, és ha még mindig ő a nyerő akkor egy szakihoz elviszed átnézedni egy 5ösért. Én saját mocimnál ugyan nem ezt követtem de az tip-top állapotban volt.

Remélem segitettem.
pontosabban 1665-ös hsz-ben lévő zzr lenne.
sziasztok

meg szeretném kérdezni hogy mitől van a "szokásos" zzr csörgés, ki lehet-e küszöbölni, mennyibe jönne ki esetleg stb.
a másik meg hogy mennyibe kerülhet kicserélni egy kuplungot? nézegetem a zzr-eket, és találtam egy zzr250-est csúszó kuplunggal, srác szerint 30 körül jönne ki az új. (meg a már említett "csörgés")

előre is köszi