Hali segicséget szeretnék kérni! milyen 400as utcai gépet tudtok ajánlani nekem am megbizhato és lehet nyuzni ...400ezer ft kornyékén...koszi a segicséget!
igen, igen több szempontot is figyelembe kell venni ....
mondjuk Én vidéki vagyok 100 km-ből kb 8-10km-t megyek "városban"(mondjuk úgy lakott területen...)
mindezek ellenére hangsúlyozom, hogy semmi gond a zzr-el,megbízható,gyönyörű,álllat hangja van a sportdobbal stb....
Csak egyedül használom, ez látszik a képen is ...
nem is eccerű a döntés elhihetitiek ....
Megkérhetnélek, hogy raksz fel egy képet a deklivédőről felszerelt állapotba? Kíváncsi vagyok, hogy hogy néz ki, mert én is gondolkozok egy ilyen felszerelésén. Szerinted az én 400-asomra felmenne? Képet találsz róla a profilomon.
Előre is köszi!
Tavaly nyáron kb 1000km-t gyürtem bele egy kölcsön R6-ba.
A városból kivezető úton azt mondtam magamban hogy vazze, a 23 éves 550-es gpz-m is jobban húz alapról mint ez a gönc. Aztán kiértünk a városból, a fordulatszámmérő meg a 8000 alattból. Apám....
10-től úgy megy mint az állat, 1-2-ben 12-től akkor is elemeli az elejét ha nem akarod. Szóval nyilt uton, pályán nagyon penge, de városban gyakorlatilag használhatatlan. Kis fordulaton köhög, rázza magát, 1km után 100 fok felett volt a víz, és baromi kényelmetlen, kicsi, mély a kormány, magas a lábtartó( mondjuk én 194 centi vagyok ), utas max 1-2 km-es útra jöhet veled. Az átlagos mindennapokban és kirándulásokon a 600-as zizi sokkal jobb gép. És még pályán is fasza. Szerintem..
nincs nekem semmi gondom a zizivel , csak kinőtem....
aztán meg nindenféleképp kipróbálom az utódot ....
gondolkodom zzr600-ason is ....
majd látjuk mi jön össze ....
Én nekem egy FZ6S-em volt és félévesen elcseréltem egy 1200-as ZIZI-re. Készülj fel arra,hogy állandoan pörgetni kell,mert az alsó tartományban borzalmas a teljesitménye. 7000-es fordulattól kezd éledezni.
Szerintem gondold át mégegyszer és probáld ki a motort mielött megvennéd.
Ma sikerült felvennem a tHUNder által rendelt deklivédőt - kis késéssel bocs tHUN.
Azonnal fel is próbáltam a vasra -E modell - és nagyon tetszett. Majd később a barátom gépére is rátettük- D modell - tökéletes volt erre is, sőt még egy kicsit jobban is állt rajta.
Szóval csak ajánlani tudom akinek nincs ilyenje!
Ami egyébiránt szemet szúrt, az az hogy az E modellen az idom kevésbé védi a deklit, így ezen típusoknál jobban szükség van egy kis "extra" védelemre.
hi ...
eladnám 400-as zizimet, ha érdekel valakit teszek fel képeket...
91-es évj.
Fekete ,2008.08-ig műszaki , olajcsere most volt, új lánc lánckerék,stb
vigyáztam rá, pár apró esztétikai hiba van rajta ....
500 pézé adnám , de ez rugalmas is lehet :-)))
Valahol korábban azt írtam hogy csak 6 ökörrel lehet távoltartani a pályanaptól. Hát egy darázsnak sikerült...
Szombaton a Fertőszentmiklósi találkozórol hazafelé megcsípte a nyakam egy darázs, és mint 5 percel később kiderült, allergiás vagyok a darázsméregre. Leszálltam a motorról, levettem a sisakot meg az egyik csizmát, aztán fejjel előre beájultam az előszoba sarkába. 5 órával és 6 öltéssel (a fejemben) később a kórházban tértem magamhoz. Ma ugyan kiengedtek végre, de az agyrázkódás miatt nem hogy pályanap, de motorozás sincs a héten. Még szerencse hogy nem egy percel messzebb lakom, 120-nál lehet nagyobb baj lett volna az ájulásból.
Tanulság: darázscsípés után 10 percig senki ne vegye le a sisakot, akkor legalább a fejetek védve van!
Az elképzelhető,hogy szinkronizálni kellene a karbit ,mert szerintem azzal lesz baj.
A bal oldali kipufogó vége fekete a jobb oldali meg sötét barna. !
Tegnap éjjel hazaértünk az erdélyi túráról. Négy nap alatt 1500 km szebbnél szebb tájakon, tele hegyekkel, rengeteg látnivalóval. Az utak többsége elsőosztályú, csak az alsórendű utak nehezen járhatók, de folyamatosan újitják fel őket. Az időjárás is kegyes volt hozzánk, csak hazafelé a határ előtt kaptunk néha egy kis esőt. A székelyek vendégszeretete és kedvessége példátlan. A szállás nagyon olcsó, az ellátás bőséges és nem nélkülöz semmit. Csak sajnos ide tényleg hosszabb időre kell menni, mert pár nap nagyon kevés, annyi a látnivaló, arról nem beszélve hogy jól érzi magát az ember hazánktól elszakitott magyarok között. Jövőre több időt töltünk kint, legalábbis motorral, mert autóval hamarabb is fogunk menni még idén.
mondjuk Én vidéki vagyok 100 km-ből kb 8-10km-t megyek "városban"(mondjuk úgy lakott területen...)
mindezek ellenére hangsúlyozom, hogy semmi gond a zzr-el,megbízható,gyönyörű,álllat hangja van a sportdobbal stb....
Csak egyedül használom, ez látszik a képen is ...
nem is eccerű a döntés elhihetitiek ....
Megkérhetnélek, hogy raksz fel egy képet a deklivédőről felszerelt állapotba? Kíváncsi vagyok, hogy hogy néz ki, mert én is gondolkozok egy ilyen felszerelésén. Szerinted az én 400-asomra felmenne? Képet találsz róla a profilomon.
Előre is köszi!
Üdvözlet!
A városból kivezető úton azt mondtam magamban hogy vazze, a 23 éves 550-es gpz-m is jobban húz alapról mint ez a gönc. Aztán kiértünk a városból, a fordulatszámmérő meg a 8000 alattból. Apám....
10-től úgy megy mint az állat, 1-2-ben 12-től akkor is elemeli az elejét ha nem akarod. Szóval nyilt uton, pályán nagyon penge, de városban gyakorlatilag használhatatlan. Kis fordulaton köhög, rázza magát, 1km után 100 fok felett volt a víz, és baromi kényelmetlen, kicsi, mély a kormány, magas a lábtartó( mondjuk én 194 centi vagyok ), utas max 1-2 km-es útra jöhet veled. Az átlagos mindennapokban és kirándulásokon a 600-as zizi sokkal jobb gép. És még pályán is fasza. Szerintem..
aztán meg nindenféleképp kipróbálom az utódot ....
gondolkodom zzr600-ason is ....
majd látjuk mi jön össze ....
péézfügő ez nagyon ....
Én nekem egy FZ6S-em volt és félévesen elcseréltem egy 1200-as ZIZI-re. Készülj fel arra,hogy állandoan pörgetni kell,mert az alsó tartományban borzalmas a teljesitménye. 7000-es fordulattól kezd éledezni.
Szerintem gondold át mégegyszer és probáld ki a motort mielött megvennéd.
Ez csak szerintem :-)))
Mit veszel helyette?
Azonnal fel is próbáltam a vasra -E modell - és nagyon tetszett. Majd később a barátom gépére is rátettük- D modell - tökéletes volt erre is, sőt még egy kicsit jobban is állt rajta.
Szóval csak ajánlani tudom akinek nincs ilyenje!
Ami egyébiránt szemet szúrt, az az hogy az E modellen az idom kevésbé védi a deklit, így ezen típusoknál jobban szükség van egy kis "extra" védelemre.
eladnám 400-as zizimet, ha érdekel valakit teszek fel képeket...
91-es évj.
Fekete ,2008.08-ig műszaki , olajcsere most volt, új lánc lánckerék,stb
vigyáztam rá, pár apró esztétikai hiba van rajta ....
500 pézé adnám , de ez rugalmas is lehet :-)))
Tudtam én hogy a zizsek kemény fickók....
Mielőbbi gyógyulást!
Mielőbbi motorra ülést!
Ezek szerint érdemes maszkot viselni 40 fokban is?
Ahogy leírod még szerencséd is volt! Fel a fejjel!
Szombaton a Fertőszentmiklósi találkozórol hazafelé megcsípte a nyakam egy darázs, és mint 5 percel később kiderült, allergiás vagyok a darázsméregre. Leszálltam a motorról, levettem a sisakot meg az egyik csizmát, aztán fejjel előre beájultam az előszoba sarkába. 5 órával és 6 öltéssel (a fejemben) később a kórházban tértem magamhoz. Ma ugyan kiengedtek végre, de az agyrázkódás miatt nem hogy pályanap, de motorozás sincs a héten. Még szerencse hogy nem egy percel messzebb lakom, 120-nál lehet nagyobb baj lett volna az ájulásból.
Tanulság: darázscsípés után 10 percig senki ne vegye le a sisakot, akkor legalább a fejetek védve van!
A bal oldali kipufogó vége fekete a jobb oldali meg sötét barna. !