en szoltam h megyunk ! nem szoktam tobszor mondani, 1x oszt aki gyun gyun
jovore is lesz ! most mart tudjuk hova, hogy, menyiert ...
de meg nem keso, autopalyan is lehet menni 540 km kb.
arak es cimek ha vkit erdekelnek leirom ide !
Az ott aknamezo figyelmezteto tabla, egy resze a csapatnak le akarta roviditeni az utata igy erdei murvas-kavicsos 20 km uton mentunk, jobrol-balrol aknamezokkel ! Ma meg delbe adriaban husoltem :) Pilitvice meg gyonyoru !
Nah gyerekek, megvolt majd 1300 km turacska:
budapest - plitvice -senj - budapest.
zero baj, ment a zizi minta a gizi :D
utkozben egy kis aknakeresessel :)
Utsó felhivás! Akinek kell valami az osztrák Louisból ingyenes házhozszállítással (ez lennék én) sürgősen keressen meg telefonon (20/3657633). Csütörtökön indulok a sógorokhoz!
Nem, a plexi marad a helyén. Középsö elválasztó csík 2 csavar, alsó idom 4 csavar, műszerfal burkolatok 6 csavar, tükrök le, légbeömlök kétoldalt 1-1 csavar, csatlakozók (index, lámpa) széthúz, és a fejidom elörefelé lejön, a plexi és az idom belső takaróburkolata(a kerék mögött belül) marad a helyén. vissza ugyanez csak fordított sorrendben.
Le én! Mindent ami mozditható! De az egész le-fel nem tartott tovább egy óránál. K*rva jó vagyok!
Tivy, részvétem. Feltünt már nektek hogy az elmult 3 hónapban szinte minden fórumozó elhasalt már? (velem eggyütt ) Jelentkezzen aki még nem! Annak:
Mindenesetre a sérülésmentes használt zizit keresőknek nincs könnyű dolga az ziher!
srácok! pfűű.. beleszerettem egy csodaszép bordó 1100esbe.. amint összejön a lővé, megyek megveszem. csodacéép, nem is tom eddig hogy kerülte el a figyelmem..
a hétvégén egy igen jót mororoztam a balcsinál.
csak egy kis balesetem történt a kis vasam szereti a zöldet mert elment legelni alólam az egyik kanyarba
el is nevezetem roznánténak
tehát rozinak letörött a lábtartó tartó konzola.
tehát ha valaki tud olcsón ilyesmit azt nagyon megköszönném.
ez nem kis meló lehetett. lebontottad a fejidomot is?
a venti közelében jó kis hanggenerátorok vannak, nekem pl. a hűtőrácsra rögzített
gallytörő szokott ciripelni, mert az egyik füle nem kapaszkodk rendesen.
Az agyamra ment már ez a rezgő hang, ugy hogy szétkaptam ma az egész idomot. Természetesen így már egy perc alatt megvan a bűnös, egy szar kis müanyag levegőterelő lemez a ventillátor és a kormány nyak között. A javítás ismét a jól bevált gumibelső darab rétegesre hajtva kábelkötegelővel rögzítve + hamár homár legyen kövér: a légbeömlő csövekre(ezek is hozzáérnek a végükön az ominózus lemezhez)is huztam egy darabot igy már nem müanyag-müanyag, hanem müanyag-gumi érintkezés van, így nem tud zörögni
Ha más is szenvedne a problémától, feltolok 2 képet a problémás helyekről.
Anélkül, hogy védeném az eladót, de lehet hogy ő sem volt tisztában vele...
Eléggé sötét ló ez, különösen a 400-asok esetében. Lehet hogy a magyarországi behozatalt értette az eladó...
Bár a kawasaki honlapján elvileg utána lehet keresni a gyártási dátumnak, a számok alapján.
A 93-tól motor két személlyel is (!) le kell hogy szabályozzon a japán végsebességnél (183 km/h) A saját órája ca 6%-ot csal, tehát ilyenkor kb 195-öt mutat.
Észre fogod venni, mint egy leszabályzás - csak nem annyira drasztikus.
Ez a legextrémebb esetben is max. 93-as lehet, de inkább 90-92.
93-tól 2 beömlő van. A felniken megtalálod az évjáratát a gépnek. Ha az több mint 1 évet eltér, akkor felni cserés (=törött) is volt.
jovore is lesz ! most mart tudjuk hova, hogy, menyiert ...
de meg nem keso, autopalyan is lehet menni 540 km kb.
arak es cimek ha vkit erdekelnek leirom ide !