Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenki!

Citadellás képek nézegetésére alkalmas olda(ha vki. nem tudná)
http://kep.tar.hu/ccicca/50004...
Sztem a mostani nem volt olyan igazi, elég nagy volt a káosz fennt, mert felengedték az autókat és a buszokat is.
De jó sok képen rajta vagyok a "kis zizi"-vel, ez pozitív.
Azért jó móka volt.....

Üdv
zsoo
Jo nez ki, mivel ha jol emlekszem en az enyemrol lemondtam akkor az a ketto aki meg nem vette at siessen mert en felrakom aztan lehet sirni

Remelem egyhamar nem probalja ki senki hogy komolyan ved e !
Így néz ki belülről a cucc.
Ha vki rendel még egyet akkor szóljon, mert szükség lenne egy barátomnak szintén egyre!
Itt vannak a az ígért képek!
Szerintem 400-asokra is tökéletes! Ám ha valaki kételkedik amíg fel nem ragasztom a helyére, addig bárki felpróbálhatja a saját vasára. Deák tér-Astoria között dolgozom, és itt meg is lehet állni.
Nah vok, nem fuladtam a dunaba
Dekli meg 2 db van, nem tudom most kapasbol ki vette at ki nem. De nem nagyon latom hogy valaki felrakta es kepet is rakott fel. Ha felrakta akkor velemenyeket es felhasznalt anyagot is irja mar le

Meg egy tema: motor mosas, milyen benzinkuton van legjobb (ido/penz) moso ? Nekem a szentendrei uton van egyenlore a kedvencem az arpad hid utani elso nagy keresztezodes bal oldalan levo b-kuton. A nepszinhaz vegi remes, 1 szazasert nagyon rovid ideig jon a viz. Jo volt a nepligetnel is es a konyves kalmannal, de mar 1-2 honapja "meghibasodott" (fenet, ott van a moso mellette es biztos azok "kertek" meg hogy romoljon el).

Citadellan volt vki ?
it is done.
Hova dobjam?
Dobj egy mailt és válaszban megirom!
Halihó!

THUNder, Jakuza, deklivédőt hol, mikor tudom átvenni?
Szorri, rengeteg melóm volt. Végre már saját lábán jár-kel a gépezet
Minden motorral lehet: gyorsításnál a felváltás előtti pillanatban visszacsukod a gázt (ezzel szinkronizálod a hajtó és hajtott fogaskerekek fordulatszámát -gondolom- ; a lényeg, hogy egyik se teheli a másikat) és szebben, gyorsabban történik meg a váltás, mintha kuplungolnál. Visszaváltásnál hasonlóképp, vagy gázfröccs és amikor visszacsukod, akkor váltasz vissza, vagy ha olyan fordulaton mész ahol sima gázbecsukásra is tudsz fordulatesést okozni (ez alacsony fordulatokon nagy fokozatban nem így szokott lenni), akkor elég egy gáz becsuk + egyet vissza.
Ami a váltó gyilkolódását illeti: mint annyi mindent, ezt sem erőltetve kell tenni (nem nehéz megtanulni a helyes metódust) és akkor nincs gond, sőt: amikor kuplungolva váltunk: (ugyan említésre nem méltón, de) kopik a kuplung és többé kevésbé egymásnak ugrik a fogaskerék-pár amikor újra egymásnak nyomja a hajtóerő. Mindkét esetben (kuplung v. nélküle) lehet durván, ill. szépen váltani. (Mellesleg pedig azon kell elgondolkodni: ha a kocsik váltójába igen sűrű 75W++ viszkozitású olaj kell, és csak a motorjának a kenésére használnak normál olajat, akkor a motornál, ahol a két funkciót egyazon olaj látja el, vajon érdemes-e vékony olajat használni (váltóélettartam) ? )
hát igen ....
ez elég tarka....
mondjuk Én a puritánabb stílust kedvelem ....(Lásd enyémen még a felni is plexi is fekete, szóval minden, és no matrica )
De ha dobsz egy két infót + képet a mélemre(aya@index.hu) + az árát akkor még bármi lehet ...
Ja,lehet váltani kuplung nélkül,csak tényleg nem tesz neki jót hosszútávon.Azért kellene a bowden,mert a 160 km sok lenne.Jó egyeseknek,h van mivel talira járni! :( Azért holnap ha csak kocsival is,de ott leszek Medgyesegyházán a Dinnyefesztiválon és végigtombolom a streetfighter show-t,csak azt kéne tudni,h ki jön.
Tegnap kiszedték a varrataimat, rutinból nem kérdeztem meg hogy most már motorozhatok-e, így nem mondhatták hogy nem.
Ma meg irány Sárvár, motorostali. Nagyon patent kis tali volt, több100 motor, iszonyú jó idióta Mókus Show, valszeg gyári hülye ez a gyerek!
Felvonulásként kiruccantunk Meggyeskovácsiba. Asszem ebben a faluban laknak a VILÁG LEGRENDESEBB NÉPEI! A focipályán kinn várt minket gyakorlatilag az egész falu, és INGYEN! gulyást,pogácsát és ásványvizet kínálgattak megállás nélkül minden motorosnak! Ha majd egyszer vénségemre megtanulok imádkozni, attól kezdve minden imámba belefoglalom a kis falujukat!
Viszont a több100 motor közt én voltam az egyetlen zizi-s. Se kicsi, se nagy, se közepes.
Lehet hogy valami gyűjtőknek való ritkasággal járunk? Akkor többet ér az öreg vasam!
És mivel a fejstoppolás miatt egy tank benzin ment ki úgy hogy csak motorostalin voltam, szolidan hajtva 2 személlyel, életemben elösször 6 alá ment a fogyi: 5.7l/100 km! Szóval nem a motorommal van baj, csak a jobb csuklómmal.
Széles utat!
Kérdezd meg a pécsi Yakomoto-t.
Elég sok mindenük van japán belpiacos motorokhoz raktáron is (zzr400)
Lehetni lehet, csak nem tesz jót neki. A szervízben biztos örülnek majd!
Ha már a kuplungolásnál tartunk, akkor ZZR-en lehet kuplung nélkül váltani? Ha igen, akkor mennyire egészséges neki?
Én is lökdöstem ezt a gépet,de aztán hívnom kellett segítséget,ha nem jár a gép nem ad csak üreset + 1-est és abban egyedül nem tudod betolni,mert nincs súly a gép hátulján.A Racsidepóval beszéltem,nekik sincs,a másik kettőt +nézem.Köszi!
embermérettől is függ, én meglöktem pároslábbal pár lámpánál, de a 160 km az bazisok.
esetleg:

motorbonto.hu
motorbonto.uw.hu
racsid
epo.hu
Köszi a tippet,őket már kérdeztem,de mondták,h küldjem el a gyárit és akkor legyártják,csak a gyárit sztem én nem szedtem ott össze,volt más bajom.Kuplung nélkül menne ez igaz,csakhogy ennek a betolása min 2 emberes,és a szervíz is 160 km-re lenne.Mentem már én is így,sőt a ZX9R-rel szinte mindig kuplung nélkül váltottam,dehát Kunmadaroson csak így lehet időt spórolni.Azért köszi,még vadászok hátha találok!
eccer nekem eltört az alsó kuplungkonzolom, kuplung nélkül mentem haza aztán a szerelőhöz.
megkeresed az N-t, indít, lábbal meglök, 2-be v 1-be be és mehet. megállásnál, ha nem talál N, akkor lefullaszt:)
esetleg kérdezd meg őket, tudnk-e vmi megoldást:
bowdendoctor.hu
bowdenszerviz.hu
Szal segítségre lenne szükségem!Nemhiába,aki átmelózza az éjszakát,az reggel ilyen!
Hello mindenkinek!Hatalmas segítségre lenne segítségem!Nem tud valaki bontott ZZR 250,vagy ZZR 400-as kuplung bowdent?Elég sürgős lenne,mert most így h kivasalt egy autó,még a szervízig se tudom elvinni,és ezek a bowdenek passzolnának ehhez az amcsi piacos géphez.Előre is köszi a segítséget!
Hi!
Tarka 600-as?
400-ért megbízható, és még nyúzni is lehessen? Ez gyakorlatilag a legalsó határ, ahol még használható, de már öreg gépeket adnak. Bocs, de szerintem nem a tanácsunkra, hanem óriási szerencsére van szükséged a vásárlásnál.
Azért fel a fejjel, lehet hogy sikerül!