Olyan sokat fogyaszt Akkor asszem mégsem lesz 1200-asom. Maradok a jól bevált 1100-nél.
99-es évjárat, de ha nem nagyon hajtom 4,5-ből elmegy, ha nem viszem 200 fölé akkor 5 alatt marad, de a 6 literes fogyasztást még ne sikerült elérnem akárhogy mentem vele. Annyit nem ér az újabb dizájn
Szia Pepino!
Eddig csak rövid próbaköröket mentem vele, de a benne lakozó őserőt már sejteni lehet.
Talán hülyén hangzik, de nem nehéz közlekedni vele, mert a nyomaték miatt kis fordulaton is van ereje.
Legalábbis egy haver R1-ese után nyugisabb. Azzal nem tudtam lassan menni, ezzel nem probléma.
Remélem is hogy nem lesz vele gond, de ezt csak az idő mondja majd meg!
Üdv!
Szia ! Nekem is egy 1200 zizi-m van 2003-as évjárat, kifogástalan állapotban :-))))
Nekem egy kicsit soknak tünik a fogyasztás 9l-100km-en. Amúgy teljesen megvagyok vele elégedve !
Szerintem sok bajod nem lesz vele. Azért már egyszer kétszer beszaladtam 200km/h -ba.
visszatértem az efotról
kezedem a kis moci szerelését ami kicsit megsinylette a balcsit
de ha gurulni akar valaki akor szívessen veletartok
bár az idő most nem a leg jobb sajna.
Nah újra itthon, gazdagabban egy cordura Streefighter nyári kabáttal és hozzávaló nacival! Már csak a moci kell hogy teljes fényében pompázzon azt suhanunk
A hozzászólásoknál kénytelen voltam összeakaszkodni Dr Hannibállal. Ő írta az első hozzászólást.olajlocsolók
(143-148-149-150-153)hihetetlen micsoda köcsögök vannak az autósok között.
A felmaradt deklik atveteli adatai kerdezzetek &rash-t vagy Jakuzanal lehet erdeklodni emailban ! Mivel en nem vagyok de itt hagyom az irodaba a dekliket !
Ok, megirtam neki a levelet.
3 ora ? 1 borulas ? En tavayl minden zugon borultam. 6 db ! Profik voltunk mar a vegen
Olyan kis bena csapatunk volt hogy beszalaskor is boritottak a kenut.
En mar 4-ik eve megyek, az iden bringakat is viszunk, nem akarok anyit evezni.
Sziasztok!
Talán én is beléphetek a virtuális ZiZi- klubba, sikerült szert tennem egy 1200-as szépségre!
Egyenlőre még kép nincs, mert van egy kis munka rajta, plusz a papírok(olaszból-Grandemoto), de mihelyst összeállt a vas, rakok fel képet róla. Kell egy kis idomjavítás + fényezés, de nem komoly, egy bal első tükör, index(búra), és teszek rá valszeg egy MRA plexit is.
Pont az a hátránya, ami az előnye is, hogy viszonylag ritka: az alkatrészeket nehezebb beszerezni, mint a kisebb testvéreinek. Eddig a képeken kívül csak egy germán szervizelési útmutatót sikerült hozzá találni a netről, de még nem ástam bele magam igazán a témába. Éppen ezért érdekelne minden info róla, ha van valakinek valami.
Előre is köszi mindent, széles utat kívánok Nektek!
tHUNder, irtam mailt, nem vagyok kibékülve a némettel .
mennyi idő alatt jöttek meg? le kell venni a deklit hozzá hogy felrakjuk, mert akkor várok az olajcsevével, és legalább megkukkantom hogy mi van alatta .
Gumikat feljebb fújtam, de nem tudtam már kipróbálni milyen lett .
Délután végre szerelhetek motort , bár csak simó, de nem baj, szétkapom!
tHUNder jó túrát, én csak 3órát kenuztam a mosoni dunán, de nagyon jó volt, főleg amikor a többiek borultak .
&rash intezed a deklit te magadnak ? elboldogulsz a nemet sraccal ? gyorsan valaszolj mert szombaton delelott eltunok egy het kenuturara, igyekszem szombati citadellara vissza. a dekliket pedig a melohelyemen lehet felvenni egyeztetes utan (ha en nem vok elerheto jakuza el tudja mondani vagy zsooo hova lehet menni es kit keresni !)
nekem a konyve h jol elekszem elol 2,5 hatul 2,9-et ir !
Lancspray a unixba kaphatot hasznalom de a legjobban tetszett a ipone soray, feher, teflonos csak a vege fele mar nem nagyon maradt az a fehersegbol. na most nem afeher szin volt ami tetszett hanem hogy teflonos es nagyon jol odaragadt, sokag latszott a feher lanc.
mondtam e megjottek a chromozott egok a feher index burak ala, igy nem sargul mar az index, csak ha mukodik
Ezaz, nem ärtana visszaolvasni, en peldaul(bocs retek a billentyüzet) elolvastam az egeset többször is, igy fel tudtam keszülni ZZR-böl, mire mentem venni a mocit
GEZA!ha visszajöttel akkor majd talizunk, akartamis ma kerdezni ismered-e az oldalt,de ugy nez ki igen
Ne bactatasnak vegyetek, tanari multamra hivatkozva:
- van kereses a forumokban a forum nyitooldalan, beirod amit keresel: pld: "zzr manual 600" es mar ott is van (azaz igen tudom konyebb kerdezni mint gondolkozni! ).
- meg a bejelentkezesek: sziaszttok mit, hogyan, hol, mit gonodoltok ti, ... stb de nem olvasnak vissza. Mivel ide ugy is nem 1-2 alkalomra jon be az ember (remelem, foleg ha van - lesz neki zzr-je) erdemes egy kicsit visszaolvasni mielott vegleg ittragadna
Persze lesz mindig vki akinek van ideje-idege mar a megtargyalt dolgokat ujrairni, nekem pld nem :)
Lepulcoltam a láncot és annak környékét, megpróbáltam eltűntetni a zsíros, poros szennyeződéseket.
Most egy új teflon tartalmú láncsparyt próbálok ki. Később leírom a tapasztaltakat.
Olyan valszeg nincs, mert ha annyira megkötne hogy nagy fordulaton se verje le a lánc, az már kenni sem nagyon kenne.
Talán az segíthet ha nem motorozás elött, hanem után használod, igy van ideje kicsit megszáradni, és megkötni a következő menetig.
Ettől függetlenül a kis pöttyök mindig ott maradnak a keréken. Ez van.
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ki milyen láncsprayt használ?
Több félét is kipróbáltam, de eddig egyik sem jött be igazán.
Olyan kellene ami rajt is marad a láncon és nem repül szét mindenfelé!
Előre is köszi!
99-es évjárat, de ha nem nagyon hajtom 4,5-ből elmegy, ha nem viszem 200 fölé akkor 5 alatt marad, de a 6 literes fogyasztást még ne sikerült elérnem akárhogy mentem vele. Annyit nem ér az újabb dizájn