Szia élnék a lehetősegel, érdekelne az szerviz pontos helye, esetleg, h kit keressek.
Mivel palotán lakom szívesen elviszem hozzad, h megfuleld. Kernek egy elerhetoseget. Elore is koszonom
A srác aki állította elv ért hozzá mert motorokat szerel de ezek szerint csak van valami gond. Arra magyarázta hogy a karbi tengelynél van kopás és itt kap fars levegőt és azért csinálja ezt. Na de a szívócsonkomon hüvelykujj nagyságú repedés volt és még karbi állítás sem volt és akkor max 2,5 akadt fent és akkor is ha nagyon meleg volt a motor.
Ezzel gondolom magad is beismerted, hogy a beállítása nem tökéletes még.
Sajnos messze vagy innen és arra nem ismerek senkit :(
Egy karbi behangolás meg olyan amit érezni kell, nem lehet fórumon át magyarázni :(
Javaslom baráti körben érdeklődj más motorokon kinek ki csinálta és kinek milyen eredménnyel....
Előbb utóbb csak találsz szakit arra is....
Hát figyelj nem én állíttattam! Ami viszont szomorú, hogy szar szinkronnal még sokkal jobb volt mint most. Valaki esetleg nem tudná megnézni nekem aki ért is hozzá Szabolcs környékén?
Lenne egy olyan problémám, hogy mikor indítom a mocit fellövi a fordulatot 4-5 ezerig és lassan esik vissza 1000 környékére de van hogy alacsonyabbra és ha húzok neki egy kis gázt lefullad (ez hidegen). Melegíteni nem is nagyon tudom mert ahogy feljebb állítom a szívatót nem tud megmaradni egy bizonyos fordulaton fel le mászkál. Ki lett cserélve rajta a karburátok szívócsonkok és be állítva a karbiszinkron az óta csinálja ezt. A 4 hengerem alapjárati fúvóka dugulás miatt nem ment ki takarítva azóta megy de a fordulat még mindig szarakszik! HELP!
Egy motor simán csapágyas lehet olajhiány miatt!
Ezen már a rendes olajszint utólag nem segít :(
Reménykedjünk nem ez történt.
Ha Újpest-Zugló közötti rész jó neked megkeresel, mondom hol vagyok odajössz és megfülelem.
Javítani max itthon szoktam, de Szolnok mellett lakom, Pesten csak dolgozok, de más munkát.Így gondolom a javításneked messze lenne.
Árpád-hídtól nem messze tudok mondani megbízható szervízt is.
Hogyha Budán laksz javaslom azt, akkor nem is kell átjönnöd a pesti oldalra.
Viszont ingyen ráfülelhetek, ha mást nem találsz aki segítene...
Nekem 1.5 liter hiánnyal se változott a hangja.Természetesen nem mentem így vele.csak oldalsztenderre állítva volt.Remélem nem lett így baja enyémnek.Ki jobban érti megírhatná.Elvileg itt még(fele olajmennyiség) ,ha nem mozog a motor felveszi tökéletesen az olajpumpa ,vagy javítsatok ki,ha tévedek.
Kösz. Igen nekem ez a bajom.Így néz ki a mutatóm kb,viszont megálva megy fel közép állásig.Haladva hűl.Így nem is szabad használni. majd középállást elhagyva kicsit ,beindul a venti.A műszer eszerint jó lehet itt.Nálad lehet ,hogy nem.Ezt ellenőrizném helyedben.
Azt hiszem megvan a gond, de meg erősíthetné valaki, h lehet e ez a gond.
Ma vettem észre, h kevés az olaj benne, de tegnap meg volt bene.
A motor allat nem látni semmit, de a láncon olaj csepeket találtam. Szétkaptam és olajos a lánc kerék.
Az lehetséges, h ott ennyire szívárog? hétfőn öntök rá olajat, remélem el is hallgat.
Az lenne a kérdés kérés, h valaki meg hallgatná e a motor hangot. Kicsit zörög, egy hozza értőtöl szeretnék véleményt hallani.
Pár napja kezdet kopogni valami a motorba, szerintem szelepek.
Indul rendesen megy is jól, de amikor bemelegszik elkezd kopogni, minnel melegebb annál jobban hallani. Hidegen nem hallani semmit. Vagy ez lenne a híres kawa hang?
Esetleg, ha valaki meg hallgatná, v menne vele egy kört, nagyon meg köszöném. elvinnem hozzá pesten vagy a nem túl messze.
hello
nem akarok beleszólni de a második vonalnál kb 70 fokos a víz és üzemi hőfokon (kb 90) középen kéne állnia ezeknél a műszereknél. ha neked a két alsó vonal között van akkor vagy a jeladó rossz vagy a műszer. arra gondolni is rossz, hogy jót mutat és 70-75 fokosan használod...
Sz, Elméletileg 80-84 fokosat ír a könyv. Az tuti, hogy én mikor megvettem az újat, kimértem 83nál nyitott 87nél teljesen nyitva volt.
13 rongyért házhoz hozattam a Steel Horse-n keresztül(3-4 nap átfutással).
Nekem pölö a második fehér vonalnál feljebb csak akkor szokott menni, mikor már egy fél órája csapatom a városba. Reggeli hidegben (10-15fok között) második fehér vonal alatt és vonalig szokott lassan mozogni, azaz nyit-zár folyamatosan termosztát, de ha ilyen hidegebben is ha beérek a városba, akkor fél perc és a fehéren megáll a mutató.
Vizgsára annyit, hogy műszakiztatós válogatja. Pölö én most össze-vissza szinűre festettem, nem szóltak. Más ismerős erre azt mondta, hogy ő meg se adta volna mivel egy szín van a forgalmiban.
Egyébként 60ezrediken túl vagyunk, köszönjük jól! :)
Egyéb tapasztalat: két 120/60 elsőt elkoptattam már a kicsikével, most kipróbáltam a 120/70es gumát. Sokkal jobban kezelhető az eleje és érzékenyebb lett egy kicsivel a kormány. Városban jobb manőverezni vele. Idomzatoknál is elfér rendesen.
Sziasztok.Lenn pár kérdésem ha nem baj?
L-s modelba hány fokos termosztat való?
Sima közlekedéskor mennyire hűlik vissza kb mutató szerint a vízhőfok? Vizsgakor mennyire kell megegyezni az idomzat szinének forgalmi szerint?mely egyszínű nálam forgalmiban. Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni nagyon sürgős lenne! Vezérlés problémám van! Vezérmű tengelyen lévő jelzés egymással szemben van vízszintesen, akkor a rotornak hol kell lennie? mihez nézzem? F, és T jelzés ? legyen szíves aki tud segítsen nekem! +3670/4012357
A hónapokban kinéztem magamnak egy ZXR 400-t 1991-s(körlámpás), motorikusan hibátlan, de az oldal és fej idomok töröttek (konkrétan az idomot tartó fülek letörtek ill. az egyik oldalidomon az egyik légbeömlőnél eltört a műanyag). Mivel járnék jobban, ha megcsináltatom( új fülek, műanyaghegesztés stb...) vagy ha keresek rá új idomokat? És ha megcsináltatnám,kb mekkora összeggel kellene számolnom? Köszi előre is a válaszokat!
Mivel palotán lakom szívesen elviszem hozzad, h megfuleld. Kernek egy elerhetoseget. Elore is koszonom