Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ágaskodni fog a motor egyesben gázra már a középtartománytól.
többet kell váltanod majd.
én sem éreztem a pályán semmit, csak gyakrabban kell váltani, meg kurvára nem jött ki, (2 nap után is szenvedek még) a fokozat, mint eddig.
célban 5-ben mentem, nem volt 6. most majdnem leforog a 6. is.
a visszaváltásoknál a beidegződés meg így egy fokozattal magasabban fordulok, ami a kigyorsításnál nem telejsen jó. azaz szar.

illetve könnyebben eltekeri a hátulját, így jobban észnél kell lenned kigyorsításnál.

na meg a kilóméteróra csal egy csomót!
Eddíg 500 métert mentem az áttételezés után, nem éreztem semmi változást. 16/45 helyett 15/47 lett. Majd meglássuk.
ha csak 150-re gyorsulna a motorom a célegyenesben én is ott kezdenék fékezni.
nem nem. sanyira! :o)
Na akkor vegyél R6-ot mert azzal idáig is kb 150-nél kell."a bódé után picivel,és még így is van benne no meg a gatyában"De Öcsi is a Millével ott vagy később fékezett!
0.tipusú!
Engem a dőlése zavart meg azért hittem,hogy az első ballos!Egyébként szerintem 3-ban veszem.
Igen gyárival pont kiforgott nekem is, de most váltani kell a 3.-at, de utána rögtön vissza kellene + fék, és kigyorsításnál nagyon pörögne, viszont a 3. is jól tol ki, és jobban oda lehet csavarni!
Már leáttételezted? Majd meglátod, ha így kipróbálod!
Nekem gyári áttétellel majdnem ledadog a 2. a kanyar elött, pont kivan számolva.
A gyárival én is, meg mikor leáttételeztem még akkor is, de így "kényelemsebb" lett a féktáv is meg a kigyorsítás is! Bár egyszer így is majdnem átdobott!
Ne má! A 200-snál fékeztél! Elég a 150, és csak egy yamaha kell hozzá!
Azért komolyan ne vedd!
Én 2ben. Majd most másik áttétellel meglássuk.
Ezt ugye nem rám értetted?!
Amúgy igazad van
Csak mert ilyen szépen kérded, bár tudom, hogy nem is érdekel: 3!!
egyedi gyártás. nem bolti termék.
nem is hajlik meg a nagy terheléstől, mint egy - két gyári - bolti tárcsa... egy hátránya van, a víz.... rozsdásodik.

a cél végén egyelőre egy 50 métert nyertem vele féktávon, de még mindig lehetne később kezdeni a fékezést.
eddig a 200-as táblánál kellett kezdeni, most ott még simán nyél
Helló! Milyen típusú tárcsa ez, és hol lehet beszerezni? előre is köszi a választ!
a pályát sem ismeri, s így versenyzik. brrrrr.
szerintem ez az utolsó balos! :o))
Na monca engem érdekel.
Nem! Ez az utsó ballos! Inkább a 90-hez közel fordulsz! Jó kis kanyar!
Mivel senkit nem érdekel nem foglalom a helyet azzal, hogy én hanyadikban fordulok!
Ez ugye az első ballos?
Mert oda én 4.ben érkezem és 3. ban veszem.
Hát ha biztonság érdekel nem értem miért a túrót kérdezed!
kettes nyélen érkezel a kanyarhoz, majd fék.
leáttételezve a motor. tehát nem tudom.

ez a kanyar nem gyors, így szerintem olyan 70-80 elég.
Túró menniyvel kel lahoz menni hogy igyí biztonsággal ledönthess a kanyarban? (utalva ezzel ara hogy ki ssebességnél beesik a motor ha tovább döntöm)
mert jó kép! :o))