ágaskodni fog a motor egyesben gázra már a középtartománytól.
többet kell váltanod majd.
én sem éreztem a pályán semmit, csak gyakrabban kell váltani, meg kurvára nem jött ki, (2 nap után is szenvedek még) a fokozat, mint eddig.
célban 5-ben mentem, nem volt 6. most majdnem leforog a 6. is.
a visszaváltásoknál a beidegződés meg így egy fokozattal magasabban fordulok, ami a kigyorsításnál nem telejsen jó. azaz szar.
illetve könnyebben eltekeri a hátulját, így jobban észnél kell lenned kigyorsításnál.
Na akkor vegyél R6-ot mert azzal idáig is kb 150-nél kell."a bódé után picivel,és még így is van benne no meg a gatyában"De Öcsi is a Millével ott vagy később fékezett!
Igen gyárival pont kiforgott nekem is, de most váltani kell a 3.-at, de utána rögtön vissza kellene + fék, és kigyorsításnál nagyon pörögne, viszont a 3. is jól tol ki, és jobban oda lehet csavarni!
Már leáttételezted? Majd meglátod, ha így kipróbálod!
A gyárival én is, meg mikor leáttételeztem még akkor is, de így "kényelemsebb" lett a féktáv is meg a kigyorsítás is! Bár egyszer így is majdnem átdobott!
egyedi gyártás. nem bolti termék.
nem is hajlik meg a nagy terheléstől, mint egy - két gyári - bolti tárcsa... egy hátránya van, a víz.... rozsdásodik.
a cél végén egyelőre egy 50 métert nyertem vele féktávon, de még mindig lehetne később kezdeni a fékezést.
eddig a 200-as táblánál kellett kezdeni, most ott még simán nyél
Nem! Ez az utsó ballos! Inkább a 90-hez közel fordulsz! Jó kis kanyar!
Mivel senkit nem érdekel nem foglalom a helyet azzal, hogy én hanyadikban fordulok!
többet kell váltanod majd.
én sem éreztem a pályán semmit, csak gyakrabban kell váltani, meg kurvára nem jött ki, (2 nap után is szenvedek még) a fokozat, mint eddig.
célban 5-ben mentem, nem volt 6. most majdnem leforog a 6. is.
a visszaváltásoknál a beidegződés meg így egy fokozattal magasabban fordulok, ami a kigyorsításnál nem telejsen jó. azaz szar.
illetve könnyebben eltekeri a hátulját, így jobban észnél kell lenned kigyorsításnál.
na meg a kilóméteróra csal egy csomót!