igen nem volt olyna szar az a gumi azaz ami rajtavan, énvagyok csak a hitetlen, srácok sokkal gagyeszabb bumikkal ugy tolták neki a kanyarban öröm volt nézni.
van csavar a lábtartó alatt! egykis lefeléá nyúló nyelvecske gombal a végén jó tudni
igen maj beállíttatom, ez ezek szerint így teljesen gyári formájában is szép teljesítmény ovlt tőlem, mivel ha jól értesülök ez ebben a fomában mindenhova jó csak pályára nem. ahoz képest akkor még jót is mentem. úgyérzem
na majd szépenlassan felfejlődök
a napról értesültem: hungaroring - rendőrségi motors nyílt nap, teljesen ingyen mentem, valaki hoztt nekem jegyet. azt hiszem a rendezvény maga is ingyenes volt és 10 vagy 12 turnust indítottak a pályán, amelett hogy volt gumiégetés meg akadálypálya, szalom, és ügyességi.
én persze csak a versenypályán voltam fenn, nemérdekelt a többi. mindíg 20 perces menetek voltak és 10 perc szünettel. minden szünetben kitöltöttem egy papírt hogy "nemmagamtól esten hanem löktek"
tehat hogy sajat felelősségre megyek fel, és akokr ezert kaptam kismatricát mait kitettem a bukómra
(én okos voltam és jóelőr eberegisztráltam már pár menetet mert igen kapós volt a cucc és betelt a létszám.
volt még 2 helyem, a 9 es 10 es menetre is de ugyelfáradtam hogy nemakartam feleslegesen felmenni.m meg baletsetet szenvedni.
Egyébként honnan értesültél erről a rendezvényről (8×20p) és mi pénz volt? Majd ha oda jut a gép is+én is, többre értékelném a 4×20p=10eft normál tarifánál...
1. Be kéne állítani/állíttatni a futóműved (legalább nagyjából) valaki hozzáértővel, ha a gumi túl érdesen kopik, ill. az általad érzékelt bizonytalanság esetében szintén lehet ez ok. Ez a leglényegesebb. (Én a 7R-hez neten találtam beállításokat (egy hozzám hasonló súlyú egyénével próbálkoztam természetesen))
2. Gumi: ezt még a fenti (1.) előtt valami szupersport gumira cserélném (ha még a gyári van fent, annak lekopása után), bár én még sosem éreztem úgy, hogy a gumi miatt nem mehetek..
/Ez lehet "hit" kérdése: mikor vettem egy 5 körös michelin power race garnitúrát, akkor meggyőztem magam, hogy húdejógumimvan és a tapadás hiányától csak az első, melegítő körökben tartottam (amiatt is csak miután egyszer majdnem elfikáztam a hideg aszfalt+hideg gumi kombinációtól). Nem hülye aki gumimelegítőt is visz (mert megteheti)... /
3. Az agyadon állíts, mert kb. 25-30-as tempó felett nem tud "eldőlni" a gép kanyarban még teljes bedöntésnél sem... Ha van a lábtartók végein lefelé allá csavar, akkor az pont arra van, hogy jelezze a határt.
de miért éreztem ugy ha döntök még rajta félcentit akkor tuti felborul?(vagy tényleg fel is borul?) vagy csak én nem hiszek a gumi meg az aszfalt tapadásában? vagy tényleg nem is tapad?
Én sem tudok úgy motorozni ahogyan szeretnék .
Mindenesetre nem a tudásod irigylem (mondjuk Rossiét sem), csak az általad jól kihasznált, általam pedig csak /utóbb/ olvasott /szemcsillantó/ 8×20 perc lehetőséget.
Egyébként nem javasolta valaki tavaly, hogy motorozz a pályán, mert élvezni fogod?
Biztosan jó az iskola, de annak az árából le tudsz zavarni ~4 pályanapot és az is tanulságos lehet (+ olvass hozzá kicsit /szvsz lehetőleg angolul/).
igen nem volt olyna szar az a gumi azaz ami rajtavan, énvagyok csak a hitetlen, srácok sokkal gagyeszabb bumikkal ugy tolták neki a kanyarban öröm volt nézni.
igen maj beállíttatom, ez ezek szerint így teljesen gyári formájában is szép teljesítmény ovlt tőlem, mivel ha jól értesülök ez ebben a fomában mindenhova jó csak pályára nem. ahoz képest akkor még jót is mentem. úgyérzem
na majd szépenlassan felfejlődök
a napról értesültem: hungaroring - rendőrségi motors nyílt nap, teljesen ingyen mentem, valaki hoztt nekem jegyet. azt hiszem a rendezvény maga is ingyenes volt és 10 vagy 12 turnust indítottak a pályán, amelett hogy volt gumiégetés meg akadálypálya, szalom, és ügyességi.
én persze csak a versenypályán voltam fenn, nemérdekelt a többi. mindíg 20 perces menetek voltak és 10 perc szünettel. minden szünetben kitöltöttem egy papírt hogy "nemmagamtól esten hanem löktek"
tehat hogy sajat felelősségre megyek fel, és akokr ezert kaptam kismatricát mait kitettem a bukómra
(én okos voltam és jóelőr eberegisztráltam már pár menetet mert igen kapós volt a cucc és betelt a létszám.
volt még 2 helyem, a 9 es 10 es menetre is de ugyelfáradtam hogy nemakartam feleslegesen felmenni.m meg baletsetet szenvedni.
LX
én meg kimásoltam mentettem.
s bunkó módon nem írtam, hogy kösz!
tehát kösz b+
gyári gumi!
mondjad neki.
hülye!
Válaszoltam a Májereknél
negy gyorsultam, hacsak nem versenyen a Kardos Krisz.
de valahogy nem azt figyeltem, ki hogy távolodik... sorry...
LX
németh andris.
fényezett idom ott figyel nála. hajrá.
-fémfékcső még ok-bb, ezen (fékek-gumi tilos spórolni)
-kipuff hülyeség+pénzkidobás, inkább motorozd el az árát
Ugye neked 636-os kawád van? Gyorsultál már sima 600-as kawával??? Ha igen akkor, mennyire ment a tied és honnantól??
2. Gumi: ezt még a fenti (1.) előtt valami szupersport gumira cserélném (ha még a gyári van fent, annak lekopása után), bár én még sosem éreztem úgy, hogy a gumi miatt nem mehetek..
/Ez lehet "hit" kérdése: mikor vettem egy 5 körös michelin power race garnitúrát, akkor meggyőztem magam, hogy húdejógumimvan és a tapadás hiányától csak az első, melegítő körökben tartottam (amiatt is csak miután egyszer majdnem elfikáztam a hideg aszfalt+hideg gumi kombinációtól). Nem hülye aki gumimelegítőt is visz (mert megteheti)... /
3. Az agyadon állíts, mert kb. 25-30-as tempó felett nem tud "eldőlni" a gép kanyarban még teljes bedöntésnél sem... Ha van a lábtartók végein lefelé allá csavar, akkor az pont arra van, hogy jelezze a határt.
csak kellene: fémfékcső mert melegszik az a szar, és minden körben 200akról fékezni 60 meg 80ra nem leányálom a féknek.
kellene pályaidom hogy ne a gyári menjen szét mikor majd elesek, kellene még bukógomba (amit idő hianyaban nem tudtam még venni)
nagyjabol ennyi. ja igen és épp most veszek kipufogót. wazze 1 év utan épp itt az ideje
de miért éreztem ugy ha döntök még rajta félcentit akkor tuti felborul?(vagy tényleg fel is borul?) vagy csak én nem hiszek a gumi meg az aszfalt tapadásában? vagy tényleg nem is tapad?
Én sem tudok úgy motorozni ahogyan szeretnék .
Mindenesetre nem a tudásod irigylem (mondjuk Rossiét sem), csak az általad jól kihasznált, általam pedig csak /utóbb/ olvasott /szemcsillantó/ 8×20 perc lehetőséget.
Egyébként nem javasolta valaki tavaly, hogy motorozz a pályán, mert élvezni fogod?
Biztosan jó az iskola, de annak az árából le tudsz zavarni ~4 pályanapot és az is tanulságos lehet (+ olvass hozzá kicsit /szvsz lehetőleg angolul/).
attilának kellene több soft, meg hard
nekem vagy 2 hátsó
lacinak szintén
+ neked is x :o)
szóval jó árat mondjanak!