Ja most olvastam az SBK-t tennap, a külföldi tesztelőknek a "03-"04 ZX még simán nyerő a "05-tel szemben is! Szal nyugodtan lehetsz elfogult!
Viszont az meglepett, h a hazai zx-teszten a "05 tán 5 lóval erősebb volt keréken mint az Akrapovic-os "03. Sztem csak odabiggyesztették két különböző teszt két különböző mérési eredményét egymás mellé. Ja és ami meglepett, h a középtartományban a régi modell izmosabb jóval. Gondolom az ülés alatti kipuff miatt.
Mind1, zsíros gép még mindig! És nem azé mert elfogult vagyok! :PPPPPPPPPPPP
De az enyém már lassan veterán motor, a tied meg szinte új!
Úgyhogy próbáltam hozzá szerezni vészvillogós kormánykapcsolót, de még nem sikerült
Azt mondjuk megértem, hogy nem vagy elfogult. Nincs is rá semmi okod.
Hát nem mondom hogy nem jönne jó de jincs mit tenni mert ...nincs.
Az új 750 s en van gondoltam hogy kunyizok a szervízből egy töröttről egy ilyen kapcsolót de annyira nem zúzza az epémet a dolog hogy nagyon ráfeküdjek a témára.....
Tegnap láttam a servizdében egy titán( szürke) új 636 ot........ 3 hetes a gépsárkány a kölök mind a két oldalára már borította mind két lábtartó husss fékkar husss, tank horpi, ja és a legszebb ugy füstöltette a gumit hogy leégett a kuplung....... full fagy van kint még a camping cangát is meg tudnám füstöltetni, hogy ezt hogy hozta össze számomra rejtély.........
Nemtom, szerintem elakadásjelzésre egyetlen motoron sem használták még a vészvillogót...
Én mindenesetre nagyon megszoktam a 250-esemen, a karbis R1-eseken meg nincsen még.
A kézzellábbalbólintvaüvöltés meg nem szokott nekem menni néha, olyankor jól jönne a vészvili!
írd!
ismerlek?