Működés szempontjából én igazából nem nagyon vettem észre különbséget, műszakilag a következőkben más:
- titánium munkahenger
- fekete-arany szín
- "gyémánt" bevonatú csúszószár (mint pl. a ZX10R első telóján)
- sorszámozott (250 darab készült összesen)
- kicsit más design.
nnnaaaaa.... ne játszd az idiótát bár egész jó csinálod.... mivel a limitált szériás hozzászólásodra reagáltam ezért sz"tem egyértelmű hogy a kérdés is arra vonatkozik
szóval???
Dehogynem, azt nem írtad, hogy a limitáltra vagy kíváncsi! Épp ezért aztán úgy kell érteni, hogy a "sima" széria fogja meg a kormánycsapkodást, a limitált pedig nem!
Hat30hat: nitrogén csillapítású hidraulikus kormánylengéscsillapító, 20 fokozatban állítható, külső gáztartályos, 3 színben rendelhető. A konzolok mart alumíniumból vannak. Utcai- és versenyszinten is hibátlan volt eddig. Elég komoly cég, a Benelli-k gyári kormánylengéscsillapítóit és hátsó rugóstagjait is ők gyártják.
LX: azt tudja, hogy megfogja a kormánycsapkodást!
hitel 46/ ho casco kezes nélkül
reg dij : 156000
forg hely: 75 000
és ennyi a költsége
Lopott-e?
Remélem ezt nem kérdezted komolyan
Teljesen hivatalos
Elsö tulaj leszel, boltbol veszed, 3 év gari
Mi kellhet még??
TUL SZÉP HOGY IGAZ LEGYEN????
dörgölőznek már vajon az emelőink??
LX