Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pipi rendes motorba nem kell gázolaj se turbo: https://type-r-owners.co.uk/fo...
Ez való neked pipi ebben nem megy szét a hajtás :-)
Vagy többet igyál vagy kevesebbet!
ajándék itt úgy lesz a küldöd
Boldog karácsonyt, finom bejglit, jó bort,
és sok ajándékot, mindenkinek!
valamibe kapaszkodni kellett ha már ki akart szállni
Nincs meg az a videó? Még bogyesz rakta fel annó
Nem az volt a gond, hogy kiakart szállni 100-ná, hanem a kéziféket is rángatta.
meg menet közben kiszállás a csák norisz hídon kékvéréktől hazafelé
fél órája keresem a videót ahol az arabok fapapucsban húzatják magukat a limóval
de nem találom
bennem megbízhatik kend
Tuttam, hogy rád számíthatok!
Egyezzünk meg dzsimi Annyi kaját meg piát viszünk magunkal mint bogyeszék és annyit segíteni is fogok a munkádban mint Ő
Ezt a sapkámat még használom
régi szép emlékek
Akkó tágút ki a végbeled, pedig mijen jó szűk vót eleinte.

Gyere csak pipi, majd gyalúsz mőg fűrészősz. Ha fogytán a kaja majd téged eszünk mög.
3 HÉT ingyen kaja pija szauna
dzsimikém készüljetek Hamarosan megyünk
Majd úgy jártok velünk, mint hajdanán Bogyesszal
Elmegyünk egy napra aszt maradunk két hétig
Kaja pia legyen bőségesen
400 felett van a n.m mondjuk 4000 felett A lapátokat meg bele kell keverni, kikerülvén a kavitációt Ugyanis pörgetheted te 30 ezres fordulaton is a csigatengelyt de a víz alatt csak a gőzt fogja tekerni a csiga nem a vizbe kapaszkodik. Itt kombináltabb mint egy autónál, ahol minél gyorsabb a kihajtás ha tapad a kerék annál gyorsabb az autód
Nincs kedvem mégegyszer leírni itt a hajtáslánchoz hozzátartozik a csónaktest alakja, tömege, merülése Ha nem kompakt állítod össze a méretezéseket valahol hibázani fog. Na ezér kell belekeverni a lapátokat. lehet neked 5000 n.m-es motorod is benne, ha nem megfelelő a csiga mérete alakja, lapátszáma csodálkozol, hogy a 2 lovas vetyerokkal elhasítanak melletted Azt meg megnézném, amikor 1000-es blokkból 500 n.m lesz Nem kell többet tenned csak nézd meg a hahun a 7 méter feletti 1,5 tonnás csónakokat benzinesben 4200-tól kezdődnek a köbcentik, nem véletlen. csak ezek benyalnak 40-50 liter egy óra alatt. Én ugyanazt a tempót 10 literrel elérem Igazából mindegy is lehetne ha abból indulunk ki, hogy évente kb. 50 üzemórát használom a csónakot, ha nem épp a hajtómű gondokkal küzdök 50x10 x 400 durván 2 kiló a szezon, ha mondjuk egy gyári mercruser dühögne benne akkor mondjuk lenne szűk 7 kiló Mivel mértem a fogyasztás kannából így tudom, hogy 10 literrel beéri 4000-ren.
Azt meg, hogy te a síma 2000-es benzineddel 200 lóra felhúzott tdi-ket hagysz le elhiszem. Ha édesanyám vezeti a TDI-t
Szomszédban építenek hajókat, a tiedtől nagyobbakat is. Az a baj nem tudsz nyomatékot számolni, de fordulatot se elosztani. Tud a kotu dízeled ennyit: 310 N⋅m (230 lb⋅ft) @ 1900 rpm (wiki). A zx10r blokk 11000-nél tud kb. 100Nm-t. Ha ezt leáttételezed hogy azonos legyen a lapát fordulatszám akkor miért is lesz kevesebb nyomatékod a japán motorral?! Azonos fordultnál miért kell belekeverni a különböző lapátokat? Ha leveszek 10% veszteséget akkor is 500Nm-nél tartunk, amivel jobban elindul a sok személyes vízi hulla szállítód, mint a dízellel. Attól hogy több eszem van hogy hajókázzak (fél év elég volt belőle) nem vagyok analfabéta. A fogyasztást miért kevered ide? Azért hogy mégis igazad legyen? Nem lehetsz ennyire egyszerű. A 10 liter lassú haladáskor igaz, inkább 25 a reális dízelnél; 40-100l/óra a benzines gépeknél. Tisztára mint a dízel tuning matyik: nekik 200 lóerős az 1,9 tdi. Ok gyere az én autóm csak szívó benzines szintén 2 literes, teljesen gyári. Mégis lemaradnak.
Azt rugdosnám aki kiakasztotta a gázt!
nem olaj folyt el?
hűtővizet
Na most látom válaszoltál Kár volt
te még mindíg a sportkocsit akarod hasonlítani a lakóautóhoz Ezt látom sajnos nem tudom kiverni a fejedből. Bár igazad van mind a kettő gurul és mind a kettőnek 4 kereke van. tehát vehetjük Őket egy kalap alá a logikád szerint darab darab
A mész kb. 50. szerintem meg 50-60 km/h nem olyan rossz vízen. Az már símán meghuzza a wakeboardot sőt vizisízni is elég. Mellékesen szólva mindezt óránként 10 liter gázolajért Hasonló kapacitású és tudású benzines társai ezt óránként 40 liter benzinért teszik meg cserébe bár oda kellenek az 5200- 7000-es motorok.
Külmotorok meg szintén más kategória. Ott a belmotorhoz képest jóval kissebb lóerő elég viszont sokkal nagyobb benzintak kell bele. Ahhoz, hogy ezt produkálja bírni kell a pénztárcának az óránkénti 60-90 liter benzint