Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem szerencsém volt ki fogtam egy koplet motort

sugóéknál van egy 22K blok ők 170 ezret szeretnének érte
tudjuk, hogy a 9 nem pályamotor de a faszi viszont elég jó tekergeti a kormányt
Na megnéztem a vidit rendesen...nem volt tiszta köre, 5-10 mp-eket bőven elpöcsölt, így nem olyan rossz körök ezek. Még mindig nem értem miért nem jó...
Szép kipuf! Mennyiért szórnak most egy olyan jó állapotú blokkot ha nem vagyok indiszkrét?
nincs már C modelem most E-vel nyomulok
Jah, nyilván...
Ha C-d van akkor a 190/50 ugye nem gyári méret, tehát csal, méghozzá felfele, ha minden igaz...(meg valamennyit egyébként is )
azért egy 17ezer km bloknak még húzni kel rendesen ű
ezt miből gondolod ?
Akkor az óra csal
gyári áttétel
képet meg nem enged be tenni
Milyen áttétellel? Vagy ennyit csal az óra?
LIlut minden a teszt koron lapra nem birtam meg rakni mert hideg az aszfalt meg kicsit szapanos lett a gumi oldala
szerintem a hringre gyári gumi méret mellet E-F model 190/50 -2 +1 átétel az ideális ha nagyobb a gumi akkor -2 +3 ezzel lehet jó tempót menni !

most cseréltem ma gumit 190/50 ojat gyorsul a vas hogy hihetetlen ameddig rovátka van a km órán odáig gyorsul
Mi itt a gond? Oké, nagyjából 2:16-23-as kört ment, de nyilván ebben a rider is benne van...egyébként meg le kellene áttételezni a picsába, mert rohadtul hosszú fokozatok vannak benne.
csúnya az összes de legalább kényelmesek
meg ne vegye má ezt a retket! a dupláját költi majd ráá! Ésszel vazze! Inkább kaparjon még össze 100-150-et és egy "C"-t vegyen!
a 9 ugyan azt tudja sportosabban
az lehet hogy menő, nekem a buta kerek forma nem jön be, ami alatt van az már igen. nekem jobban kellene ha a világ végét céloznám meg motoron. motorja szebben jár, és a műszerfal is nekem jobban teccik
ne szívd fel magad most hogy átkerültél a gixer fórumba és már te is a nagyok társaságát szaporítod próbálnak fogást találni rajtad. ne hagyd ezt dobta az élet, de kawásként ontottad a gixeresek vérét majd te is huhukis lettél, na ezt elég nehéz lesz el/ki magyaráznod, zozó-val karöltve.
a 1.4 zizi buta nagy motor, tényleg jó kezelhetőséggel és mennyei erővel. ha bírod fizetni
szal biker ez a motor volt nálam. az igazat szeretnéd.
a motoron kínai idomszett van, valahogy felszerelve, a ram air takarót már csak fel lehetett kötegelni rá, a méretpontosság miatt. a többit megkérdezem a tulajt hogy elmondhatom -e.