Igen én leszűrtem a retkes felniről. a Váltó csak hab a tortán... Fasza tulajdonos.
NA meg az olyan is akit felhívok, hogy érdekel a motor, aztán kérdem hogy milyen olaj van benne meg mikor cserélet,, meg a láncot.... ÉS ÉS nem tud rá egyszerűen válaszolni. Na hát a faszom se vesz az ilyentől motort.
Szia,
Ezt meg se nézd! Egy nagy kókler a gazdája, mi egy 750 Gixxer-t néztünk nála ami szerinte nem volt pályamotor stb...
Majdnem el is hittük neki...
Azért adta el a 750-est mert ott lett neki a 10-es... Vicc az az ember.
Most olvasom csimbi a fogyasztás?
Igaz, hogy 2950-es fordulaton vagy a sebességmutatót nem látom valszeg messze elhagyta a 100-at, de annyit látok, hogy 30 km-er alatt megevett fél tankot Ez szerintem nem ad örömködésre okot Neked
Az olaj csekk lámpa világított, amit egy hajtűvel nullázni kell 15000-ként csak én lusta vok, meg a T-BELT lámpa ( vezírműszíjcserére figyelmeztető lámpa ami 150 ezer km-ént kigyul, én 210-nél ki is nulláztam így
MIL lámpám egyszer gyuladt ki és le is állt a gépsárkány a mikor a bogyeszéktól jöttem haza a kannás olajjal
Akkor valamit a nyomásszabályozóra írt ki, de kitűrűtük oszt nem kap többé csak kútit
van itt pár ólom rúd a szomszédba olyan mázsás darabok azok jobban húznak
Jobban jártál!
NA meg az olyan is akit felhívok, hogy érdekel a motor, aztán kérdem hogy milyen olaj van benne meg mikor cserélet,, meg a láncot.... ÉS ÉS nem tud rá egyszerűen válaszolni. Na hát a faszom se vesz az ilyentől motort.
A 999-ről fogalmam sincs.
Ezt meg se nézd! Egy nagy kókler a gazdája, mi egy 750 Gixxer-t néztünk nála ami szerinte nem volt pályamotor stb...
Majdnem el is hittük neki...
Azért adta el a 750-est mert ott lett neki a 10-es... Vicc az az ember.
Csimbi a dróthálóra vigyázzatok
Hozzátok túl közel van a Tisza bele ne gabalyodjál
Igaz, hogy 2950-es fordulaton vagy a sebességmutatót nem látom valszeg messze elhagyta a 100-at, de annyit látok, hogy 30 km-er alatt megevett fél tankot Ez szerintem nem ad örömködésre okot Neked
Az olaj csekk lámpa világított, amit egy hajtűvel nullázni kell 15000-ként csak én lusta vok, meg a T-BELT lámpa ( vezírműszíjcserére figyelmeztető lámpa ami 150 ezer km-ént kigyul, én 210-nél ki is nulláztam így
MIL lámpám egyszer gyuladt ki és le is állt a gépsárkány a mikor a bogyeszéktól jöttem haza a kannás olajjal
Akkor valamit a nyomásszabályozóra írt ki, de kitűrűtük oszt nem kap többé csak kútit