mna..............innentől kezdve te leszel a Pipi kedvence remélem már el kérte a tel,számod és hivni fog hajnal 3-kor hát részegen,hogy el mesélje hogy hajolt tki 300-nál
Az biztos
Mi meg se találtuk benne
Szétszedés után derült ki, hogy az enyém egy amerikai dörzshajtásos változat. Így nekünk a vezérfőtengely csappantyú himbájánál kellett keresgélni
ennem már hangja volt,de nem ám bugós hanem,tik tik tik tik tik tiktiktiktiktik és nem a szabócsi csirke kukorékolt benne elforgott,de csak azért mert már rendesen lógott............. kapott ujat,me van pénz és nem számit
A neve gnerátorlánc KAWASAKI ALTERNATOR CHAIN de a a nyomatékváltó primértengelyéről kapja a hajtást vagy indításkor ezen keresztül hajtja a primér hajtáson keresstül a fötengelyt hajtja az olajszivattyút az öninditó a szabadonfutón keresztül hajtja a generátor segéd tengelyt erre a láncra sok minden van bízva a motorműködése közben tele van a környéke feszítövel olajnyomásra illetve kézi állitásra is van lehetőség lebegés gátlóval ez azért van mert ha máshonnan érkezik a hajtás máshova esnek a lánc feszes és tág részei a hajtáskor... a túlzott feszes lánc sem előnyös
Ha csak annyi baj a generátorláncal,hogy csörög egy kicsit szard le
kb 6000 múlva az új is csörögne ha koppangat akkor érdemes rá figyelni. Mennyi van a b-be?
Bár amit az óra mutat nem mérvadó
Igen az akkumlátor meghajtja a generátort a generátor a generátor láncot, majd onnan továbbítódik a hajtás a hátsókerékre. Már ha a tied nem elsőkerekes.
Mi meg se találtuk benne
Szétszedés után derült ki, hogy az enyém egy amerikai dörzshajtásos változat. Így nekünk a vezérfőtengely csappantyú himbájánál kellett keresgélni
Na ilyesmi volt a dobozos generátor csapágya is Igen nehezen és darabosan forgott a kezembe
te figyelj szerintem hagyd aszt a generátor láncot a fenébe
Lesz annak nagyob baja is
elhiszed
kb 6000 múlva az új is csörögne ha koppangat akkor érdemes rá figyelni. Mennyi van a b-be?
Bár amit az óra mutat nem mérvadó
TE NE NYÚLJ HOZZÁ!