akik használták azt mondják könnyű vezetni, jó is. de sárnehéz mint minden NAGY kawa
mit gondolsz a BÖMBI miért vette az új modelljeit fogyókúrára, miért lett a F 800 sorozat. mert sok volt a kritika a súlya miatt. természetesen a taj germánoknak meghagyták a boxer de ha figyeled mindenhol "spóroltak" az álúminyiummal és vásszal.
én meg rosszat hallok róla. pontosan egy ideje semmit, mert az a réteg már BMW-t Gold wingot vásárolt vagy befejezte, elhalálozott.
az első széria meg elkopott..........................
Az azé nem köllött végül mert típusspecifikusat akartam inkább, és 20-ért kaptam egy teljesen újszerű nem E-betűs Micron karbon dobot a pudingzabálóknál.
csak érdeklődtem volna -esetleg telón- hogy köll -e még a hátulja. a kormányteló autocad-ban megírva már csak az ima van hátra a CNC-s embörnek az első darabért utána .............
de milyen a magyar: ha 4-esel kezdődik a fizetése akkor már csak ígérgetni tud. de ha kiesik a ló a lába alól akkor .................... én sem keresem.
sajna nem találom a TL fórum cnc-s emberét, már rég felvettem volna vele a kapcsolatot.
mit gondolsz a BÖMBI miért vette az új modelljeit fogyókúrára, miért lett a F 800 sorozat. mert sok volt a kritika a súlya miatt. természetesen a taj germánoknak meghagyták a boxer de ha figyeled mindenhol "spóroltak" az álúminyiummal és vásszal.