régebben xjr vagy ilyen volt a cél, de sport és a könnyű vasak elvették a kedvem tőle. a tokaji M.C. egyik tagjának volt egy ilyenje eladó, kb 2 éve, dumáltunk vele a motorról. azt mondta hogy nagy távokat simán legyűr és 6 körül fogyaszt, meg van a súlya hogy stabil és kényelmes legyen a gyengébb útszakaszokon. a sportos hajtást viszont ki kell belőle erőszakolni, amit nem a végsebességre értette.
a ringen pár éve úgy előzgették a sport vasakat ezek a z-k hogy csak pislogtam. túrázni ezek " gázosak", főleg hogy az utas kakas ülőn ül, és nem nagy a választék túra kiegészítőkből.
itt nem messze vett egy csákó egy zx6 után egy z1000-et
amelyiknek hegesztett volt az első felnije
szal 3 hét után meghirdette és asszem 1150e ftel is tudta adni.
vett egy 2001-es zx6-ot
ennyit a csupasz verdákról.
Tórásabbat szeretnék már Mivel a Kawasakinál maradok ezért gondoltam a z1000 re de csak is a 2003-2004 es érdekelne.A z750 az kasznira is kisebb meg a 110 le az nagyon karcsú lenne 2 személyre.
Rövid tengely táv. Pesten kipróbáltam a szar fogarasi úton azt sem tudtam hogy tartsam lent az elejét minden huplin ágaskodott felfelé.
Túrázni én sem ajánlom. Hátul meg megörülsz olyan kényelmetlen. Rosszalkodni jó vele, de ezzel szar lehúzni 600 km-ert.
Kintről hoznám.
Amint elmegy a VFR.
Most van egy komoly érdeklődő.
Csak hát az a kibaszott pénz.
amelyiknek hegesztett volt az első felnije
szal 3 hét után meghirdette és asszem 1150e ftel is tudta adni.
vett egy 2001-es zx6-ot
ennyit a csupasz verdákról.
Lassan megy le... Ilyenek a 636 kawák meg a CBR 600 -asok még.