Egyet értek! Beszélgetni véleményezni lehet, legalabb nem halott a forum... Abban is egyet értünk hogy nem megy a 9 es a végtelenségig sajnos. + Ki kell mas markakat is próbàlni ha teheti az ember. A 9 es jo motor az tény. Ebben mindenki egyetért.
RSV bajok: hátsó lengővilla elreped, hátsó henger beáll/elkopik, fesszabályozó behányik, rángat, gyenge. Soroljam még?
Ehhez képest szeki kiflibe hajtott kilencesén visszaegyengették a lengővillát a vázzal együtt és megy a motor.
Ducati 848 20,000 km-néll egyszer nézték meg a végsebességét 250 körül beállt a motor 1MFt volt a felújítás! Én szó szerint több száz km-t mentem 6.-ik tiltás körül a kilencessel. Benzin fogyott, gumi kopott, még a lánc is megnyúlt, fék elégett, más baja nem volt.
Szeki, azért abban remélem egyetértünk, hogy minden motort koppra lehet tenni. Ráadásul a mai konstrukciók kihegyezettebbek, mint a 9-es, így előfordulhat ez-az. De az új RSV-k nem arról híresek, hogy bajosak lennének. Ducati kicsit más tészta, de ott a tulajdonos is benne van sokszor vastagon a bajokban.
Egyébként én is vártam már két hónapot alkatrészre jaPPánból, szóval mese habbal, hogy soha nem kell várni.
Azt meg végképp nem értem, hogy miért is baj, hogy beszélgetünk valamiről. Pláne, hogy egész nap kussban volt mindenki Egyrészt lehet álmodozni , másrészt vannak emberek, akik szeretnének mást is kipróbálni/birtokolni, harmadrészt pedig lehet bármennyire jó a 9-es, azért benne vannak a korban és ha most cserélni kell(ene) akkor nem 9-es lenne az "új", bármennyire is szerethető...
kimentem Földváron,de akkor élesztgettek valakit,2 esetkocsi meg jard hegyek.......és nem is találtalak,hitalak,de nem vetted fel.......Csimbiék bejöttek,és elfogyasztottuk a házi panyolait
basi mondta a vfr-ről hogy csak a tanksapkát kell nyitogatni rajta és kikenni a tank belsejét alkalom adtán. egy jó 9-esen is pont az a feladatod, gyűjteni a km-ket. vagy pont az a baj hogy hajtani kellene csak hiányzik a társaság vagy az az úti cél ami vonzana.
én meg azon gondolkodom hogy józanon írkáltok-e ide
egy faxa 9-essel fel lehet mosni v2 lomokat élvezetben és élettartamban. csak menni kellene vele, de átlag 2-3 000 km-t mocorogtok és más lomok után vágyakoztok huhh komoly lehet a gond
az egyik ismerősnek 80 000 túl van a C 9-e és még tudja a 280-at, egy hét alatt gyári alkatrészt kaphat hozzá, bontva max 2 nap.
nézd killer ha most megállna az a faxa rsv-d vagy triumph-od tudod mikor lenne vacsi új alkatrész a motorodba: szeptember közepén.
az angolok és a dígók augusztusban pihennek addig max malmozhacccc
itt helyben 2 dukati lett offos pár nap különbséggel, az egyikben a dugattyú szakadt le ,a másik a szabadon futót - vagy hasonlót- darált le. az előbbi nem bírta a 200km/h hajszát.
asszem a 9 épp a harmadik fokozatát pengeti annál a tempónál, és még van 3 fokozat
talán 1 motor érdemel figyelmet v2 ben az pedig az SP2, törni tudják széthajtani még nem sikerült átlag embernek tudtommal
Vissza is sírnád a 9 est ! haveromnak van 2007 es és nagyon de nagyon fapados a motorozás nálla 140 felett létezik mert az alatt gyilkos ülni rajta s ő az ő így tolja neki http://youtu.be/Wrn919r9pqM
Ebben igazad van.
Viszont utcán motorozni halál vele! Nem oda való!