Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

előbb motorozd ki a 9-es tudását majd aztán lépj följebb !
tekerd be a futóművet és szerezz be pár jó/alkalmas cuccot az igazi veretésekhez pályára és országútra. sztán kezd el űzni hajtani veretni. hozd ki belőle a maximumot. én mikor lejöttem a ringről a lyme napon remegett a lábam, amit tudásom szerint tudtam kiküldtem belőle, mikor megálltam és kibasztam az oldaltámaszt hagytam még járni keveset alapjáraton. na a 9-es ugyan olyan nyugodtan dohogott mint a csapatás előtt, - a rohadék- mondtam magamban nem fáradt el és ezt megteszi 1x 2x 10x ........
vagy fordítsam le az írásom egyszerűbben, ott volt/van csimbi motorja , az amit kapott az nem egyszerű kategória. és mi lett a baja, kitaposta a váltót belőle, de olyat ment tett amibe más motor bekrepált volna, lásd a haverjait r1 vez.tengely törés......................
nem
most szánok rád pár percet

szal ha észre vetted -mások igen- hogy nem szoktam válaszolni a kihívásaidra, de most már megteszem, ne olyan sötét légy mint a 471-es országút.

tehát a szeki kanyarba hajlott motorját tényleg a sedu-tól vásároltam 300 000 ft-ért. érdekes hogy nem csapott le senki rá azonnal. az akkor a max ár volt amit ki tudtál belőle hozni főleg hogy 270 000ft-ért vetted. én nem sajnáltam tőled azt a 30 000 ft hasznot amit a motoron kerestél, azt annál jobban fogom díjazni hogy vettél tőlem egy fékcsövet 2000 ft -ért , majd a többi fórumos előtt lehordtál mindenféle szemétnek hogy én lehúztalak.
vagyis díjaztalak volna csak a társaság miatt nem tettem/tettük, akkor...........múltkor.......
a motor volt tulaja -azaz nem te- teljesen korrekt volt velem és megengedte hogy míg nem áll össze a motor addig ne írassam át, személyesen kerestem meg őt.
a kanyarba hajlott motorról hmmmm szal talán pár motortartó csavar maradt abból a motorból amit tőled elhoztam - bocs vettem-, a fejidomja talán valahol egy kékcsei zx9 ben fut, az idomjai szerte szét az országban. a lámpája romániában az üvegszál fejidommal egyetemben. tartok egy kis felvilágosító órát a számodra motor javításból, létezik típus azonos alváz csere még ha egy pár fórum oldalon az okosoknak nem is sikerül. szal kapott a kifli motor egy típus azonos vázat lengővillával + a sallangokat.
nekem a főtengely hengersor hengerfej váltó + a motor papírjai voltak a lényeg az már csak + volt hogy nem ütöttek a felnik és az első tárcsák. minden alkatrész cserélhető, a főbb összetevők megvoltak csak össze kellet gyúrni őket, hogy hogy sikerült az az eddigi kb sajna 10 000 km futás teljesítmény bizonyít, de kérdezd jimmit ő próbálta is és részre hajlás nélkül elmondja a frankót.
az idom meg a többi mis manc az évek szorgos spórolása volt, gyári volt minden idomja lámpája ...... bla bla. türelmesen építettem magamnak, nem eladásra és nem egy szarkupac ahogy te szoktad emlegetni az írásaidban. a szorgos munka eredménye hogy sok alkatrésze már a 2002-es verzióról származott és nem volt egyengetve de kérdezd csimbit a műszertartóról, az már nála szolgál. mivel rávilágított 9363 esete hogy egy sajnálatos eset bekövetkeztekor 0-ázod az addigi munkád, vagy épp egy bambi sétál ki eléd az országúton, ha bekövetkezik a baj esélytelen újjá építened a motorod, így most mivel nem kőtt el használom tovább.

a motor miatt nem neheztelek rád, a többi miatt igen.

üdv tamás
Neked lehet, de van aki ennek az ellenkezőjét állítja, és őt sem tudom hibáztatni igazán. Erre mondom, hogy ízlések és...
Na nem mintha megtehetném, hogy cserélgessem jelen pillanatban, de neked is volt több nagymotorod, nekem viszont még nem, így engedtessék meg, hogy 30 lévén még 1-2-t kipróbáljak 50 éves korom előtt, ha majd úgy hozza a sors:) Aztán ha nem tetszik, akkor úgyis kapok még 9-est igaz addigra youngtimer lesz
Amúgy tényleg luxus a motor, de nem iszom, nem dohányzom, nem szórom kurvákra vagy online játékokra (ideértve akár a szerencsejátékot) a pénzt, sőt még drága autóval sem járok és nem veszek kifejezetten drága ruhákat sem, nem zabálok étteremben és nem járok el bulizni sem nagyon (néha pár sör a haverokkal), szóval ha nem dolgozok látástól vakulásig, akkor nekem ez az egyetlen szórakozásom a családon kívül. Szóval akár tetszik akár nem, nem marad(hat) a 9-es örökre és nem azért mert szar motor, sőt!
Na de nem írom le többször, mert aki nem akarja az úgysem érti meg. Elég ha én értem és a saját kedvemben járok...
Téma lezárva részemről. Én ma már motoroztam (igaz nem a 9-essel), és ti?
Há kinek a pap,,tudod,,,,,sztem kicsit drága szórakozás csereberélni a motort manapság....főleg hogy luxus...
csak azért hogy "ugyan milyen lehet amaz",,jobban megy,,jéé de széép,,,,nem cserélném le a jol bevált szép motort...
Nekem is volt az évek alatt több márka,,de mint mindíg ugyanaz a vége:ez jött be legjobban,,minden tekintetben
Tudom én főnök!
Csak kissé megerősítettem hogy jó motor a 9-es,ha nem akar az ember hiper-szuper fosokon szálguldozni.....
Főleg a mi korunkban
Nyugi himi, nekem célozta
De szerintem kár ezen a témán rugózni, különbözőek vagyunk, mások az igényeink, más célból veszünk motort, más szemmel nézünk a motorokra és idővel változunk is. Mivel szerencsére a motor nem feleség, könnyebb lecserélni, ha pedig nem tetszik az "új" akkor vissza lehet menni a régihez (ha nem is ugyanahhoz) - persze ezt nővel is lehet csinálni, de gondolom nehezebb
Szóval béke és nyugalom
himi: nem is neked címezném az írásomat.
köszi szépen
7,5 azaz pontosan 7,48 mm
ja 99 zx-r ről van szó :)
hali segitsetek légyszi milyen átmérőjű lapka van a szelepeknél köszi!
99 es ZX9R en, valaki ellenőrizte már a szelephézagot?
Ha igen akkor légyszi HELP!
Lapkás van benne? javascript:smile(document.frmmsg.body,'13');document.frmmsg.b
ody.focus()
Széles utat gumifákat!
Jaja. Nem mindegy Kicsi vagy Nagy!
ja,meg hogy a kicsi,vagy a nagy
Földváron csak anyit kérdeztem a Móriaktól........basi? othol szerel aszonták
Basi baszod nincs olyan motoros találkozó ahol nem ösmernének téged
deeeeeee,nyalja a traktor gumit te amugy a képen,ez volt a bordó K6?
Ha V2 akkor csakis SP .
Ebben igazad van.
Viszont utcán motorozni halál vele! Nem oda való!