Nos drága tanult barátom ennek a jelenségnek 100oka lehet,de te ebből már 99kizártál.Marad az új szivattyú vásárlás,mivel fogyasztói társadalomban élünk és nem javítunk semmi.Remélem sokat segítettem,üdvözletem Dél Afrikából.
Olyan problémám lenne 1999-es kawasaki zx9, városi keringőzés közben három henger ment, 1X csak, gyertya csere volt ma, pipa jó, szikra van kis szívatóval kis gázzal jár, alapjáraton nem jár, valakinek valami ötlete? 1-es henger nem megy de leömlő meleg, fordulaton ha leveszem pipát akkor hallani hogy nem jár de előtte dadogva igen.
Kékvér fórumos segítséget kérek
te ilyen vizelővezetékszerelő vagyol Remélem értesz a szivattyúkhoz is
Nos adott egy pedroló az aknámba. Mostanság elkezdett igen hülyén viselkedni Nekem gyakorlatilag az öntözőrendszer működik róla, másra nem igen használom
Egyszer csak az asszony azt mondja mikor hazaérek(kb. két hete kezdőtt), hogy beindult a szivattyú és nem állt le ki kellett húzni az áramból. Hazaérve visszadugtam, ment folyamatosan de a nyomásszabályzó nem kapcsolt le Arra gondoltam a tartálynál biztos eltömítette valami rozsda vagy ilyesmi, ezért lekaptam de nem láttam semmi különöset. Ha már lent volt szétkaptam megnéztem a memránt is nem-e átszakadt vagy valami de minden rendbe volt. Visszaraktam visszaállítottam 2 bárra a lekapcsolást (persze mer előtte elcsavargattam) Nos onnantól működött is szépen megerisztettem a vizet, aztán csapot elzárva feltöltötte a tartályt és két bárnál ki is kapcsolt a kapcsoló. Ekkor azt hittem révbe értem, de néhány nap múlva rájöttem, hogy mégsem Voltak ezek a genya esős napok, így nem ment az öntöző. Kb, három nap után ismét beindult magátol a SZIVATTYÚ (GONDOLOM ELVESZTETTE VALAMI MIATT A NYOMÁST) csak az benne a szar, hogy az istennek sem akar kikapcsolni ilyenkor Aztán rájöttem, ha több nap szünet után csak kevés vizet engedek ki a csapon, hogy a szivattyú épp elinduljon akkor nem tud megfelelő nyomást csinálni, hogy a kapcsoló lebaszná a motrot. Ha jó két vödörnyi vizet kiengedek, utánna viszont szépen tölti a tartályt és ki is kapcsol a motor. Persze ilyenkor köpködi a levegőt majd később alábhagy a víznyomás majd ismét erőre kap, na onnan már okés. Nem nagyon látnám, hogy bárhol is elfolyna a víz Illetve a motor felett már a nyolc évvel ezelötti kötések elég jó csöpögtek, de ott kicseréltem a csovet a és a hollandikat beteflonoztam azóta ott szárazság van Illetve a motor alján ahol leengedem a motorból télire a vizet fagytalanításkor egy kicsit de tényleg csak egy kicsit szivárog. Azzal per pill nem tudok mit b@szni, mert perselyezni kéne. bár azt nem tudom, hogy a rézcsavar, hogy ette meg a motorba lévő menetet, de megette így nem tudom úgy betekerni, hogy egy picit ne szivárogjon, mert ha nagyon ráhúzom átfordul a meneten a csaVAR Nos nézegettem a vizet, homokot nem húz fel, valószínű a kút nincs összeomolva, ezáltal szerintem a lábszelep se hinném, hogy a kosz miatt eresztene. De akkor, honnan a fenéből szíhat farsot, hogy lelevegősödik a rendszer néhány nap után.
Jótanácsokat ötletekket várok
Olyan problémám lenne 1999-es kawasaki zx9, városi keringőzés közben három henger ment, 1X csak, gyertya csere volt ma, pipa jó, szikra van kis szívatóval kis gázzal jár, alapjáraton nem jár, valakinek valami ötlete? 1-es henger nem megy de leömlő meleg, fordulaton ha leveszem pipát akkor hallani hogy nem jár de előtte dadogva igen.
Azt nem akarom elhinni, hogy ezek nem fosnak...
Postán nem küldeném, majd találd ki mikor gurulsz erre érte
A doktor úr hogy van?
Jobb vóna ha má csak a seggeden vennéd
te ilyen vizelővezetékszerelő vagyol Remélem értesz a szivattyúkhoz is
Nos adott egy pedroló az aknámba. Mostanság elkezdett igen hülyén viselkedni Nekem gyakorlatilag az öntözőrendszer működik róla, másra nem igen használom
Egyszer csak az asszony azt mondja mikor hazaérek(kb. két hete kezdőtt), hogy beindult a szivattyú és nem állt le ki kellett húzni az áramból. Hazaérve visszadugtam, ment folyamatosan de a nyomásszabályzó nem kapcsolt le Arra gondoltam a tartálynál biztos eltömítette valami rozsda vagy ilyesmi, ezért lekaptam de nem láttam semmi különöset. Ha már lent volt szétkaptam megnéztem a memránt is nem-e átszakadt vagy valami de minden rendbe volt. Visszaraktam visszaállítottam 2 bárra a lekapcsolást (persze mer előtte elcsavargattam) Nos onnantól működött is szépen megerisztettem a vizet, aztán csapot elzárva feltöltötte a tartályt és két bárnál ki is kapcsolt a kapcsoló. Ekkor azt hittem révbe értem, de néhány nap múlva rájöttem, hogy mégsem Voltak ezek a genya esős napok, így nem ment az öntöző. Kb, három nap után ismét beindult magátol a SZIVATTYÚ (GONDOLOM ELVESZTETTE VALAMI MIATT A NYOMÁST) csak az benne a szar, hogy az istennek sem akar kikapcsolni ilyenkor Aztán rájöttem, ha több nap szünet után csak kevés vizet engedek ki a csapon, hogy a szivattyú épp elinduljon akkor nem tud megfelelő nyomást csinálni, hogy a kapcsoló lebaszná a motrot. Ha jó két vödörnyi vizet kiengedek, utánna viszont szépen tölti a tartályt és ki is kapcsol a motor. Persze ilyenkor köpködi a levegőt majd később alábhagy a víznyomás majd ismét erőre kap, na onnan már okés. Nem nagyon látnám, hogy bárhol is elfolyna a víz Illetve a motor felett már a nyolc évvel ezelötti kötések elég jó csöpögtek, de ott kicseréltem a csovet a és a hollandikat beteflonoztam azóta ott szárazság van Illetve a motor alján ahol leengedem a motorból télire a vizet fagytalanításkor egy kicsit de tényleg csak egy kicsit szivárog. Azzal per pill nem tudok mit b@szni, mert perselyezni kéne. bár azt nem tudom, hogy a rézcsavar, hogy ette meg a motorba lévő menetet, de megette így nem tudom úgy betekerni, hogy egy picit ne szivárogjon, mert ha nagyon ráhúzom átfordul a meneten a csaVAR Nos nézegettem a vizet, homokot nem húz fel, valószínű a kút nincs összeomolva, ezáltal szerintem a lábszelep se hinném, hogy a kosz miatt eresztene. De akkor, honnan a fenéből szíhat farsot, hogy lelevegősödik a rendszer néhány nap után.
Jótanácsokat ötletekket várok