Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább nem,ha nem gond!
nahh lökd ide, lássuk.
csak az elején van benned para, míg fel nem veszed a tempót. sztán visz magával a tömeg, a gumik és a futómű fontos egy jó tempó vagy kör legyűréséhez.
Hali!
Ezek szerint nem olvastad a múltkor,hogy hogy osztott(9362) a műmájer topicba,mert feltettem egy-két képet!
bocsi!
Látod Szeki neked is benne van a mondataidban (jót dumáltunk ) Vagyis nem ültek a magas lovon. És ennyi: Kecskeméten vagy Örkényben is a srácok oda jöttek segítettek tök normálisak voltak. Pedi elég rendesen körbe motoroztak. Adtak egy két tanácsot és rögtön jobban ment. Az a gond hogy van egy két emberke akinek egy picit jobban megy és rögtön Rossinak képzeli magát. Szerintem van köztünk egy pár motoros aki ha megtehetné és nem számítana hogy össze ne törje a motort akkor kenterbe verné a műmájereket.
Mondjuk ebben igaza van, de sajnos még nem jött ki a lépés rá. Ha meg kijönne rá meg fosnék hogy oda verem a gépet, mert ha már felmegy az ember arra a retkes pályára akkor ott feszegetni kell a határokat más kép nincs értelme. Úgy ahogy zozonak volt egy pálya gépe csak olyan célra az a legjobb. Ha véletlen oda vágod akkor nem kap el a rívás.
mikor először nyomtam rabócsit, kb az 5-dik menet után letudtam egy 04-es 6 kilóst és egy zx10R-t amatőrként. az est végére viszont engem ettek meg, hiába kapaszkodtam. a meccselés után jót dumáltunk a csákókkal, egy vidéki srác volt a 6 kilóssal, a tizessel egy nyiregyházi mentőápoló volt. a következő meccselésen fényévekkel jobban mentek, oda sem tudtam szimatolni a közelükbe.
1.csá motorosok.
volt 2004-es gyártás is, kb áprilisig.
szeva! én megveszem neked azt a két villát, ha te felszereled a zx6 első felnijeire a zx9R 98-99-es 296-os féktárcsáit.

valahogy úgy......
Ne bántsátok Sedut valahol el kell adnia a sok szarát. És hogy válaszoljak neked is . Az igaz hogy egy pálya napon többet tanul az ember. Csak nem kell verni a nyálat. Senki nem az anyja valagából szívta ki a tudást és nem kell lenézni senkit. Ha meg meg előznek akkor meg mire verik magukat ( tisztelet a kivételnek) mert egy gyengébbet nem dicsőség lenyomni.
Pláne, hogy az USD villához mindent cserélni kell (befogatók stb), nem csak a villát magát. A 04/05 10-esé belefabrikálható kompletten a 9-esbe egyébként, de más a hossza így más lesz az utánfutás is stb. A 98/99-es féktárcsái is jók hozzá, még az sem kell.
Nem akarok beleokosítani, de biztos hogy jó lesz egy 636 első villa egy 9-esbe? Az utóbbi száraz tömege is közel több, mint a 636 menetkész tömege...
Az ajtónál fogva emelték fel a kocsit?

Lenne egy kis eszed elvinnéd az R1-et.
2003-ig gyártották a 9-est tudtommal ,,az utolsót 2004-ben helyezték forgalomba...
lehet még nevezni?
oszt mi a szart csináljak én ezzel?ez inkább olyan neked való
2011? ZX-9R-t 2003-ban gyártottak utoljára, 2004-től ZX-10R volt.
Szia ! Olyan 99-2011 között gondolkodom 99 től nem öregebbet semmifélkép, de a 12, 13 as már túl karcsú nem legalábbis :)
1 pályanap alatt többet ügyesedsz a motor kezelésében, mint egy fél szezon alatt.
Jó éjt!
És még a tősgyökeres fórumosok nagy része meg se nézte. Azt hiszem
rá fog menni egy kis időd a számolásra ,de ez kurva jól sült el. Na jócakát ,reggel ránézek