Na pont a haldorádó ahol noch einmal nem kukkenolok semmit!Onnan rendeltem a kis szerkómat aztán kiküldtek egy olyan nevis botot aminek az felső tagján nincs rajta a toldó amibe belecsúsztatod a bot többi részét a swingeren meg pont fordítva van a hajtás és így nem tud leakadni róla a zsinór!
A szutyukinak nem szokták úgy fényezni a fékeit mint a kawának! A tudósok azt monják amíg az eregy meg nem jelent addig a kawa fékek voltak az etalonok.Azttán ha nem így van azt is lesz@rom mert nekem ilyen van és ez is jó!
A kormánycsutka rögzítése a villahíd alatt van nem fölötte,a fék meg fog mint a zőőőd fösték fém fékcsővel!Biztos van ennél jobb fékkel szerelt ,mindenféle radiális baszással turbózott gép de megáll ez is azért!Legalábbis megtudtam állni a vito mögött amikor majdnem benéztem a rajzot!Pedig a raktérben láttam már magam!Ha nem versenyezni akarsz ez is megteszi!Hátul meg annyira nem kényelmetlen mert az asszony a zxr-re többet panaszkodott!Ezen ő is meg a csajom is frankón elvolt!
2000 utánit vegyél!Szemből sokkal bikább! Kicsit más az idomozás,a főtengelynek állítólag nagyobb a lendtömege hogy stabilabb járása legyen és simább nyomatéka!Valahol ilyesmit olvastam róla! Vagy az egy másik típus volt?
Na még egy
Itt nézz szét a bojlisról http://www.haldorado.hu/articl...