Sedu te meg vagy áldva azzal a kurva fékkel. Bazd meg neked semmi sem jó akkor toljál egy beton falat magad előtt az talán megállít. Magyarázd már meg miért gyenge. Ha gyári színteres betét van benne akkor hidd el kurva jó a fék, ha fém fékcső van rajta az dob még egy kicsit. Azt meg nem hiszem el hogy pályán te annyira éreznéd a különbséget (max Talma féle emberek). Annyiszor lehúztad a féket de csak azért mert a tiéd szar volt ,bár abba se vagyok biztos. Ezt nem bántásnak írtam de annyiszor szajkóztál hülyeséget hogy az fáj.
Koogaben!Azt vedd meg amelyik jobban tetszik(zx9r) ,de valami szakival nézesd meg hogy ne egy rommázúzott újra épitett szarkupacot vegyél!De mégegyszer,Azt vedd meg amelyik tetszik a legjobban(zx9r) !
Cső Tökösök! A pecásokhoz lenne kérdésem!Bojlizáshoz milyen forgókapcsot érdemes venni ?Simát vagy a szilikoncsöves gyorskapcsot?Stopperből mindegy milyen?Vagy mindegy és vegyek táblásat? Abban van 200db!Még csak most kezdek neki a horgászatnak!
A vízforrás egyedi. Ha nem éri el a 120 fokot, akkor addig nem forr fel a túlnyomás miatt. Ha nincs nyomás, mert elengedi a kupak, akkor felforr. vagy csak túltöltötted és azt nyomja ki, azért hiszed, hogy forr.
Lyukat néha találni itt-ott, de megfigyeltem, hogy általában akkor váltok üreset, ha lusta vagyok rendesen lökni a váltókaron
Szia! Nekem 2010 július óta van meg a 1998-as ZX9-esem, de még semmi probléma nem történt vele. Váltója nekem tökéletes, néha 4. helyett sikerül lukat váltanom, de ez 3 év és 14.000 km megtétele alatt kb 10-15 alkalommal fordult elő. (Szóval valószínűleg én voltam a béna akkor :D)
Én 198 cm magas és 95 kg vagyok, de voltam 105 is régebben. Bubis MRA plexivel megfelelő a szélvédelme még nekem is, hatalmas tankja véget a tanktáska sem zavaró. Hosszabb túrákon sem fájdul meg semmim. Kényelmes gép. Amióta meg van a gép motorozásaim 85%-a 2 személlyel történik, barátnőm szerint kényelmesnek mondható a hátsó ülés is.
Autópályázni, kanyarvadászatra, hosszabb túrákra, vagy Hungárián autó között szlalomozni is megfelelően kezes a motor. Fékek jók, 144 LE pedig szerintem bőven elég teljesítmény. Összességében számomra tökéletes motor. Ha egyszer megunom a külsejét, majd rakok rá egy ikerlámpás fejidomot :P
Fogyasztása 6.5-7 liter között mozog 2 személlyel.
Szerviz: olaj, olajszűrő, légszűrő, karbi szinkron,fékbetétek, fékolaj, gumik szóval csak kopó alkatrészeket kellett. Majd most megy szelepállításra.
FÉKJE ELÉG GYENGUSZ, főleg 2 személlyel. Lassú kanyarokban tud makacskodni. Néha 4-5.-ik között is találsz majd üreset
Felvonuláson fel tud forrni a vize, szerintem gyárilag szegényre van karburálva ezért is eszik csak 5-6 litert.
Jól megy, a vele egyidős ezres gépek persze még jobban
Mindegyik nagyon jó de attól függ mire akarod használni.
A VFR kényelmesebb (elöl-hátul) lehet hozzá dobozokat venni tehát túrásabb. A blokkja örökéletű. Csak a fesszabályzó a gyenge pontja. Értéktartó. Viszont a teljesítménye sehol sincs a ZX hez képest!
Ja és a nagy duma hogy a V4 nyomatékos ,azt felejtsd el! A sor négy könnyebben vezethető.
A ZX9 sokkal könnyebben vezethető. Viszont brutális ereje van a VFR hez képest. 33Le+!
Mindegyik nagyon jó. Vannak előnyeik és hátrányaik is.
Idén már nem de jövőre szeretnék újra egy kilencest!
Sziasztok! Gondolkodok egy zx-9r vételezésén és érdekelne hogy túrázni mennyire kényelmesek ezek a gépek? Illetve hátsó ülés mennyire kényelmes? (185 cm magas vagyok 110 kg, barátnőm 180 és 65 ) Mire kellene odafigyelnem vásárláskor van vmi típushibája a gépeknek?
479 ccm ha csak olajcsere
565+-4 ccm szárazon
a teleszkóp tetejétől 123+-2mm a tetejétől a szint
289.1 mm a rugó normál hossza 283 mm a csere határ
98-99 C modell.
Én ott leszek.