nem,nem!én aszontam mehetünk csak te jönni-menni szerettél volna én meg maradni legalább 1 estét azért hogy el robogjunk egerbe csak azért hogy a Mixi csoffatt pofájára adjunk 2 cuppanósat nem buli ott maradni,csejozni.le részegedni,birkózni,ugy okés lett volna
le volt szedve a kuplung deklim és mire jól vissza rakom az 2 óra, bogyesznek 10 perc lett volna ha hagyom, meg alá egy tálat kellett volna szerelni a csöpögő olajnak, na azt én nem vállaltam. fel ajánlottam neki hogy utasként állom a benga felét azt meg valamiért ő nem akarta, sakk matt össze hozta a két nyírségi "fíjú" .
ha az itteni utak állapotát nézem akkor egy xt 600 jobban megfelelne motorozni.
az olyan régi motorokkal mint a B variáns, úgy kell kezdeni hogy motor szét, elmos, ami kopott az csere, majd utána összerak, és élvez.
Értem én,hogy viszonylag olcsón lehet faragni belőle egy működőképes motort,de így csak egy olyan embernek éri meg mint te,aki összerakja magának,+ van egy kis ez-az hozzá "elfekvőben"!
De ha csak egy olyan fényűt lehet kihozni belőle,mint amilyen a Pipié volt,akkor a gondolatot sem éri meg!
Hát ha vasbú van akko nem nagyon kell.
Hacsak nem aluminium mágnessel nézted .
Egyébként köszönöm hogy utánajártál.
Ha esetleg időközben valakinél a kezedbe akad egy alu 22 vagy 28-as akkor az érdekel.
űlök mint nyuszi a fűben
az olyan régi motorokkal mint a B variáns, úgy kell kezdeni hogy motor szét, elmos, ami kopott az csere, majd utána összerak, és élvez.
De ha csak egy olyan fényűt lehet kihozni belőle,mint amilyen a Pipié volt,akkor a gondolatot sem éri meg!
Hacsak nem aluminium mágnessel nézted .
Egyébként köszönöm hogy utánajártál.
Ha esetleg időközben valakinél a kezedbe akad egy alu 22 vagy 28-as akkor az érdekel.