egy esztergályos beszúrja neked a mágnes helyét, fémragasztóval meg beküldöd és csókol pityu. a váltó és más vas fémszemcsét összeszedi, de az alattomos főtengely csapágy morzsákkal nem tud mit tenni.
Sziasztok .ha lenne valakinek olyan fokozat kijelzője aminek a szenzorait a váltókar környékére kell felhelyezni és a mágnest a váltó karra az kérem dobjon 1 képet.köszi,
Hát azért az nem volt versenykörülmény de 2:05-öt mentem úgy, hogy elöl Dunlop hátul Bridgestone. Nem is értem amúgy ezt a párba cseréld dolgot utcai körülmények/közepes pályatempó esetén. Valódi ok van ami ezt indokolja?
és itt van ddt
az m3-ról jókat mondtak akik használták, még hátul is jól fogott kopottan is, volt aki imádta ez első gumiját, csak 8-10 e km és oda a tudomány, többen vártak 15 000 futásteljesítményt tőle.
te meg tudod cáfolni hogy" csak párban használd " szlogen nem igaz, még verseny körülmények között sem.
ha van della akkor nem számít, vagy rábeszélnek és hagyod magad.
fogaskerékpárom van 7 000 ft-ért 16:41. a láncom most vitték el, arany szélű volt.
most próbáltam!
na, jó jó, nekünk utcai motorosoknak nem megy a pálya.
az m3-ról jókat mondtak akik használták, még hátul is jól fogott kopottan is, volt aki imádta ez első gumiját, csak 8-10 e km és oda a tudomány, többen vártak 15 000 futásteljesítményt tőle.
te meg tudod cáfolni hogy" csak párban használd " szlogen nem igaz, még verseny körülmények között sem.
ha van della akkor nem számít, vagy rábeszélnek és hagyod magad.