van majré csík bőven hála a szar utaknak köszönhetően
egy kanyar ív minimum 2 féle burkolattal, sőt odafelé fénylett az út a megolvadt kátránytól volt olyan kanyar amit kátrányból öntöttek ki. pár kanyart lehetett tisztán venni, és még próbálgatom a beállítást is, van mit tekergetni.amúgy nem érződik a 200-as hátránya, de el sem forog.
az első fokozat úgy 110-120 ig forog, nekem bejön, a zx6 ehhez képest bicikli, bár ha jó lenne az út és nem számítana hoy mi lesz vele egy jó pilóta lehet meglepne.
minden évben!
hol a helyi menő-fődi pali- egy helyben álló zzr 1100 -nek mentek neki úgy talán valami keleti járművel hogy a felniből kitört egy darab.
volt hogy a pálya udvar felőli részen a fighteresek elütöttek egy bámészkodót. és tovább......
az alkohol befolyásoló tényező mindenhol.
a gyerek medence hab partyn elcsalogatták a rendezőket és hol egy sv-t hol egy cbr 125-őt hátsó kereket engedtek bele a medanszíjébe, 3-4m magasra lőtt ki a hab a telt házas őrületben.
Délelőtt m1ek futkosni a hegyoldalba, délután meg a gyárba.
hallgatóztok mi?
egy kanyar ív minimum 2 féle burkolattal, sőt odafelé fénylett az út a megolvadt kátránytól volt olyan kanyar amit kátrányból öntöttek ki. pár kanyart lehetett tisztán venni, és még próbálgatom a beállítást is, van mit tekergetni.amúgy nem érződik a 200-as hátránya, de el sem forog.
az első fokozat úgy 110-120 ig forog, nekem bejön, a zx6 ehhez képest bicikli, bár ha jó lenne az út és nem számítana hoy mi lesz vele egy jó pilóta lehet meglepne.
hol a helyi menő-fődi pali- egy helyben álló zzr 1100 -nek mentek neki úgy talán valami keleti járművel hogy a felniből kitört egy darab.
volt hogy a pálya udvar felőli részen a fighteresek elütöttek egy bámészkodót. és tovább......
az alkohol befolyásoló tényező mindenhol.
a gyerek medence hab partyn elcsalogatták a rendezőket és hol egy sv-t hol egy cbr 125-őt hátsó kereket engedtek bele a medanszíjébe, 3-4m magasra lőtt ki a hab a telt házas őrületben.
az izzó leömlőktől ki akart gyúladni a pálya idom