Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha két műszakos vagy! remek adó alany lehecc viktorunknak, és mééé futkosol
Aha! Most értem haza melóból.
Délelőtt m1ek futkosni a hegyoldalba, délután meg a gyárba.
előkerültek
néééééééééé az elveszettek!
hallgatóztok mi?
meghült a sárga dindém +pálesz, meg lehet kicserélem a kacsssolót, most élhetőbb az idő. csá
Csudaszép. S vajon föttög?
estét
+50 kanyarok nélkül
a hozzá nem értők! nem zxr vazze!
én ezért megyek inkább kerülővel 41-es és gó
van majré csík bőven hála a szar utaknak köszönhetően
egy kanyar ív minimum 2 féle burkolattal, sőt odafelé fénylett az út a megolvadt kátránytól volt olyan kanyar amit kátrányból öntöttek ki. pár kanyart lehetett tisztán venni, és még próbálgatom a beállítást is, van mit tekergetni.amúgy nem érződik a 200-as hátránya, de el sem forog.
az első fokozat úgy 110-120 ig forog, nekem bejön, a zx6 ehhez képest bicikli, bár ha jó lenne az út és nem számítana hoy mi lesz vele egy jó pilóta lehet meglepne.
kis titkolozó
azt pont figyeltem hogy a háztol a kanyarig nem is váltottál1 ből..........nekem ott már 3.-dikk
nem egy kategória, de hazáig azt a pár kanyart -kb 110- nyomhattuk volna élesbe, azzal az igazi motorral.
N a Szekibácsi is ült végre 1 jó motoron
nekem is van rólatok egy, de még nem bírtam feltölteni.
minden évben!
hol a helyi menő-fődi pali- egy helyben álló zzr 1100 -nek mentek neki úgy talán valami keleti járművel hogy a felniből kitört egy darab.
volt hogy a pálya udvar felőli részen a fighteresek elütöttek egy bámészkodót. és tovább......
az alkohol befolyásoló tényező mindenhol.
a gyerek medence hab partyn elcsalogatták a rendezőket és hol egy sv-t hol egy cbr 125-őt hátsó kereket engedtek bele a medanszíjébe, 3-4m magasra lőtt ki a hab a telt házas őrületben.
bírta az csak az egy kicsivel hamarabb kezdte a melegítést
az izzó leömlőktől ki akart gyúladni a pálya idom
szegény mocik. zx miért nem bírta? mi lett vele?
a gumizós után kicsivel !