Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt se felejtsd el kékvér amikor két fröccs után jimyvel szaggatgattátok belefele már most nem emléxem pontosan, hogy vagy a hengerfej csavart vagy a gyertyamenetet
mint írtuk a 94-97 modellt ne keresd!
látom hogy nem látod olvasod.
a 98-as hengerfeje már jó
azé a hondások azt is mondták hogy generátor tekercsre fesz.szab.-ra, 96-97 modellnél főtengelyre és váltóra is figyelni kell.
Az én fékem megszerelhetetlen volt
Jimybátyó kilódott vele sokat. Mire meg az utolsó fázishoz értünk volna hónapok múlva addigra aljzatbetonba való lett belőle
Spec én nem voltam megelégedve a fékjével
Roppant egyszerű a fékproblémát orvosolni, fém fékcső ,5.1 es fékolaj, és szinteres fékbetét , és a fék kart max félcentit tudod behúzni amellett hogy harap mit az állat. Az enyémben volt lucas, goldfreen, stb és csak a szinteres nissin betéttel vagyok meg elégedve bár csak az ára volt egy picit sok ( 26.000.- a garnitúra)
Ja ,nem szombat....péntek!
Szeva górékám!
Én lenézek,de csak szombat este.
megnézem az öreg blörót
Sztem jön még 1-2 haver is.
Nézzed megfele, az a Yoshi is egy kincs!
Ja persze. Kb. 4 féle betétet próbáltam, a Nissint éreztem a legrosszabbnak (piros hátsó résszel), bár ez elég kopott volt. A legvégén az EBC fém fékcsővel már elment ha nem hajtottam 200 fölött.
Raktam rá 2 éves gixxerből radiális főfék munkahenegert is az se jött be. Lehet többet kínlódtam vele, mint te, vagy csak mások az igényeim. Most az R1 gyári bremboja jó, bemelegedve vaddisznó.
Sziasztok!Jövőhéten megy valaki a makói találkozóra?
Lehet hogy kevés a Suzukis ismerősöm! Viccet félretéve,sportmotoroknál csak mások véleményére,tapasztalataira tudok alapozni!Nekem volt 650-es DR és 400-as DRZ-m is,azokkal nem volt különösebb gond,de az más motor!
és a huhuki mér lett az utolso?
A hengerfej probléma csak a 94-97 között gyártottra érvényes!
De odafigyeléssel az is kiküszöbölhető!
A 98-tól gyártottnak már elnyűhetetlen a blokkja! Egyedül a váltó az amire oda kell figyelni de ez mindegyiknél igaz! (CBR,GSXR ZX)
Ha dobálja a sebességet akkor az már megkapta az élettől! Zsebbenyúlós a javítás! Mindegyiknél!
Holnap megnézek egy CBR-t,de addig nem vásárolok,amíg nem néztem meg legalább egy ZX9-est is és próbáltam ki!
Nem "menőzni" szeretnék a motorral és a pályázást sem tervezem vele,bár ez utóbbi még nincs kizárva,főleg egy gyakorlati oktatással egybekötve,mert az igazsághoz hozzá tartozik hogy nagy köbcentis endurok után váltanék most sportmotorra,amivel eddig nagyon kevés tapasztalatot szereztem mind műszakilag,mind vezetéstechnikailag!Azt is tudom hogy illene egy ilyen nagy váltás után végig motorozni a kategóriát,de úgy döntöttem hogy inkább egy idényt rászánok a tapasztalat szerzésre hosszabb baráti túramotorozásokkal és utána kiderül hogy sok e lenne nekem ez a motor vagy sem!
Köszönöm neked és mindenkinek hogy megosztottátok a tapasztalataitokat! A kérdésemet feltettem a Hondásoknál is és közben sikerült is személyesen beszélnem 1-2 nálam jóval tapasztaltabb motorossal!Nagyon hasonló véleménnyel vannak,mint ahogy ti is írtátok!Kawasakinál viszont felhívták a figyelmem a túlmelegedésre,arra hogy hengerfejes lehet a motor,pontosabban hogy jobban hajlamos rá mint más típusok! A Suzuki került jelenleg a legutolsó helyre került.A közelemben csak egy darab,számomra elfogadható árú,állapotú és tanácsaitok alapján évjáratú ZX9-et találtam!
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
3.-dikk
2.Jó reggelt.
1
itt van a kis kehehelycső amit megmahinált az embered, igaz egy karburátort szedtem szét a 4-ből de ha kell akkor a tied. a képen a főfúvóka és a síber tű is rajta van de azt gondolom ki tudod szűrni melyik az.
Én mit csináljak evvel a szép tarka motorral? Vagy csak nézegessem,kolléga.Vagy az új szerzeményeddel is dolgoztál rajta.
Helló g650,nagyon jó irányba pislogsz zx9r veszel,nekem 98as van én csuszás nyomokkal vettem de semmi gondom nem volt vele idáig.A szerelést is mellőzöm mert van itt mindig valaki aki szereti a fűrész poros kezét be olajozni ,ami hiba volt-van az a előző tulaj tudatlansága miatt volt.Sufnituning . Én is 183cm+az asszony is 183cm és a kényelem élég jó.
hja és a fék a motor árának letéte után bárki nyomhat egy satut 200 körül a verdámon, megtanulja mi a kormányon át szaltózás.

sedu, te kevest törődtél fékeddel.
Hali G650 ha menőzni akarsz akkor szutyuki, ha pályázni ( legalább is nekem a futóműve miatt ) a cibere de ha motorozni úgy hogy legyen teljesítmény a segged alatt akkor a kilences. A fékről csak annyit hogy amióta Jimy papára hallgattam és színteres nissint tettem bele azóta szerintem felveszi a versenyt bármelyik más motoréval.
nem tudok tanácsot adni a 6 -al kapcsolatban, ez kb 2 év után megy .