Ne is mond
De a csekk még mindíg a kisebbik fele
Orbánpapáék jól rámhúzták az adójóváírást. Havi 70-el több lett az alkalmazotti járulék a tavalyihoz képest ugyanakkora létszámnál.
A raktárba az ÉTI 25 KW-os kazán(gáz) most adta fel a szolgálatot
Hátul a táblácskájába az volt belekaristólva, hogy GYÁRTÁSI ÉV: 1984 27 évvel ezelőtt megboldogult nagymamám rakatta be Nem emléxem, hogy lett volna különösebb karbantartási igénye 4-5 évente kivettem belőlle a gázégő fejet, kipucoltam az eltömődéseket, összekotortam az alul felgyülemlet dzsuvát, meg áttakarítgattam felülről a fűtőbordákat.(= ez kb. 5 évi 30 perc meló ) Persze mára már elhagyta az új színét Ha nem feljetem el majd holnap csinálok róla képet, most ki van baszva még a teraszra, mert nincs helyem a kocsiba leadni a méhecskés telepen Ja egyébként sajnos megette a rozsda kilyukadt...
Me hími tankojá bele rendes gázolajat
Én öemfaút tankolok, nekem ezek a májnusz 22-25-ök meg se kottynnak. Ha nálad a szar evóból már kicsapódott a parafin akkor baszhatod Mondjad a főnökségnek, hogy ha már ilyen szar gázolajat forgalmaznak akkor egy telitankhoz utaljanak ki 5 lityi benzint is...
Hát azt a faszom tudja, hogy mié ilyenkó szopókázok vele mint állat, pedig ez már önzáró diffis
Nos nyilván az biztos, hogy a toyota ótó az ótó
De terepjárási képességnek vannak bizonyos kritériumai.
Hogy valami qrva jó legyen terepen néhány dolognak adottnak kell lenni.
1 rövid tengelytáv
2 kis nyomtáv
3 kapcsolható öszkerék
4 tengelyenként kapcsolható diffi ( ha lehet 100 %-os)
5 felező
- nyilván a megfelelő gumi, de az már a pilóta sara nem a gyáré Ezért van az, hogy a bőhőm terepjárókat terepen leüti félkézzel a sajnos már nem gyártott suzuk samuraj Ezért van az, hogy a láda níva terepjáróképesség szempontjából élvonalba van.
A sok xar divatos SUV hobbyautók jól néznek ki de terepen xart sem érnek. Ezt onnan megtapasztaltam már pl. hogy fater régi vitarája, ami kb. fele termetű a mostaninak árkon-bokron elment, a mostan vitarájának (nem viccből írom )meg gondot okoz egy lefagyott útpadkára való felállás A minap hátra kellet vele tolatnom, mert 4kerék diffizár felezőbe nem bírt vele felállni Mondanom sem kell, hogy a diffi csak központi és kb 40 %-os, de cserébe a 4 kerék állandó, hogy hagy tankolja a paraszt
Lehet hogy csak a szűrője 20000000 éves....
A másik Nissannak semmi baja se volt a nagy minuszokba....