Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a video meg unalmas meg foscsi
emberünk nem most kezdi és a motor sem mezei
szegény,,,,,,,,,neki téleg le ért
én vágott slickekkel vettem a motoromat annó 2napig volt rajta......nem emlékszem a tipusára,de olyan hegyes profulu volt hogy enyhe boritásra is lapon akart menni............kanyarban fékre meg felált mint a jancsi szög elkapott az eső-------olyan volt mintha jegen mennék egyenes uton is se is dobáltam rólla
Össze tévesztesz Pipivel
rosszul irtram mig a kupak nem éri a földet
Továbbá:

http://www.lancszett.hu/motorg...

"Vágott slick motorgumi.

A minta nélküli, versenypályákra gyártott gumit “slick”-nek is nevezik. Személy szerint én nem javaslom a házilag vágott mintájú versenyabroncs közúti használatát, ellenben sokan esküsznek rá. Olvasd el a véleményem, mérlegelj, majd dönts!

Hirdetési oldalakon találkozhatsz rendkívül kedvező árú közúti gumigarnitúrákkal. Szinte újként hirdetik ezeket az abroncsokat, párban 15-20 ezer forint között. Első ránézésre avatatlan szemnek valóban alig használtnak tűnhetnek, de!

Vágott slick motorgumi

Ezek a gumik versenypályára, extrém terhelésre vannak kifejlesztve. Gyárilag nincs rajtuk minta, ezt az értékesítő utólag vágja bele. Gumikeverékük a hatalmas terhelésre, tempóra van tervezve. De csak szakaszosan, rövid ideig. A versenypályán való rendeltetésszerű használat során nincs tartós nagy sebesség.

Közúton ellenben csak ez a jellemző. Autópályán huzamosan nagy vagy extrém tempóval használva az abroncs túlhevül, tapadása csökken. A másik véglet a lassú haladás. Ilyenkor viszont a gumiabroncs nem tud kellően felmelegedni, így tapadása szintén nem üti meg a kívánt szintet. Esőben gyorsan visszahűl, így nyálkássá, bizonytalanná válik az útérzet. Márpedig esővel egyre többször kell számolnunk nyaranta.

A versenypályára tervezett abroncsokat a nagyobb tapadás érdekében a közútinál sokkal puhább gumikeverékből állítják elő. A magas szilika tartalom elősegíti a jó tapadást, azonban rendkívül gyorsan öregszik az abroncs. A gyártók csak 1 évig garantálják az abroncs szavatosságát.

És talán a legfontosabb, hogy minden gyártó kifejezetten tiltja közúti használatát! Ez minden abroncs oldalán fel van tüntetve. Ha a gyár nem vállal felelősséget termékének közúti használatára, szerinted az eladóktól milyen garanciákat várhatsz?

Egy átlag két-három milliós motor megvétele és fenntartása nagyon sok pénzbe kerül. Talán a gumi a legsokkolóbb tétel. Számold ki, mennyit spórolsz egy ilyen szett megvásárlásával, és vesd össze egy esetleges gumihiba miatti “bukta” költségeivel.

Sok ilyen gumit felszereltünk már, melyeket ügyfeleink hoztak. De minden szerelés előtt tisztázzuk a tulajjal, hogy mit vállal be ezzel. Mi nem forgalmazunk ilyeneket.

FONTOS! Ne téveszd össze a vágott gumit a pályán leharcolt utcai sportgumival. Azok max. csak kopottak, de ettől még óvatosan használhatóak utcán is."
mig a kupak nem érri a fejed
de faszásul megy már
Igazad van Gyalu vezér
Különben is mezei pocok hova döntsön ennél mélyebbre egy bálnával
Ahogy nézem több fórumban is téma ez a vágott slick!

http://www.sportmotor.hu/motor...

Kispocok szedte okosan össze az alábbiakat:

VÁGOTT SLICK

utánaolvastam és rengetegen írnak erről véleményt és majd mind ugyan arra vajaz
bemásolok ezekből 3mat:

"ha pályakezdő vagy felejtsd el a slicket. nem fogod tudni annyira felmelegíteni h rendesen tapadjon. utcai sport gumi hamarabb melegszik és kezdő tempóhoz sokkal jobb szerintem."

"A slicsk hiába vágott a "NOT FOR ROAD" igaz marad. Az utcai gumi olyan keverékből készül, hogy hamar, és széles felhasználási körülmények között melegszik, és lassabban hűl le. Ez nagyon jó az utcai használatra (ha végig gondolod). A slick akár vágott, akár nem arra lett kifejlesztve, hogy nagy terhelésen ide oda döntögetve folyamatosan melegen tartsd, de a váltott kanyarokba azért a másik oldal pihen, hűl. Pályára egy Michlein Pilot Power messze jó, ugyan úgy lehet fektetni a gépet. Ugye nem szokták a haverok mérni a köridődet. Akkor nem kell slick. Utcára viszont halálos ítélet. Nem tudsz ! akkora tempót menni, hogy meleg maradjon, tehát csúszik. (a tapadás nagy része lényegében nem súrlódás, hanem kakaszkodás, azaz a gumi belenyomódik az aszfalt érdes gödreibe, és így a gumi beleakad az aszfaltba, de ez csak melegen megy) Autópályán viszont a közepe túlmelegszik, és megint meghalsz. De tényleg.
Utcai gumit vegyél, az a jó!"

"Minden versenysport abroncsnak van egy különös tulajdonsága. Elég magas hőmérsékleten üzemel, és ha túl hirtelen melegszik meg, vagy hűl vissza a környezet hőmérsékletére, akkor bizonyos összetevők elpárolognak belőle. Ezután közel sem nyújtja azt a teljesítményt, amit egy egyenletesen felmelegített, futamok között állandó hőmérsékleten tartott, majd szintén a gumimelegítő segítségével fokozatosan, lassan visszahűtött ugyanolyan gumi. Magyarul mehet a kukába."
igazad van mert téleg 6000-volt mert csak fél liter 200km-erért az nem rossz nekem a gumiról csinálj fotot ne linkelt képet rakj ide........mert a multkori gumiért is fel mentemoszt fosrakás volt kettő belőle csinálj képet rólla oszt meg hánnyuk-vetjük
ja és vettem én tőled 16-vagy 18-ért is gumit.........emlékezzél csak na ne vittázunk szerezz nekem 4db használható gumit emmberi áron nem 10-ért mert az uj 14----------
Bogyó azt mondjad kell-e guma, vagy csak rinyálsz a 6000-es pálinkáddal?! Faridomon nem volt hasznom.
205/55/16, holnapig meg tudod nézni felfújva, aztán leszedem a felniről.
na kezdődik emlékeim szerint 1szer jöttél le 1 rakat gumival,tény hogy 2000-áárt attad darabját,de nem két darabot vettem és a legtöbbet postán külted ami megint kölrség,azták ott volt a faridom is,nem occon attad és a lányeg amikor le jöttél adtam neked ajándékba elixirt aminek 16ezer literje na akkor ki is járt jobban?
Szeki nincs véletlenül 2db 04-05-ös zx10r lámpa kupakod? Esetleg mivel lehet pótolni?
Nem hittérítés, de a legcsúnyábban összetörött motorjaimon conti gumi volt.
Nem neked való a slick. Én egy szezonban 2-3 gumit is lecserélek a motoromon ( van amikor utcai gumi van rajta). Vagy azért mert nem tetszik, vagy azért mert elkopott, esetleg a haverok lekunyizzák.
Nekem a zx9 nem akart fordulni, az Z-ről azt gondoltam, hogy jól megyek vele, és sima zx9-ekkel (2000-es) otthagytak.
ugyan má slik,nem slik,kit érdekel
Mint írtam,a szaros contival nekem is leért a karistoló tavaly,oszt meg se mozdult a motor......na ennyi....
Csak kicsalsz még egy hozzászólást nem hiszem hogy többre mennék slickel ha ezzel lábtartó koptatóig lebírom tenni amint írtam az idő még csak másodlagos
Nekem is ez volt a cél, a legutóbbi motorozásomkor (ki van emelve a motor kb. 10 centit) nem csak a koptató el.
Sima gumival rég eldobtam volna a motort. A slicknél 1000-es sportmotoron 2-esben nyugodtan adhatok teligázt.
Picit lassabban melegszik be, de nekem az a jó ha más utcai gumit használ pályán is, mert akkor megint tudok venni olcsó csúszott motort!
Ja 2000/db. ingyen 200km-es fuvarral

Van 2 db. 95%-os (még szőrös) a felnikkel együtt vettem. 10,000/db.
ilyen
Na akkor utolsó hozzászólásom a gumi témában biztos vagyok hogy tapasztaltabb motoros vagy mint én eddig ok de a link amit beraktam az nem reklám ,legalább is szerintem ,viszont vágott slicket nem raknék fel utcára ez az én véleményem de ebben a témában egy pár szakit akik motoros berkekben otthon vannak ( pl Bátsziék) meg kérdeztem és ők elég jó véleménnyel voltak a pilot poverről. Részemről téma lezárva én örülök a gumesznak ha meg valakinek nem tetszik akkor szakadjon szét a koton gumija a legnagyobb élvezet közben Ja a lényeg én még nem a másodpercekért harcolok hanem hogy minél mélyebbre rakjam a motort sérülés nélkül.
én mintha pénzért vettem volna tőled a gumikat vagy rosszul emlékszem? na mind1 felni ne kell mert a Mix-r barátomtól kaptam 4db OZ-t 1 kis pálinkáért inkább gumi kéne de nem az amit a mulkor akartál adni mert olyanokkal égettem a galyat az almásba valami jobbat nézzél 205/55/16 vagy 4db-ot