Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


te átok......nem veszed észre hogy sedu idióta gumis beírásaira reagáltam!NNa!ÉÉÉÉÉÉÉRtEEEEEEEd máááááááá?
alig várom hogy gyere hozzám talira ki viszlek az ukrán téritőkhöz,és ott is felejtelek.......a mende monnda szerint már nem verik meg az embereket hanem segg tágitanak vagy 10-ez és előről pedig az éhes borjut vetik be ugy hogy várlak szept 16-17
na most már mindenki meg kapta a magáét úgy hogy pofa alap állásba itt csak egy szakértő van az is inkább ukránba jár téríteni
milyen színű az a 2,30 te csak Pipi mérte neked hogy puncsoljon
max 2óra 30 perc
ja és a metz ről meg ne beszéljünk még a kutyám is kidobta mert annyira szar volt de kinek mi jön be
na akkor neked is írok Sedu ,mivel évente max 4-5 ször pályázok akkor a legjobb alternatíva a 2ct ráadásul ez már két komponensű
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abronc
svizsgalat

http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=pilotpo
wer2CT

na akkor lehet gondolkozni okosok
Milyen túra gumival te átok a pilot pover 2ct messze van a túrától az a sima povernek az újabb kiadása
kérd vissza a pénzt és gyere/tek inkább ide
Túra gumival ne mennyé a ringre zozo! ,meeee szrt se ér .Csak pályagumi jó oda bazd meg!Függetlenül attól hogy tavaly a SZAR Conti Road attack-al mindenkit beelőztem a csoportban ,valyon mé is?ja,meg első pályázáskor 2'30"-at motoroztam
Szóval nehogy túragumival mennyé!
jókor mondod baszod ......má be vagyunk fizetve.......,szabi lerendezve
3.-dikk
Az túra gumi
Power race jó a ringre, vagy metz racetec utcai gumikból.
Jó reggelt uraim!
Nem,de nem tudom hogy mire gondolsz? Ja a 3000alatti erő hiányra? Akkor sem tudom hogy csöpög vagy nem csöpög mert nem néztem. .De ez lehet 1 hiba?
1. jó reggelt
Sajnos a motor baleseteknél az egyik leggyakoribb halál oka a nehéz bukósisak. A koponyacsont leválik a csigolyáról ... Ezért nagyon is fontos, a bukósisak súlya. A tesztek alapján a védelme is tökéletesen megfelel. A zajszint a sisakban alternatív módszerekkel csökkenthető, míg az első kettő adott!

http://www.sportmotor.hu/motor...
Ismerem az oldalt, koszonom amugy, de pont a legfontosabb dolgot, a zajszintet nem targyalja.

Oke a biztonsag a legfontosabb persze, de ha zajos a sisak, hosszu uton veszelyezteti a passziv biztonsagodat mert nagyon lefaraszt.
Csak turazom, palyan is max 110mph (kb 180kmh), es az ut vegere a reflexeim nem az igaziak a fejzugastol....
Oke Bogyo, de milyen marka/tipus?

Koszonom a valaszt mindenkinek az ugyben, egyenlore az altalatok emlitett AGV-t es a Nolan N85-ot nezegetem, fej-fej melletti a kuzdelem.
Szia

Ha sisakot keresel érdemes megnézni ezt a tesztet. Vannak elgondolkodtató eredmények benne...
http://sharp.direct.gov.uk/

Legközelebb bukósisakot veszek akkor több mint valószínű, hogy ez lesz: UVEX HELIX RS 750 SISAK Ára:62.000 Ft!
Anyag: Carbon SLC - szuperkönnyű karbon, 2 sisakméret Súly: kb. 990/1120 g Sisakrostély: supravision® HD karcálló, kiváló hangszigetelés, páramentes bevonat Szellőzés: állnál és fejtetőnél állítható légcsatornákkal Belső: antiallergén bélés Coolmax(R) anyagból, arcpárnázás, teljesen kivehető Zárszerkezet: dupla-D Szabvány: ECE 22.05 Szélelvezetés Sisaktáska
kékvér tüszelep nem csöpög be?
estét
dehogy viszem van neki is egy vrazsbája majd jön azzal
uraim,hölgyeim
ugy rebdezzétek a szabikat hogy nállam találka szeptember 16-17

utolsó éjszakám lesz.......
megpróbálom elintézni ,sajnos nem sok jót jósolok magamnak,pedig qrva jó lenne megint csapatni a ringen