alig várom hogy gyere hozzám talira ki viszlek az ukrán téritőkhöz,és ott is felejtelek.......a mende monnda szerint már nem verik meg az embereket hanem segg tágitanak vagy 10-ez és előről pedig az éhes borjut vetik be ugy hogy várlak szept 16-17
na akkor neked is írok Sedu ,mivel évente max 4-5 ször pályázok akkor a legjobb alternatíva a 2ct ráadásul ez már két komponensű
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abronc
svizsgalat
Túra gumival ne mennyé a ringre zozo! ,meeee szrt se ér .Csak pályagumi jó oda bazd meg!Függetlenül attól hogy tavaly a SZAR Conti Road attack-al mindenkit beelőztem a csoportban ,valyon mé is?ja,meg első pályázáskor 2'30"-at motoroztam
Szóval nehogy túragumival mennyé!
Sajnos a motor baleseteknél az egyik leggyakoribb halál oka a nehéz bukósisak. A koponyacsont leválik a csigolyáról ... Ezért nagyon is fontos, a bukósisak súlya. A tesztek alapján a védelme is tökéletesen megfelel. A zajszint a sisakban alternatív módszerekkel csökkenthető, míg az első kettő adott!
Ismerem az oldalt, koszonom amugy, de pont a legfontosabb dolgot, a zajszintet nem targyalja.
Oke a biztonsag a legfontosabb persze, de ha zajos a sisak, hosszu uton veszelyezteti a passziv biztonsagodat mert nagyon lefaraszt.
Csak turazom, palyan is max 110mph (kb 180kmh), es az ut vegere a reflexeim nem az igaziak a fejzugastol....
na végre.......faszom