Basszátok meg a váltó áramnál nincs pozitív pólus.
Nálunk is vannak ilyen szarok, de ezek megégetik az órában az ellenállásokat. Ha valakinek az óra dobozban van konnektor egyből gyanút fognak.
Pipi ezek a majmok csak ennyit tudnak. Amikor a CBX-el baleseteztem akkor is azt mondták (ott féknyom is csak 50 centi volt), hogy 68-72-vel mentem, 30-cal lehett volna elkerülni a balesetet szintén 50-nél. A felelőséget 50-50%-ban állapították meg. Én fizettem az ő kárukat ők persze semmit nekem. Ebből sajnos semmi jóra ne számíts.
Amikor a közel új FZ6-ost összetörtem 90-nél 40-nel mentem akkor nem tudták megállapítani, hogy ki a hibás, tudod mutattam a papírokat. A másikat nem büntették meg, engem pedig miután kiderült, hogy mégsem hajtottam gyorsan kétszer annyira vágtak meg, mert szerintük lejárt az akkor 2 éves jogsim! Semmi jóra ne számíts, a szakértők nem fogják kimondani, hogy ki a hibás.
bénák vagytok mágnes a mágnes már a múlté felénk már olyat kütyüt veszel bédugod a konnektorba rá csatlakozol a pozitív pólusra max a hűtőt hagyod bekapcsolva és az óra visszafele pörög
csak az a baj Sedu barátom,hogy a doboz maga 50ropi,meg a sok szir-szar beszerelés 20ropi.....ezt 1 maszek csinálta,az eon csak jött és rá rakta a plombályát és elment tudod,én benne vagyok elég sok mindenbe de még a villanyórát nem hallottam mágnesezni mivel 1898-óta alamónium és azt valahogy a mágnes nem fogja gázóráról már halottam de már azis müanyag
Szokott gyorsabban pörögni az óra, ha előtte mágnest tesznek rá és leveszik. Ilyenkor mág pár százezerrel még meg szokták jutalmazni a jónépet.
Nálunk majdnem minden helyiség külön megszakítón van, ha nagyon pörögne az óra hamar ki lehetne deríteni hol a gebasz. Ha kell tanács tudok adni.
Nekünk 10 volt a terv+igényló lap kitöltése, amiben a beszerelés is benne volt. 10 körül van a doboz, kb 2000 a cső. 70 az nagy lehúzás. Nekünk is csak azért kellett cserélni, mert átrakattuk máshová az órát.
Persze a falat én véstem ki
Bogyókám ha mindenáron szopni akarsz a négyesen még fizetnek is érte
Nálunk is vannak ilyen szarok, de ezek megégetik az órában az ellenállásokat. Ha valakinek az óra dobozban van konnektor egyből gyanút fognak.
Amikor a közel új FZ6-ost összetörtem 90-nél 40-nel mentem akkor nem tudták megállapítani, hogy ki a hibás, tudod mutattam a papírokat. A másikat nem büntették meg, engem pedig miután kiderült, hogy mégsem hajtottam gyorsan kétszer annyira vágtak meg, mert szerintük lejárt az akkor 2 éves jogsim! Semmi jóra ne számíts, a szakértők nem fogják kimondani, hogy ki a hibás.
egyefene lehet RK is...
néhány szösszenet a szakértői véleményből
a tulajdonképpeni lényeg...
Nálunk majdnem minden helyiség külön megszakítón van, ha nagyon pörögne az óra hamar ki lehetne deríteni hol a gebasz. Ha kell tanács tudok adni.
Persze a falat én véstem ki
Bogyókám ha mindenáron szopni akarsz a négyesen még fizetnek is érte