Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ezt ki másoltam neked és nem én találtam ki hanem a BMW
A BMW Motosport az E24 6-os széria alapjaira építve fejlesztette ki a ennek a gyönyörű és eredendően is jó erőben lévő GT-nek a sportváltozatát M635CSi néven. Noha Európában soha nem jelölték M modellnek, Észak-Amerikában hivatalosan is M6-ként került forgalomba, egyrészt a név egyszerűsítése miatt, másrészt, hogy egy szintre emeljék a kor M-vonalával, az M5-tel és az M3-mal.
Mint a 6-os széria minden tagját, az M635CSi/M6-ot is dingolfingi gyártósoron szerelték össze, melyhez a karosszéria az osnabrücki Karmann üzemből érkezett. A BMW Motorsport az M1-ben bemutatott erőforrás némileg módosított változatát, az M88 és az S38 típusjelű, dupla vezérműtengelyes sorhatos erőművet építette bele, a karosszériát megerősítette és egy-két apróbb változtatással növelte a leszorítóerőt.

Természetesen az M635CSi jóval olcsóbb volt az M1-nél, így a 457 kiválasztotton túl még 5.855 ember élvezhette ezt a csodálatos motort (akikhez később csatlakozott 2.180 boldog M5 tulaj), azonban olcsónak nem volt mondható, hiszen így is egy 911 Turbo vagy egy Ferrari Mondial árát kellett kifizetni a kasszánál. De nem volt autó a piacon, amiben ez az erő ilyen kényelemmet, 4 személyre szóló tágassággal, luxussal párosult volna! A '80-as évek közepén 255km/h-s sebességet, 6,4-es gyorsulást csak néhány szupersportkocsi volt képes teljesíteni. Például a Lamborghini Countach LP500 csak egy hajszállal volt gyorsabb! Ez nem lett volna lehetséges az M1 motorja nélkül.
na ebből sem
ebből nem tudtunk meg semmit de igy van ne vitázzunk..olvazsd el rendesen http://capabmwforum.hu/index.p...
Egyszerű barátom ne vitatkozzunk:
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Kérdezd szekit adtam neki hármat a kík motorral.
helyes!Ne kínozd!
megvárjuk a plusz fokot
magának is uram béé indult már a vas?
reggelt
jó reggelt
csepptölö van rajta át akartam gurulni szerelöhöz de nem sikerült
az enyém is hideg garázsban van/1-2 fok ilyenkor/,de nem piszkálom,majd ha jobb idő lesz,és melegszik az idő,és kicsit"átmelegszik"a motor is,akkor fogom indítani.Ilyenkor nem kínozom .Meg akkor ujra leengedni a benyát,stb
akksi 20-21 fokos előszobában,havonta töltve.Indításkor csak fel kell kapja a benyát,és DZSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
bengával fullig van
tegyé bele benzint is
kap az eleget majd tőled
1.Jó reggelt.
Én tavaly jártam úgy úgy, hogy a reggeli indítás mindig lutri volt, megérte hamarabb kelni... Új gyertya, akksi, szinkron, minden volt, mégis a napi első indítás: vagy-vagy. Ha beindult, utána egész nap nem volt gond, óra szerint 3-at ment, 5-öt evett, ha nem siettem. Végül rászántam magam egy szelephézag állításra (cimborák közül senki sem vállalta). Nem volt hézag a szívóoldalon. Azóta indul bármikor . Bár télen nem próbáltam, mert olajat kell cseréljek, nem akarom kínozni.
jó éjszakát
március 1 , 17 fok
akkor ez nep fotoshop
Még nem
Tetesd már félre nekem a srácokkal, mert hétvégén ha nem enyhül meg megyek lékre pecázni, jó lenne csalihalnak...
Pipi, Fazi!
Ezt láttátok már?
ha drága a benga tankolunk bogyopetronas kuton
az fasza