A BMW Motosport az E24 6-os széria alapjaira építve fejlesztette ki a ennek a gyönyörű és eredendően is jó erőben lévő GT-nek a sportváltozatát M635CSi néven. Noha Európában soha nem jelölték M modellnek, Észak-Amerikában hivatalosan is M6-ként került forgalomba, egyrészt a név egyszerűsítése miatt, másrészt, hogy egy szintre emeljék a kor M-vonalával, az M5-tel és az M3-mal.
Mint a 6-os széria minden tagját, az M635CSi/M6-ot is dingolfingi gyártósoron szerelték össze, melyhez a karosszéria az osnabrücki Karmann üzemből érkezett. A BMW Motorsport az M1-ben bemutatott erőforrás némileg módosított változatát, az M88 és az S38 típusjelű, dupla vezérműtengelyes sorhatos erőművet építette bele, a karosszériát megerősítette és egy-két apróbb változtatással növelte a leszorítóerőt.
Természetesen az M635CSi jóval olcsóbb volt az M1-nél, így a 457 kiválasztotton túl még 5.855 ember élvezhette ezt a csodálatos motort (akikhez később csatlakozott 2.180 boldog M5 tulaj), azonban olcsónak nem volt mondható, hiszen így is egy 911 Turbo vagy egy Ferrari Mondial árát kellett kifizetni a kasszánál. De nem volt autó a piacon, amiben ez az erő ilyen kényelemmet, 4 személyre szóló tágassággal, luxussal párosult volna! A '80-as évek közepén 255km/h-s sebességet, 6,4-es gyorsulást csak néhány szupersportkocsi volt képes teljesíteni. Például a Lamborghini Countach LP500 csak egy hajszállal volt gyorsabb! Ez nem lett volna lehetséges az M1 motorja nélkül.
az enyém is hideg garázsban van/1-2 fok ilyenkor/,de nem piszkálom,majd ha jobb idő lesz,és melegszik az idő,és kicsit"átmelegszik"a motor is,akkor fogom indítani.Ilyenkor nem kínozom .Meg akkor ujra leengedni a benyát,stb
akksi 20-21 fokos előszobában,havonta töltve.Indításkor csak fel kell kapja a benyát,és DZSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
Én tavaly jártam úgy úgy, hogy a reggeli indítás mindig lutri volt, megérte hamarabb kelni... Új gyertya, akksi, szinkron, minden volt, mégis a napi első indítás: vagy-vagy. Ha beindult, utána egész nap nem volt gond, óra szerint 3-at ment, 5-öt evett, ha nem siettem. Végül rászántam magam egy szelephézag állításra (cimborák közül senki sem vállalta). Nem volt hézag a szívóoldalon. Azóta indul bármikor . Bár télen nem próbáltam, mert olajat kell cseréljek, nem akarom kínozni.
Mint a 6-os széria minden tagját, az M635CSi/M6-ot is dingolfingi gyártósoron szerelték össze, melyhez a karosszéria az osnabrücki Karmann üzemből érkezett. A BMW Motorsport az M1-ben bemutatott erőforrás némileg módosított változatát, az M88 és az S38 típusjelű, dupla vezérműtengelyes sorhatos erőművet építette bele, a karosszériát megerősítette és egy-két apróbb változtatással növelte a leszorítóerőt.
Természetesen az M635CSi jóval olcsóbb volt az M1-nél, így a 457 kiválasztotton túl még 5.855 ember élvezhette ezt a csodálatos motort (akikhez később csatlakozott 2.180 boldog M5 tulaj), azonban olcsónak nem volt mondható, hiszen így is egy 911 Turbo vagy egy Ferrari Mondial árát kellett kifizetni a kasszánál. De nem volt autó a piacon, amiben ez az erő ilyen kényelemmet, 4 személyre szóló tágassággal, luxussal párosult volna! A '80-as évek közepén 255km/h-s sebességet, 6,4-es gyorsulást csak néhány szupersportkocsi volt képes teljesíteni. Például a Lamborghini Countach LP500 csak egy hajszállal volt gyorsabb! Ez nem lett volna lehetséges az M1 motorja nélkül.
http://suchen.mobile.de/fahrze...
akksi 20-21 fokos előszobában,havonta töltve.Indításkor csak fel kell kapja a benyát,és DZSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
Tetesd már félre nekem a srácokkal, mert hétvégén ha nem enyhül meg megyek lékre pecázni, jó lenne csalihalnak...
Ezt láttátok már?