Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem olyan rossz motor lehet ilyen adottságokkal..
Szevasztok.
nem csak utánna jártam az M6 2004ben lett teremtve E63-64 tipussal V10-es 4999köbcentis motorral
na válcsunk témát
a legjobb pedig az volt, amikor lassítottam és a srác olyan 250 körül, lehúzott tetővel, félkézzel mosolyogva, integetve tartotta a tempót.... szimpatikus kis ökörködés volt...
vagyis elfogyott, nem lefogyott...:-) ezt csak onnan tudom, hogy 280 körül, mert sedu állítólag 272-vel jött leghátul és a bmw elfelé ment töle, viszont az ősri 9-estől igencsak lemaradt...:-)
Olvasgattam itt az írásokat... az a bizonyos z3 kabrió egy z4 volt és 280-ig tudott jönni, ott lefogyott és a gyorsulása sem volt a motorhoz képest valami meggyőző... olyan 200-ról mentünk és 300 környékén már a tükörben is alig látszott... a z1000 nem bírt vele viszont..
motobogyó=bömösbogyó
ez szép csak nem M6 6-os sorozat de nem M Európában sosem ismerték el mint M6 Észak amerikában hivták M6-nak,de csak a név egyszerüsitése miatt és hogy szintre emeljék az M5,M3 után 5-ös futómüve van és 7-es motorja,majd később megkapta az 528inyektoros motorját
ez CSI cupé-sport-inyektor de ha te ugy szereted,legyen a tied M6
Üdv.Úgylátszik mindenki alszik!
Jó estét...
jó reggelt
küld már el légyszi sms be mert a havert érdekelné a ződ kilences köszi
Én tudom.
A rendes autó ami sportos, itt kezdődik.
A többi csak paraszt vakítás.
Emberek ha valaki tudja Kawazsolti tel számát szóljon légyszi nekem
köcce
Konkrétan e24, gyárilag sperr, fordított váltó, recaro, stb.
635 csi m packett, de volt rendes m is.
http://www.google.hu/search?q=...
No szobamotorosok, vasárnap Ausztria túlsó végén -8, -10 celsius fok vólt.
És ezekből volt vagy száz, útközben az ótópályán.
jó éjszakát
Nem tette be a képet...
Alakul ez lassan:
nem csak az autóké, én félek az ilyen agyonelektronikázott motoroktól is bármi behall akkor zsbbenyulós
Pálinkás jó reggelt!
Ez az agyonelektronikázás a korszerű autók halála