a legjobb pedig az volt, amikor lassítottam és a srác olyan 250 körül, lehúzott tetővel, félkézzel mosolyogva, integetve tartotta a tempót.... szimpatikus kis ökörködés volt...
vagyis elfogyott, nem lefogyott...:-) ezt csak onnan tudom, hogy 280 körül, mert sedu állítólag 272-vel jött leghátul és a bmw elfelé ment töle, viszont az ősri 9-estől igencsak lemaradt...:-)
Olvasgattam itt az írásokat... az a bizonyos z3 kabrió egy z4 volt és 280-ig tudott jönni, ott lefogyott és a gyorsulása sem volt a motorhoz képest valami meggyőző... olyan 200-ról mentünk és 300 környékén már a tükörben is alig látszott... a z1000 nem bírt vele viszont..
ez szép csak nem M6 6-os sorozat de nem M Európában sosem ismerték el mint M6 Észak amerikában hivták M6-nak,de csak a név egyszerüsitése miatt és hogy szintre emeljék az M5,M3 után 5-ös futómüve van és 7-es motorja,majd később megkapta az 528inyektoros motorját
ez CSI cupé-sport-inyektor de ha te ugy szereted,legyen a tied M6
na válcsunk témát
ez CSI cupé-sport-inyektor de ha te ugy szereted,legyen a tied M6
A többi csak paraszt vakítás.
köcce
http://www.google.hu/search?q=...
És ezekből volt vagy száz, útközben az ótópályán.